Νέος γύρος στην αντιπαράθεση Ν.Δ. - ΣΥΡΙΖΑ για την επένδυση στη Χαλκιδική

Στο επίκεντρο η διαφημιστική καταχώρηση στην «Αυγή»
Παρασκευή, 08 Μαρτίου 2013 15:08
PHASMA/A. MICHAILIDIS
A- A A+

Για «μπαράζ δικαιολογιών» από τον εκπρόσωπο του ΣΥΡΙΖΑ Π. Σκουρλέτη για το θέμα της διαφημιστικής καταχώρησης στην εφημερίδα «Αυγή» σχετικά με την επένδυση εξόρυξης χρυσού στη Χαλκιδική, κάνει λόγο η Νέα Δημοκρατία. 

 «Οι σημερινές απίστευτες δικαιολογίες Σκουρλέτη, για την αποκάλυψη ότι το κομματικό τους όργανο “ΑΥΓΗ” προωθούσε την επένδυση στις Σκουριές, μέχρι -για άγνωστους λόγους- να κάνει στροφή 180 μοιρών, είναι τουλάχιστον γραφικές», υπογραμμίζει η Λ. Συγγρού και στον ίδιο τόνο προσθέτει:

«Ακούσαμε τα αδιανόητα, ότι η “ΑΥΓΗ” δεν έχει σχέση με τον ΣΥΡΙΖΑ, όταν ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ο Βασικός μέτοχος της εφημερίδας. Ακούσαμε ότι το 2010 δεν επαρκούσε στον ΣΥΡΙΖΑ η κρατική χρηματοδότηση για την “ΑΥΓΗ”, γι αυτό προσέφυγε στην εταιρεία Ελληνικός Χρυσός. Ακούσαμε να εξομοιώνονται ανεξάρτητα ΜΜΕ με το επίσημο Όργανο του ΣΥΡΙΖΑ, που μάλιστα χρηματοδοτείται από τον ίδιο. Ακούσαμε ότι άλλο η (μετέπειτα) πολιτική θέση του ΣΥΡΙΖΑ και άλλο μια απλή προβολή της επένδυσης».

Αντί, όμως, για όλες αυτές τις αστειότητες, επισημαίνει το γραφείο Τύπου της Ν.Δ., «θα μπορούσαν εξαρχής να είχαν παραδειγματιστεί από τη στάση αντίστοιχου κομματικού Οργάνου, του “Ριζοσπάστη”, για να μην αναγκάζονται σήμερα να αναμασούν αστείες δικαιολογίες».

Κλείνοντας, η Λ. Συγγρού δηλώνει ότι αρνείται να σχολιάσει «τη φρασεολογία πεζοδρομίου του κ. Σκουρλέτη, που μιλά για “μπάτσους”, “μάγκα Πρωθυπουργό”, “ντίλερς της εταιρείας” κλπ». «Προφανώς», καταλήγει, «εντάσσονται στην πρόσφατη ανακάλυψη από τον κ. Τσίπρα του αστικού πολιτικού πολιτισμού της Φιλελεύθερης Παράταξης…».

Π. Σκουρλέτης: Κρίνουν εξ ιδίων τα αλλότρια

Η Ν.Δ., με τη χθεσινή ανακοίνωσή της, πρωτοτύπησε για άλλη μια φορά, σχολίασε νωρίτερα σε δηλώσεις του στη δημόσια ραδιοφωνία ο κ. Σκουρλέτης. «Κατηγορεί  δηλ. τον ΣΥΡΙΖΑ επειδή η εταιρεία έκανε διαφημιστική καταχώρηση πριν από κάποια χρόνια σε εφημερίδες και μέσα σ΄ αυτές και στην "Αυγή", όπου η ίδια εταιρεία διαφημίζει το έργο της και την επένδυσή της», σημείωσε και διερωτήθηκε εάν κάτι τέτοιο στέκει πολιτικά.

Στη Νέα Δημοκρατία ομολογούν τον τρόπο που οι ίδιοι αντιλαμβάνονται τις διαφημίσεις, το διαφημιστικό χρήμα. Κρίνουν εξ ιδίων τα αλλότρια, παρατήρησε ο εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ, διότι, όπως είπε, «η φαύλη παράταξη της Ν.Δ. μέσα από διαφημιστικό χρήμα μπορούσε ουσιαστικά να προωθεί συγκεκριμένα συμφέροντα και επιχειρηματικές πρωτοβουλίες». «Έτσι το αντιλαμβάνονται. Έτσι χρησιμοποίησαν τον κρατικό ΟΠΑΠ, έτσι μέσα από το κρατικό χρήμα υποστήριξαν συγκεκριμένα έντυπα. Είναι ακριβώς ένας τρόπος τον οποίον πάρα πολλές φορές η Ν.Δ. αλλά και το ΠΑΣΟΚ  τα προηγούμενα χρόνια μπορούσαν να γεμίζουν με έναν πλάγιο τρόπο τα κομματικά τους ταμεία», υποστήριξε ο κ. Σκουρλέτης. 

 

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή