Ν. Δένδιας: Χρέος μας να διασφαλίσουμε τις ξένες επενδύσεις

Δευτέρα, 18 Φεβρουαρίου 2013 12:42

H Eλλάδα είναι ευρωπαϊκό κράτος Δικαίου και υποχρέωσή μας είναι να εξασφαλίσουμε τη δυνατότητα ξένων επενδύσεων στη χώρα, αρκέστηκε να πει ο υπουργός Δημόσιας Τάξης σε δηλώσεις του από την Α.Δ. Χαλκιδικής για την επίθεση στις Σκουριές.

44 σχόλια
Ταξινόμηση:
Επιστροφή στο άρθρο
ΑΩ[212.251.3xx.xxx]
20/02/2013 11:02

Londoner,

Βρίσκεις τερατούργημα αυτό που λέω ότι πρέπει να αυξξήσει τον πλούτο της η χώρα μας ? Γιατί λες θα γίνει Σοβιετία ? μα τόσο πλύση εγκεφάλου σου έχουν κάνει ? :) Δεν υπάρχει χώρος για κάτι άλλο ? Μόνο Σοβιετίες βλέπεις γύρω σου ? :)
H Σουηδία και η Νορβηγία που είναι πλούσια κράτη και εκμεταλλεύονται τον εθνικό τους πλούτο , σοβιετίες είναι ??

Τελικά, καλά τα λες ... καλά έκανες και έφυγες. Γενικότερα έχεις φύγει, ... έχεις ξεφύγει.

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
belnuto[87.2.2xx.xxx]
20/02/2013 10:49

Ο Ελληνικός χρυσός ανήκει στο Ελληνικό κράτος και όχι σε ξένες Εταιρίες.

Ne το χειρότερο που μας άφησε η Τουρκοκρατία είναι η νοοτροπία Οθωμανών.
Αυτό όμως με μια καλή παιδιά αλλάζει.

Ne αξιότιμε LONDONER οι πολιτικοί τον τελευταίον 39 ετών κατέστρεψαν οικονομικά την Ελλάδα, ξευτέλισαν καλές εταιρίες και λίγοι γλίτωσαν από την ημιμάθεια αφ ενός και την σκοπιμότητα τον πολιτικών κεφαλών αφ ετερου.(Διαβάζω ακόμα θετικά για τα Ελληνικά Λαχεία....και ο ΟΤΕ ήτο κερδοφόρος....)

Ίσος η κρίση να βοηθήσει μερικούς να συνέλθουν, και εάν τα ΜΜΕ βοηθήσουν λίγη περισσότερο, και εδώ θα έχουμε αλλαγή νοοτροπίας μέσου καλύτερης πληροφόρησης.

Όπως βλέπω αρχίζει να xefefgi ο Έλληνας από το
"πίστευε και μη ερευνα...."
Η ΕΕ έχει συμφέρον να στηριχθεί η Ελλάδα στα πόδια τις,
Δεν θέλω να σχολιάσω τον "τζιριζα", ΚΚΕ, ΠΑΣΟΚ μια που δεν
θετό καμια ελπίδα Σωτηρίας τις πατρίδος σε
" ανεπάγγελτους "ονοροπολους" περασμένου αιώνα"

Νομίζω ότι το κοινοβουλευτικό πολίτευμα και το σύνταγμα πρέπει να προσαρμοστούν στα σημερινά δεδομένα όπως έχω ξανά αναφέρει, και φυσικά να αναλάβει και η Δικαιοσύνη ξανά το έργο τις.

Εμείς οφείλουμε oos δύναται ο καθένας μας να στηρίξουμε την
πατρίδα όπου και όσο μπορούμε.

Ο χρυσός τις Ελλάδος ανήκει στην Ελλάδα.

Υπερψηφίστηκε από 1 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
paratiro[87.166.1xx.xxx]
19/02/2013 23:23

Φίλε belnuto,

ευχαριστώ, το σχολιό σου είναι συγκεκριμένο.
1) Διαφθορά υπάρχει στην Γερμανία στον επάνω όροφο των επιχειρήσεων και υπηρεσιών. Οι πολίτες δεν βρίσκουν καμία δυσκολία στις σχέσεις τους με γιατρούς, υπηρεσίες κλπ. Μην ξεχνάμε, ότι το δικαστήριο του Μονάχου καταδίκασε την Σήμενς γιά τις πράξεις της στην Ελλάδα, η χώρα μας δεν έκανε καταγγελία αλλά συμβιβασμό.
2) Το γερμανικό φορολογικό σύστημα είναι το πιό δύσκολο στον κόσμο.
3) Προσωπικώς δεν επιθυμώ να αναλάβει η Γ ηγετικό ρόλο, διότι οι ηγέτες της -όλων των κομμάτων- έχουν δημιουργήσει μεγάλα κοινωνικά προβλήματα με την μέθοδο της ΠΡΟΝΟΙΑΣ και έχουν εξευτυλίσει την ανθρώπινη αξιοπρέπεια, κατ αυτόν τον τρόπο έχουν ενισχύσει την ισχυρή ανταγωνιστικοτηττά τους. Σε ένα παλαιότερο σχολιό μου είχα εξηγήσει το πως και το γιατί.

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Londoner[91.132.5xx.xxx]
19/02/2013 22:36

"Κανεις δεν κατέχει το σύστημα "miezens" καλύτερα από τους Γερμανούς"

Οι πολυεθνικές προσαρμόζονται στα ήθη και έθιμα του τόπου όπου δραστηριοποιούνται. Τα χάλια μας να κοιτάμε γιατί μόνο οι Γερμανοί δεν μας φταίνε.

"Δεν φταίνε οι κρατικές εταιρίες αλλα το ότι δεν τιμωρήθηκαν ακόμα αυτοί που τις έφεραν σε αυτό το σημείο. "

Πάλι τα ίδια θα λέμε; τι σε κάνει να πιστεύεις ότι αν αναλάβει το κράτος αυτή τη φορά θα λειτουργήσει σωστά; Με όλες τις κυβερνήσεις τα ίδια γίνονταν και τα ίδια θα γίνουν κι αν τυχόν γίνει κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ (να μην πω ότι αυτοί θα πέσουν με λύσσα σαν τον πεινασμένο). Αυτή είναι η νομοτέλεια στο δημόσιο και ακόμα και στις πιο ισχυρές σε θεσμούς χώρες (π.χ. Αγγλία) αποδίδει λιγότερο από τον ιδιωτικό τομέα.

"οταν το δημόσιο χρωσταει χρηματα, αυτο που πρεπει να κανει ειναι να αυξησει τον πλουτο του ! Αυτη ειναι η ορθή σκέψη."

Αυτό το τερατούργημα το αποκαλείς ορθή σκέψη; γιατί δεν τα κάνουμε όλα κρατικά όπως στην ΕΣΣΔ που είχε χρυσό, πετρέλαιο, ουράνιο και τεράστιες εκτάσεις αλλά ακόμα δεν έχει συνέλθει τελείως; Όπως είπα και προηγουμένως ο Έλληνας είναι ανεπίδεκτος μαθήσεως και δυστυχώς ψηφίζει. Πολύ καλά έκανα που έφυγα.

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 6 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
belnuto[87.2.2xx.xxx]
19/02/2013 20:11

αξιότιμε παρατηρώ, σύμφωνο , συμπληρώνω δε:
1.
σας τιμά ιδιαιτερα ότι βοηθάτε συμπολίτες μας για κάνουν την φορολογική τους δήλωση, στην γερμανία, την στιγμή που μεγάλες Γερμανικές Ναυτικές εταιρίες έβαλαν στ πλοία τους άλλες σημαίες. για να ξέρουν τι ακριβώς υπογραφουν, όταν υπεύθυνα καλούνται, να υπογράψουν τον ισολογισμό έτους.
2.
Όλος περίεργος, όπως ανέφερε στον Schäuble o.k. Βενιζέλος, πίσω από κάθε μεγάλο σκάνδαλο εν Ελλάδι, είναι μια Γερμανική Εταιρία;;;
Κανεις δεν κατέχει το σύστημα "miezens" καλύτερα από τους Γερμανούς
3.
Καλλίστη απόδειξη σωστής γερμανικής ""MIEZENS"" υπήρχε στην "παλεοδομια" τις πόλις που ζείτε.
Όλοι ανεξαιρέτως οι υπάλληλοι άρπαξαν σάκους, με μίζα και όχι φακελάκια….ήταν oλόi τους, λαδωμένοι.
Δεν είμαι υπέρ στο Φακελάκι αλλα οι Γερμανοί προτιμούν Σακίδιο….
4.
Σύμφωνο, ne μας έχουν ξεφτιλίσει. Το ζω εδώ(I), στην Γερμανία, και στις Βρυξέλλες.
Συνεχίζω όμως οποτε έχω χρόνο και γνώσεις να γράφω στο FOCUS και να υπερασπίζομαι τις Ελληνικές και άλλες Ευρωπαϊκές θέσεις.
Δυστυχώς η G καλείται στην ΕΕ να διαδραματίσει ηγετικό ρολο αλλα ψηφίζει MERKEL;

Θα μου πείτε ο Έλληνας ψήφισε τον "λεφτά υπάρχουν"….

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Tea Party follower[178.128.4xx.xxx]
19/02/2013 19:55

παιδιά για να σταματήσουν αυτά περί εξορύξεως, εκμεταλεύσως κλπ από το κράτος. Απλά δεν μπορεί.
Τόσες δεκαετίες δεν έγινε τίποτε με πετρέλαια, γκάζια, μέταλλα κλπ,
τώρα θα γίνει? (με την "ανασυγκρότηση της οικονομίας" του Σύριζα σίγουρα!)
Ολα ιδιωτικά και με αυστηρή εφαρμογή της νομοθεσίας. Σοβιετία τέλος

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 6 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Θεοδόσιος Μεσονύκτης [94.66.8xx.xxx]
19/02/2013 19:53

Ρε σείς, αυτά είναι "επίσημες" επισκέψεις; Τρείς ώρες έκατσε η Πλύστρα, και άλλες τρείς ο Ονούφριος Λογιστάκος! Σαν Αθήνα - Θεσσαλονίκη με σταθμό για καφέ στον Μπράλο μοιάζει! Και τι σκ@τ@ προφτάσανε να συζητήσουν σε τρείς ώρες;

Υπερψηφίστηκε από 1 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Dimi[94.69.1xx.xxx]
19/02/2013 19:04

Διαβάζω τις γνώμες όλων σχετικά με τις επενδύσεις και το κέρδος του Ελληνικού κράτους και συμφωνώ και με τους συμφωνούντες και με τους διαφωνούντες. Όλοι δίκαιο έχουν σάν τον Χότζα. Δέν πιάνουμε όμως την ουσία. Πρώτον πρέπει με κάθε θυσία να βγεί ο χρυσός, για να αυξηθούν τα έσοδα του δημοσίου και να βρούν δουλειά κάποιες εκατοντάδες άνεργοι. Δεύτερον η δουλειά αυτή θα πρέπει να γίνει χωρίς επιπτώσεις στο περιβάλον, στην υγεία των κατοίκων και στην ενδεχόμενη καταστροφή της περιοχής (και των εσόδων του δημοσίου), μετά απο κάποια χρόνια. Τρίτο και εξ ίσου σπουδαίο, τα έσοδα του κράτους να είναι όσο το δυνατόν μεγαλύτερα. Πώς θα γίνει αυτό, μα φυσικά εάν αναλάμβανε το κράτος την εξόρυνξη. Εκεί είναι το κουμπί. Τί θέλουμε εργοδότη ένα κράτος με εργάτες συνδικαλιστές τύπου Φωτόπουλου που θα τρώνε περισσότερα απο ότι βγάζουν? ή ένα κράτος με διευθυντές, οι οποίοι με νομοθετικές ρυθμίσεις θα περιορίζουν τα δικαιώματα των εργαζομένων, οπότε θα μιλάμε για καπιταλιστικά καθεστώτα. Θα με πείτε τώρα κάποτε την καμήλα την ρωτήσανε άν την αρέσει η ανηφόρα ή η κατηφόρα και αυτή απάντησε. Γιατί ρε παιδιά χάθηκε ο ίσιος δρόμος? Έλα όμως που τα διαβολεμένα κόμματα που έχουμε δέν μπορούν να συμφωνήσουν ή δέν θέλουν, οπότε μάλλον βούρδουλας μας χρεάζεται Εάν συμφωνούσαν όλα μαζί, να γίνουν περιβαντολογικές και οικονομικές μελέτες καθώς επίσης και καθεστώς εργασίας τότε μαζί τους .

