Άγκυρα: Tα ενεργειακά δεν θα γίνουν αιτία έντασης με την Ελλάδα

Κατευναστικές δηλώσεις από τον τούρκο υπουργό Ενέργειας
Τετάρτη, 06 Μαρτίου 2013 13:35

Tα ενεργειακά ζητήματα δεν θα γίνουν αιτία έντασης με την Ελλάδα, υποστηρίζει σε συνέντευξή του ο υπουργός Ενέργειας της Τουρκίας ,Τανέρ Γιλντίζ. Σύμφωνα με τον τούρκο υπουργό, η Άγκυρα διεμήνυσε στην Αθήνα ότι δεν έχει προς το παρόν πρόθεση να προχωρήσει σε έρευνες στο Αιγαίο. Τι λέει για τι έρευνες νοτίως της Κύπρου.

14 σχόλια
Ταξινόμηση:
Επιστροφή στο άρθρο
theodoros[217.237.1xx.xxx]
08/03/2013 10:41

Οι φρεγάτες και τα υπόλοιπα κατάλληλα όπλα που είναι αναγκαία για την ανακηρύξει τις AOZ , θα αποτρέψουν την ένταση με την Τουρκια !

Ο τούρκος μύρισε ψητό και χωρίς όπλα δεν τον σταματας ούτε με το διεθνές δίκαιο !

Εκτος αν αφήσουμε και εμείς το ψητό μας να σαπίζει, και να αναγκαστούμε να στέλνουμε τα παιδιά μας στο εξωτερικό να βγάζουν το ψωμί τους !

Τότε τα κόκκαλα του μακρυγιάννη και άλλον τουρκοφάγων του 21 θα "κλαίνε" για την δειλία μας !

Aυτόματη μετατροπή από greeklish σε ελληνικά μέσω του http://services.innoetics.com/greeklish
Υπερψηφίστηκε από 1 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
wetterauer[87.166.1xx.xxx]
07/03/2013 16:24

@ κιτσοσ[217.254.1xx.xxx]

Συγχαρητήρια από έναν ταπεινό συνσχολιαστή !
Στο σύντομο σχολιό σου αναφέρεις πολύτιμες και κρίσιμες πτυχές του θέματος.
Συμπληρώνω, ότι υπάρχει και η διπλωματική πλευρά, δηλ. πιστεύω, ότι οι Τούρκοι -ως μαέστροι της διπλωματίας- αποβλέπουν σε κάποιο όφελος με αυτή την κίνηση. (τους δικούς μας τους χώνουν στην τσέπη τους με το ένα χέρι)

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
07/03/2013 16:15

Όχι βέβαια φίλε μου, απλώς η λύση δεν θα έρθει μέσα από το πολιτικό σύστημα. Αναμένουμε τη αφύπνιση!

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Θεοδόσιος Μεσονύκτης[178.146.6xx.xxx]
07/03/2013 13:43

Οπότε, καλέ μου Αγγελε, πρέπει ν´ απελπιστώ; (μειδίωντας).

Υπερψηφίστηκε από 1 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
07/03/2013 13:38

Όταν έγραψα το προηγούμενο σχόλιο δεν το είχα διαβάσει, τώρα μόλις διάβασα και έμαθα για την επιχείρηση των ΜΑΤ στην Ιερισσό, την ρίψη δακρυγόνων σε σχολείο, την λιποθυμία 14χρονων και την κατάληψη της πόλης από την αστυνομία. Εύγε αξιότιμε υπουργέ κ. Δένδια, πολλή καλή ιδέα να μετατρέψεις την αστυνομία σε ιδιωτικό στρατό της εταιρείας! Πρέπει πάση θυσία να προστατευτεί η επένδυση, ιδίως δε όταν σε αυτήν συμμετέχουν και εθνικοί ευεργέτες όπως ο αξιότιμος Μπόμπολας. Όπως καλή ιδέα ήταν και η προβοκάτσια που σχεδιάσθηκε με τους γνωστούς αγνώστους στις Σκουριές προσφάτως, να πιστέψουμε ότι οι κάτοικοι καινε ανθρώπους. Έτσι πρέπει, άλλωστε το κράτος έχει κερδίσει τεράστια ποσά από αυτή την επένδυση! Πόσο είπατε, 11 εκατομμύρια για 20 δις?? Όχι, είπαμε ούτε τα 11 δεν πήρε! Η Χρυσή Αυγή θα πρέπει λογικά να είναι απολύτως ικανοποιημένη από τις πράξεις τις κυβέρνησης. Αν και πιθανόν θα πρέπει πλέον να ανησυχεί μήπως της αποσπάσει την εκλογική της πελατεία, επειδή αρχίζει να φαίνεται light σε σχέση με τη κυβέρνηση. Αλλά και για αυτό υπάρχει λύση, εφόσον πλέον υπάρχει πλήρης ιδεολογική ταύτιση και ταύτιση μεθόδων, μπορούν να συμπράξουν πλέον. Επίσης θα κοιμάται πλέον ήσυχος στον τάφο του ο Παπαδόπουλος, ο Ιωαννίδης, ο Ντερτιλής κλπ. Και πάλι εύγε! Μετά τιμής, ένας αστικών καταβολών πολίτης (αναγκαστικά, οι καταβολές καθορίζονται από την οικογένεια) ο οποίος όταν ήταν νέος έχει ψηφίσει μέχρι το 1993 την ΝΔ. Να σας χαιρόμαστε!!!!! Φροντίστε να καταγράψετε πλήρως τα ηλεκτρονικά μου ίχνη, μην μπας και χάσετε κανένα διαβόητο αναρχικό!!!

