Formula 1: Μάσα και Ferrari στην κορυφή

Παρασκευή, 12 Απριλίου 2013 13:06
UPD:13:06
REUTERS/ALY SONG

Με τη μαλακή γόμα ο Φελίπε Μάσα ήταν ο ταχύτερος όλων στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών.

A- A A+

Ο Φελίπε Μάσα ήταν εκείνος που κυριάρχησε στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών στην πίστα της Σαγκάης. Ο Βραζιλιάνος σημείωσε λίγο πριν το μέσο της διαδικασίας χρόνο 1:35.340 με τη μαλακή γόμα και σκαρφάλωσε στην κορυφή χωρίς να απειληθεί από κανέναν.

Στις δεύτερες ελεύθερες δοκιμές είχε την... τιμητική της η μαλακή γόμα της Pirelli καθώς οι ομάδες αποφάσισαν να τη χρησιμοποιήσουν για να βγάλουν τα συμπεράσματά τους. Νωρίτερα, στην πρώτη περίοδο, όλοι θέλησαν να χρησιμοποιήσουν τη μεσαία με τη Mercedes να κάνει το 1-2 , βλέποντας τον Ρόζμπεργκ να πιάνει κορυφή και να ακολουθείται από τον Χάμιλτον ενώ στις δύο επόμενες θέσεις ήταν οι δύο Red Bull των Γουέμπερ και Φέτελ.

EPA/DIEGO AZUBEL

Σφήνα στις δύο Ferrari μπήκε ο Κίμι Ραϊκόνεν με τη Lotus.

Με αυτή τη σειρά ξεκίνησε και η δεύτερη περίοδος, αλλά όλα ανατράπηκαν όταν άρχισε να χρησιμοποιείται η μαλακή γόμα. Τότε ήταν που η Ferrari πρωταγωνίστησε έχοντας τον Μάσα στην κορυφή και τον Φερνάντο Αλόνσο στην τρίτη θέση, περίπου μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον teammate του. Ανάμεσα τους βρέθηκε ο Κίμι Ραϊκόνεν με τη Lotus, όντας 0,152 δευτ. πιο αργός από τον Μάσα.

Προς το τέλος της διαδικασίας, οι ομάδες αποφάσισαν να επικεντρωθούν στην προσομοίωση του αγώνα, επομένως δεν είχαμε μάχες στην πίστα για έναν καλύτερο χρόνο.

Την τέταρτη καλύτερη επίδοση σημείωσε ο νικητής της πρώτης περιόδου των ελεύθερων δοκιμών, Νίκο Ρόζμπεργκ, έχοντας πίσω του τον Μαρκ Γουέμπερ με τη Red Bull. Ο Αυστραλός ήταν ο πρώτος που αποφάσισε να χρησιμοποιήσει τη μαλακή γόμα και αμέσως τον μιμήθηκαν όλοι.

REUTERS/PETAR KUJUNDZIC

Η έξοδος του Σέρζιο Πέρεθ στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές και η επαφή με τη μπαριέρα.

Ο Τζένσον Μπάτον έσωσε τα προσχήματα σε μία πολύ άσχημη ημέρα για τη McLaren. Αρχικά, είχε πολύ δουλειά να κάνει γιατί δοκίμαζε τις αρκετές αναβαθμίσεις που είχε ετοιμάσει η ομάδα του Γουόκινγκ για την MP4-28. Στην προσπάθειά του αυτή είχε ένα κλαταρισμένο εμπρός αριστερό ελαστικό μετά από έντονο φρενάρισμα σε μία στροφή. Μπορεί ο Βρετανός να είχε βεβαρημένο πρόγραμμα αλλά δεν βοηθήθηκε καθόλου από τον teammate του Σέρζιο Πέρεθ. Ο Μεξικανός είχε μία πολύ άσχημη ημέρα, αφού στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές έπεσε ελαφρά πάνω στις μπαριέρες στην αμμοπαγίδα της εισόδου στα πιτς. Η ατυχία του όμως είχε και συνέχεια αφού στη δεύτερη περίοδο βγήκε πάλι εκτός πίστας με τετ-α-κε χωρίς να «τραυματίσει» αυτή τη φορά την MP4-28 ενώ στο τέλος εγκατέλειψε και πάλι, μένοντας τελικά 11ος.

REUTERS/KIM KYUNG-HOON

Πολλές οι ατυχίες σήμερα για τη Marussia και τον Μαξ Τσίλτον.

Η λίστα όσων δεν πέρασαν εύκολα την πρώτη ημέρα στην Κίνα συμπληρώθηκε από τα ονόματα των Αντριαν Σούτιλ, Μαξ Τσίλτον και Γκιέντο φαν ντερ Γκάρντε. Ο γερμανός πιλότος της Force India είχε τετ-ακε στη στροφή εννέα της πίστας. Ο Τσίλτον αναγκάστηκε να σταματήσει μέσα στην πίστα από πρόβλημα στην πίεση λαδιού του κινητήρα της Marussia έχοντας συμπλήρωσε μερικούς γύρους. Ο νεαρός πιλότος επέστρεψε κατά τη διάρκεια της διαδικασίας, αλλά στη συνέχεια εγκατέλειψε για δεύτερη (και τελευταία) φορά. Ατυχη στιγμή είχε και ο Γκιέντο φαν ντερ Γκάρντε στη στροφή ένα της πίστας, κάνοντας τους ανθρώπους της Caterham να «καρδιοχτυπήσουν».

Αγωνιστικά τώρα, πίσω από τον Μπάτον, τερμάτισε ο Λιούις Χάμιλτον με τη δεύτερη Mercedes. Ακολούθησε ο Αντριαν Σούτιλ και ο teammate του Πολ ντι Ρέστα ενώ την πρώτη δεκάδα ολοκλήρωσε (αλλά πολύ χαμηλά) ο Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο Γερμανός παραπονιούνταν αρκετά, κάνοντας λόγο για αρκετές δονήσεις λόγω της φθοράς των ελαστικών.

Η αλήθεια είναι ότι υπήρξαν πολλά παράπονα σήμερα και ιδίως στις δεύτερες ελεύθερες δοκιμές για τη μεγάλη φθορά των ελαστικών της Pirelli και ιδίως της μαλακής γόμας. Αρκετοί μάλιστα είναι αυτοί που εξέφρασαν τις ανησυχίες τους για τη διαχείριση των ελαστικών της ιταλικής εταιρείας.

REUTERS/ALY SONG

Πολύ προβληματισμένος με τα ελαστικά και την απόδοση της RB9 ήταν στο τέλος της ημέρας ο Σεμπάστιαν Φέτελ.

Πέραν αυτού πάντως, ο Φέτελ ήταν πολύ προβληματισμένος για την απόδοση του μονοθέσιου λέγοντας χαρακτηριστικά ότι απέχει πολύ από τον ανταγωνισμό.

Το επόμενο ραντεβού έχει οριστεί για τις έξι το πρωί στην τρίτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών και στις εννέα για τις κατατακτήριες.

Προτεινόμενα για εσάς



Αθλητικές Μεταδόσεις