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
paratiro[87.166.1xx.xxx]
19/02/2013 18:38

@ belnuto

Φίλε συνσχολιαστή, γράφεις και εσύ στον αόριστο λόγο, έτσι δεν καταλαβαίνω ακριβώς τι εννοείς -γιά να λάβω συγκεκριμένα θέση στον διαλογό μας-. Επιλεκτικά απαντώ εν συντομία =
1. Ο καθηγητής μου ήταν μαθητής του Καραθεοδωρή και γνωρίζω το έργον του, π.χ. ήταν μέλος της ακαδημίας της Βαυαρίας. Γνωρίζω πολύ καλά το έργον των Ιουδαίων και Ρώσων ερευνητών της θεωρητικής φυσικής/μαθηματικών, άρα λοιπόν έχουν και άλλοι όμορφες κοπέλλες.
2. Σήμερα είναι το κράτος μας ΚΑΙ η κοινωνία μας μπάχαλο. Χρεαζόμαστε οπωσδήποτε βαθιά αλλαγή νοοτροπίας.
3. Γνωρίζω πολύ καλά τα κακά και τα καλά της Γερμανίας, αλλά μέχρι σήμερα δεν εχρειάσθηκα "φοροτοτεxνιτι" ούτε επλήρωσα ποτέ φακελλάκι σε εφορία ή γιατρό ή πολεοδομία, πουθενά.
4. Το μεγαξύτερο κακό σε εμάς τους ξενητεμένους Ελληνες μας έκανε η ίδια η πατρίδα μας, κανονικός εξευτυλισμός. Οι νεοναζίδες (βοηθητικοί εργάτες χωρίς καμία μόρφωση) εσήκωσαν κεφάλι και μας βρίζουν.

Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
19/02/2013 18:25

Ναι, θυμάμαι τα ρουμανικά ανδραγαθήματα Θεοδόσιε. Μόλις μου έδωσες και μια καλή ιδέα, να φέρουμε εδώ τα ρουμανικα κατάλοιπα (δωρεάν φυσικά, άλλωστε δωρεάν δώσαμε και τα κοιτάσματα της Χαλκιδικής).

Μα φίλτατε Θεοδόσιε, δεν το έθιξα, τουναντίον αναγνώρισα την πρωτοπορία του ανδρός!!! Βεβαίως ελάχιστοι γνωρίζουν την ιστορία των εκβολάδων, νομίζω ότι η συντριπτική πλειοψηφία τον γνωρίζει μόνο ως μέγα ευεργέτη. Όπως γνωρίζει και πολλούς παλαιούς πολιτικούς ως γέρους της Δημοκρατίας, Εθνάρχες κλπ κλπ κλπ.

Υπερψηφίστηκε από 5 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
belnuto[87.2.2xx.xxx]
19/02/2013 17:18

Αξιότιμε παρατηρώ,

οι Τεχνίτες τις επεξεργασίας Γούνας και στην Φρανκφούρτη είναι Έλληνες….
Όλες οι Εταιρίες του Κόσμου προτιμούν τα κινητά του Έλληνα ιδιοκτητη τις Blackberry.
Όλοι οι Ιστιοπλόοι προτιμούν τα μεγάλα "αλbερα" του Έλληνα από την Νέα Ζηλανδία.

Ο μεγαλύτερος μαθηματικός του Αιώνα ήτο ο Καραθεοδωρής, η καλύτερη δουλεμένη φωνή Operas η μαρία Κάλλας (1963), Ίσος ο μεγαλύτερος δάσκαλος Ζωγραφικής ο El Greco κλπ.