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
07/03/2013 13:02

Συμφωνώ απολύτως με την ανάλυση σου αγαπητέ Θεοδόσιε, εμπεριστατωμένη όπως πάντα. Σαν ανάλυση συμφωνώ... Η οποία ανάλυση όμως φοβάμαι ότι κινείται στα όρια του ευχολογίου, όσον αφορά την ορθότατη πρόταση σου για αναστροφή του ελιγμού υπέρ της Ελλάδας. Και αυτό δεδομένου ότι η αρχική σου διαπίστωση είναι η μόνη απτή πραγματικότητα: η Χώρα στερείται Κυβερνήσεων που έχουν σαν μοναδικό στόχο το εθνικό συμφέρον. Και στερείται φοβούμαι τέτοιων κυβερνήσεων από την 9η Οκτωβρίου του 1831. Προσφάτως στάθηκα με την γυναίκα μου ευλαβικά μπροστά στον Άγιο Σπυρίδωνα, και σκεφτόμασταν ακριβώς το ίδιο πράγμα, όπως μου είπε και εκείνη μετά από λίγο. Όπως με σεβασμό στάθηκα μπροστά στην οικία των Κολοκοτρωναίων όταν επισκεφτήκαμε την όμορφη περιοχή. Ίσως να είμαι λίγο υπερβολικός, αλλά η φτωχή μου κατανόηση της ιστορίας αυτό μου δείχνει για το ελληνικό προτεκτοράτο.

Το μεγαλύτερο πλιάτσικο της νεώτερης ελληνικής ιστορίας έχει ήδη ξεκινήσει και η παρούσα κυβέρνηση εκτιμώ ότι θα μείνει με νύχια, με δόντια, με ΜΑΤ και με όποιο άλλο πρόσφορο τρόπο μέχρι να το ολοκληρώσει στον μέγιστο δυνατό βαθμό. Παρεμπιπτόντως, φοβάμαι ότι έχουμε υποβιβαστεί και από την κατηγορία προτεκτοράτου, δεδομένου ότι στα προτεκτοράτα προστατεύεται η εδαφική τους ακεραιότητα. Ομολογώ ότι δεν τρέφω καμία ελπίδα από τις δυνάμεις του λεγόμενου «δημοκρατικού τόξου», δηλαδή τα σημερινά κυβερνητικά κόμματα (προφανώς), αλλά και τα πιθανά μελλοντικά. Προφανώς εξαιρώ μετά βδελυγμίας και την Χρυσή Αυγή. Ωραίος νεόκοπος όρος το δημοκρατικό τόξο, φαντάζομαι είναι η απαρχή της προσπάθειας να θέσουμε εκτός «νομιμότητας» όσους αντιδρούν σε όσα γινόταν και σε όσα μέλλει γενέσθαι. Όσο μεγάλο μέρος του λαού μένει εν «μιντιακή» υπνώσει, το μέλλον φάνταζει ζοφερό.

Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Σοσιαλλήθωρος ... Αντουάν ο μεγαλοπρεπής[194.125.2xx.xxx]
07/03/2013 11:43

Ελα ρε αφήστε τις βαθυστόχαστες αναλύσεις.
Πήγε εκεί ο Αντώνης, τους τα είπε χύμα και τσουβαλάτα και τώρα κάνουν τουμπεκί ψιλικομμένο.
Εχω δίκιο ή έχω δίκιο;

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
κιτσοσ[217.254.1xx.xxx]
06/03/2013 23:38

Αλλοι κανουν κουμαντο στα πετρελαια, ουτε οι Τουρκοι, ουτε οι Ελληνες. Εξ αλλου τα κερδη απο την εξορυξη ειναι περιορισμενα και πολυ παρακινδυνευμενα.. Εαν συμβει ενα ατυχημα, τοτε οι ζημιες θα ειναι για χρονια ανυπολογιστες.. Ο πραγματικος πλουτος δεν βρισκεται στα εγκατα της γης αλλα πανω απο την γη και μαλιστα μεσα στα κεφαλια των ανθρωπων.. Εκει ας ψαξει η Ελλαδα ...
Οι τουρκοι το εχουν καταλαβει και εχουν θεσει αλλες προτεραιοτητες.. Τα καυσιμα προς το παρον ειναι φτηνα και δεν αποτελουν καθοριστικο στοιχειο για την αναπτυξη τους.. Αυτοι πανε μια χαρα και χωρις πετρελαια απο το Αιγαιο.. Παντως εμεις αφου φαγαμε τις επιδοτησεις και τα δανικα, τωρα θελουμε να φαμε και τα αντερα της Ελλαδος.. οι επομενες γενιες δηλαδη να μην βρουν τιποτε.. Καλο ειναι να τα αφησουμε να τα διαχειριστουν οι μεθεπομενες γενιες. Και ας μην ξεχναμε οτι η καυση των υδρογοναθρακων ειναι η πλεον ανοητη εκμεταλλευσης τους.. Απο αυτη την υλη μπορουν να κατασκευαστουν στο μελλον αλλα προιοντα που ισως να ειναι πολυ πιο σημαντικα απο την παραγωγη θερμοτητος και κινησης..

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Θεοδόσιος Μεσονύκτης [94.66.1xx.xxx]
06/03/2013 19:34

A fortiori, δεν θεωρώ την ενδελεχή, συστηματική και απαρέγκλιτη επιδίωξι της εξυπηρετήσεως του Εθνικού Συμφέροντος ως αμάρτημα - το αντίθετο. Το ζήτημα έγκειται στο γιατί η δική μας Χώρα στερείται Κυβερνήσεων αυτής της σχολής.

Θεωρώ οτι η διαλλακτική, ούτως ειπείν, στάσι της Τουρκίας, μη οφειλόμενη, σίγουρα, σε μεγαλοψυχία, ενέχει δύο διακεκριμένους παράγοντες:
1.Αφ΄ενός την απόπειρα παραγωγής της εντυπώσεως "φίλης" χώρας, ώστε οι πληθυσμοί των μεθοριακών, ιδίως, και νησιωτικών Νομών να τείνουν ευήκοον ους και φίλια χείρα, προκειμένου να καταστεί η εξ Ανατολών διείσδυσι ευχερεστέρα
2.Την παρεμβολή τρίτου, νεοκόπου ισχυρού συμμάχου της Τουρκίας και παραδοσιακά ενδιαφερόμενου για την Ελλάδα, ο οποίος, με τον τρόπο αυτό, επιθυμεί την παραγωγή εκδουλεύσεως, η οποία θα καταστήσει ευχερεστέρα την ΔΙΚΗ του διείσδυσι στην γεωπολιτικά άκρως νευραλγική Ελλαδική Χερσόνησο, ας πούμε, λ.χ., διά της προτιμήσεως στον διαγωνισμό για την πώλησι της ΔΕΠΑ, για αρχή.
Φυσικά, η αλήθεια μπορεί ν΄αποτελεί συνδυασμό και των δύο παραγόντων.

Θα ήμουν, ευνοήτως, αφελής να πιστεύω οτι ένα Κράτος το οποίο απετέλεσε, πολύ πρόσφατα (1919 - Συνθήκη των Σεβρών) Αυτοκρατορία τεραστίου μεγέθους έχει εγκαταλείψει τις βλέψεις του για την ανάκτησι των πρώην υποτελών εδαφών. Ορατή η προσπάθεια διείσδύσεως στην Συρία, στην Βουλγαρία, στην Βοσνία, στην Αρμενία, στο Αζερμπαιτζάν και αλλού.