Έχουν υποστεί στην Γερμανία οι Έλληνες μέγιστο ψυχικό πόλεμο εναντίον τους, από τα ΜΜΕ, από τον μονομερή εκπαιδευμένο Γερμανό, από τον μονοεπίπεδο τεχνικό πολιτισμό τους. Έτσι θα ήτο σωστό να προτρέψουμε όσους έχουν την Δυνατότητα να επιλέξουν χωρα για να δημιουργήσουν κάτι, ας διαλέξουν μια άλλη και όχι την Γερμανία.
Μια χωρα που δεν θα χρειάζονται κάλλιστο 1.Δικηγόρο, 2."φοροτοτεxνιτι", 3.γιατρό και 4.τράπεζα.

Εσείς τα ζείτε….

Αξιότιμε Londoner
Δεν φταίνε οι κρατικές εταιρίες αλλα το ότι δεν τιμωρήθηκαν ακόμα αυτοί που τις έφεραν σε αυτό το σημείο.
Πληροφορώ ότι το Ρεύμα είναι ακόμα κατά πολλή φτηνότερο τις Γερμανίας, Ελβετίας, βελγίου, Ολλανδίας, Ιταλίας.
Είμαι τις γνώμης ότι πρέπει να mini σε κρατικά χερια όπως και ο ΟΣΕ, η Ύδρευση (και κακός πούλησαν τον OTE)

Σύμφωνο ότι η Ανάπτυξη δεν θα έρθει με ευχολόγια, αλλα εάν διαβάσατε το άρθρο,

http://olympia.gr/2012/12/11/το-μέγα-σκάνδαλο-της-ελληνικός-χρυσός/

δεν μπορούμε στην περίπτωση εδώ του ξεπουλήματος του Ελληνικού Χρυσού να μιλάμε για επένδυση

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
19/02/2013 17:04

Και όμως έκανα ένα μικρό λάθος, ούτε καν τα 11 εκατομμύρια πήρε το ελληνικό δημόσιο! Τα παρακάτω έχουν γραφτεί στο "Χωνί". Στις 17 Ιουνίου 2011 ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου γίνεται πρώην Υπουργός Οικονοµικών και στον ανασχηµατισµό τού ανακοινώνεται ότι αναλαµβάνει το ΥΠΕΚΑ. Πολλοί τότε θεώρησαν (και εγώ µαζί τους) ότι πρόκειται για υποβάθµιση του Γ. Παπακωνσταντίνου. Αµ, δεν ήξερα τι θα ακολουθούσε... Στις 26 Ιουλίου του 2011 ο Γ. Παπακωνσταντίνου υπογράφει τη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (που δεν υπέγραφε µε τίποτα η προκάτοχός του Μπιρµπίλη) που κατέθεσε η ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ Α.Ε. και αφορά στη µεταλλευτική περιοχή των 317.000 στρεµµάτων της Β. Χαλκιδικής, η οποία περιήλθε στην κατοχή της µε τησύµβαση που έγινε µε το ελληνικό δηµόσιο τον ∆εκέµβριο του 2003 και κυρώθηκε από την Βουλή τον Ιανουάριο του 2004. Με το νόµο 3220/2004 ΦΕΚ 15Α / 28.1.2004, τα µεταλλεία χρυσού της Χαλκιδικής περνούν στην ιδιοκτησία της ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ (European Goldfields και Ελλάκτωρ). Η νεοσύστατη τότε εταιρεία ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ δίνει 11.000.000 ευρώ. Στο ελληνικό δηµόσιο; Οχι. Το τίµηµα των 11.000.000 ευρώ δόθηκε στην TVX ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ για την αγορά των δικαιωµάτων, αφού η TVX ήταν η προκάτοχος των δικαιωµάτων εξόρυξης της περιοχής. Κατά συνέπεια το όφελος από την αγοραπωλησία για το ελληνικό δηµόσιο ήταν µηδενικό! Επίσης στη σύμβαση ορίζεται ρητά ότι το ελληνικό Δηµόσιο δεν κατοχύρωσε δικαιώµατα επί του εξορυσσοµένου µεταλλεύµατος. Όταν µόνο το 7,07% των εξορυκτικών δικαιωµάτων, πωλείται προς 130.000.000 δολάρια Καναδά, δηλαδή 101.562.500 € µε σηµερινές τιµές ισοτιµίας ∆ολαρίου Καναδά προς Ευρώ, το σύνολο της τρέχουσας αξίας δικαιωµάτων της επένδυσης που προκύπτει είναι της τάξης του 1.436.527.580 €!!! ∆ηλαδή, το ελληνικό δηµόσιο εκχώρησε στο διεθνές λόµπι δικαιώµατα, που σήµερα αποτιµώνται χρηµατιστηριακά 1.436.527.580 €, χωρίς να εισπράξει δεκάρα τσακιστή! Και επιπλέον δεν κατοχύρωσε ποσοστιαία δικαιώµατα,επί του εξορυσσοµένου µεταλλεύµατος!