Ομως, εάν μου παρέχεται, ούτως, η Ευκαιρία, δηλαδή η αποκατάστασι επαφής με το πελώριο αντίβαρο των ΗΠΑ στην περιοχή, δηλαδή την Ρωσία, και εντεύθεν η έναντι υπερμεγεθών ανταλλαγμάτων, δυνατότητα οικονομικής και γεωπολιτικής αναπτύξεως, που βρίσκεται το κακό για την Ελλάδα;

Προτείνω, δηλαδή, ΑΥΤΟ ακριβώς: την αναστροφή του ελιγμού των Τούρκων ΥΠΕΡ ΗΜΩΝ.

Ανήκω, εκ της μητρώας γραμμής, σε πανάρχαιη οικογένεια της Απω Μικράς Ασίας. Τόσο αρχαίας που προηγείται, μάλλον, και αυτών των Βυζαντινών και των Ρωμαίων (τουλάχιστον έτσι δείχνει η γονιδιακή μου ανάλυσι). Δεν έχω ξεχάσει το ΒΑΣΙΚΟ μου γεωπολιτικό όραμα: οτι Ελληνισμός περιορισμένος στην Μαλακάσα και στην Κατούνα είναι καταδικασμένος, λόγω μαρασμού. Ονειρεύομαι την επάνοδο και στις ΔΥΟ πλευρές του Αιγαίου, και θα αναλάμβανα οιονδήποτε ελιγμό για να το πετύχω.

Από την άλλη, μπορεί και να σφάλλω και, όπως θα διαπιστώσει ο ενδιαφερόμενος, δεν διστάζω να μεταβάλλω την αρχική μου γνώμη, όταν η αντιτεινομένη είναι ορθοτέρα.

Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Γιώργος[176.92.1xx.xxx]
06/03/2013 19:13

Κύριε Σαμαρά , αρπάξτε την ευκαιρία κ σώστε επιτέλους τον λαό σας , από την φτώχεια , την μιζέρια κ την δυστυχία του. Ανακηρύξτε ΑΟΖ άμεσα κ δώστε την συνεκμετάλλευση στον κ. Ερτογάν , εκεί που αμφισβητεί. ΝΑνατολικά , γκρίζες ζώνες κτλ. Επαναλαμβάνω την συνεκμετάλλευση.!
Η Τουρκία έχει μια τεράστια επιφάνεια στην Ανατολική Μεσόγειο κ στο Αιγαίο. Είναι αδιανόητο να μην διεκδικεί κάποια έκταση στην μεγάλη Μεσόγειο θάλασσα. Έτσι όπως τα κάνατε κ. Σαμαρά κ οι προκάτοχοι σας , κάτι ακόμα , πρέπει να χάσουμε για να κερδίσουμε κάπου αλλου.

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 6 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Θεοδόσιος Μεσονύκτης[94.66.1xx.xxx]
06/03/2013 15:56

Η concur.

Aυτόματη μετατροπή από greeklish σε ελληνικά μέσω του http://services.innoetics.com/greeklish
Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
06/03/2013 15:49

Προς το παρόν. Πάντα διπλωμάτες οι Τούρκοι.

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Θεοδόσιος Μεσονύκτης [94.66.1xx.xxx]
06/03/2013 15:04

Λοιπόν, απ΄ότι φαίνεται -παραπέμπω σε προχθεσινό, βραχύ σχόλιό μου- στις συζητήσεις ήταν, πράγματι, παρών και κάποιος τρίτος! Bαρύτατο πλήγμα για την πολιτική των ΗΠΑ στην περιοχή και απόλυτη επιβεβαίωσι της από δεκαετίας, περίπου, συνάψεως, εκ μέρους της Τουρκίας νέων συμμαχιών, μάλλον κάπου Βόρεια και Ανατολικά εδρευουσών. Να περιμένετε το αντίβαρο, στον Βορρά, Ηπειρο, Μακεδονία ή/και Θράκη.

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
theodoros[217.237.1xx.xxx]
06/03/2013 14:01

τι τους τάξανε τους τουρκαλάδες για να κάνουν ξαφνικά τέτοιες δηλώσεις?

Aυτόματη μετατροπή από greeklish σε ελληνικά μέσω του http://services.innoetics.com/greeklish
Υπερψηφίστηκε από 12 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)

Γράψτε το δικό σας σχόλιο

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά.
Απομένουν 3000 χαρακτήρες.

Διατηρήστε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Τα σχόλια σας θα δημοσιευτούν εφόσον το περιεχόμενο τους συμμορφώνεται με τους όρους χρήσης.

Μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία και greeklish.

Στατιστικά

  • Συνολικός αριθμός σχολίων: 14
  • Δημοσιευμένα σχόλια: 14
  • Απορριφθέντα σχόλια: 0

Δημοφιλή