Αλλά τι παίρνεις µε 11 εκατ. ευρώ; Στις 28 Ιανουαρίου 2004 δηµοσιεύεται στο ΦΕΚ ο νόµος 3220/2004, µε τον οποίο κυρώνεται η σύµβαση µεταβίβασης των ορυχείων Χαλκιδικής από το ελληνικό δηµόσιο στην εταιρεία «Ελληνικός Χρυσός». Μεταξύ άλλων στην εταιρεία (όπου µέτοχος είναι ο Γιώργος Μπόµπολας) το ελληνικό δηµόσιο µεταβίβασε:

2.500 στρέµµατα γης, 40.000 τ.µ. βιοµηχανικών κτιρίων και γραφείων, Μεταλλεία έκτασης 317.000 στρεµµάτων (σύµφωνα µε ειδικούς, υπάρχουν βεβαιωµένα µεταλλεύµατα αξίας 22 δισ.ευρώ), 11.000 τ.µ. αστικά οικόπεδα, 310 κατοικίες στο Στρατώνι, 2 πλήρη συγκροτήµατα λιοτρίβισης και εµπλουτισµού, Μηχανολογικό εξοπλισµό, Ειδικό εξοπλισµό εξορύξεων, Stock 270.000 τόνων συµπυκνώµατος αρσενοπυρίτη (περίπου 250.000 ουγκιές χρυσού). Για όλα αυτά... και για άλλα ακόµη, όπως διαβάζουµε στο πιστοποιητικό ελέγχου του ορκωτού ελεγκτή λογιστή λίγους µήνες µετά, “το σύνολο (συµπεριλαµβανοµένου του πωληθέντος αποθέµατος) µεταβιβάστηκε στην εταιρεία αντί ποσού ευρώ 11.000.000”.
Αυτές είναι µπίζνες!!

Υπερψηφίστηκε από 5 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Θεοδόσιος Μεσονύκτης[94.66.8xx.xxx]
19/02/2013 16:58

Φιλίστατε Αγγελε,

Αριστη πληροφόρησι και ορθότητα αξιολογήσεως με γνώμονα την σωστή ιστορική γνώσι. Η αξία που γνωρίζω και εγώ στα 22δις ανέρχεται, αλλά το στρογγύλεψα, λιγάκι, προς τα κάτω, μην τυχόν βγεί κανένας έξυπνος και μου άντιτείνει πόθεν η ακριβής γνώσι της τιμής και έαν έχω μετρήσει, ο ίδιος, το κοίτασμα.

Θα θυμάσαι, βέβαια, ότι προ πενταετίας, περίπου, τα στερεά κατάλοιπα της εξορύξεως του χρυσού στην Ρουμανία, άλατα εξασθενούς αρσενικού, το γνωστό δηλητήριο, μέταλλο το οποίο χρησιμοποιείται για την αναγωγή του μεταλλεύματος χρυσού και την εξόρυξί του, διέρρευσαν στο Δούναβη, κατόπιν πλημμύρας, και σκότωσαν τα πάντα σε ακτίνα 200 χλμ. Η περιοχή είναι, ακόμη, θανατηφόρα μολυσμένη και θα παραμείνει έτσι για δεκαετίες. Οι Ρουμάνοι αφαιρούν την επιφάνεια του εδάφους με ζεμπίλια, τα δε υλικά αυτά, μετά, δεν ξέρουν τι να τα κάνουν. Είναι πεταμένα σε πελώριες στοιβάδες στον Ανατολικό Προβλήτα της Κωστάντζας και περιμένουν να βρούν καμμιά χώρα αρκετά ηλίθια για να τα δεχτεί. Για κάθε κιλό μετάλλου χρυσού, τα υποπροϊόντα, αρσενικούχα άλατα που προκαλούν θάνατο σε ελάχιστες δόσεις, ανέρχονται, εάν θυμάμαι καλά, σε 4,5 τόννους.

Πως τολμάς και θίγεις τον ΜΕΓΑΛΟ Ευεργέτη, τον Μπάρμπα - Συγγρό; Ελάχιστοι γνωρίζουν ότι η απάτη με τις μετοχές των εκβολάδων του Λαυρίου αποτελεί έργο του, όπως και του Ανακτος, του Γεωργίου του Α', από κοινού με τον λεγάμενο, ο οποίος 'κονόμησε, και εκείνος, τα δέοντα. Για να καλύψει το ζήτημα, το Παλάτι, προκάλεσε τον Πόλεμο του 1897, μαζί με τον Παπανδρέου της εποχής, τον Θ.Δηλιγιάννη, και οι Τούρκοι μας πήγαν, εφ´όπλου λόγχη, μέχρι την Λαμία. Κοντέψαμε να χάσουμε την Θεσσαλία ολόκληρη, την οποία μόλις προ δέκα ετών, το 1886, με την Συνθήκη του Βερολίνου, είχαμε προσαρτήσει. Η άλλη οικογένεια έιναι, ακόμη, εδώ. Γνωρίζω κανάν-δυό. Αναπαύονται, εδώ και δεκαετίες πολλές, στις "δάφνες" τους. Εχουν μιά από τις καλύτερες συλλογές ζωγραφικής στην Ευρώπη, με έμφασι στους Ελληνες Κλασσικούς της Ρομαντικής Περιόδου, Γύζη, Λύτρα, Βολανάκη. Βλέπεις πως, εν τέλει, μετεξελίσσεται, το επιχειρηματικό Δαιμόνιο, σε πραγματική Τέχνη;

Υπερψηφίστηκε από 5 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ΑΩ[212.251.3xx.xxx]
19/02/2013 16:08

οταν το δημόσιο χρωσταει χρηματα, αυτο που πρεπει να κανει ειναι να αυξησει τον πλουτο του ! Αυτη ειναι η ορθή σκέψη.

Πως αυξανεις τον πλουτο ?

Απάντηση : με το επιχειρείν !

Δηλαδή, να κάνει επιχειρήσεις κερδοφόρες και να επικαρπωθεί την υπεραξία ! Απλά πράγματα, η βάση του καπιταλιστικού συστήματος. Δηλ. δημιουργία πλούτου.

Γιατι να επιτρέπεται για όλους τους ιδιώτες αλλά όχι για το δημόσιο ? που χρωστάει κιόλας και τα πληρώνουμε εμείς ?

Πραγματικά η παραποίηση της λογικής σε όλο της το μεγαλείο !!!

Αντί να γεμίσει φωτοβολταικα πάρκα το δημόσιο, μεγάλες εκτάσεις, και να πουλάει το ρεύμα στην Γερμανία, σίγουρα κέρδη (!), θέλει να επιτρέψει στους γερμανούς να κάνουν τα πάρκα και να έχουν αυτοί το κέρδος. Το ίδο και με άλλες πλουτοπαραγωγικές πηγές. !

Η παραποίηση της λογικής σε όλο της το μεγαλείο !!!

Θα βρεθούν κάθε είδους αστεία επιχειρήματα για να πουν καποιοι ότι το δημόσιο δεν επιτρέπεται να επιχειρήσει !!! Το δημόσιο που χρωστάει και έχει άμεση αναγκη χρημάτων !!! Δεν επιτρέπεται να επιχειρήσει και να κερδίσει χρήμα !!!

Γιατι λεει καποιος εδω οτι η ΔΕΗ και ο ΟΤΕ έδωσαν το παράδειγμα. Το άσχημο παράδειγμα... ΝΑΙ. Συμφωνω 100%. Αλλα ρε παιδια, δεν σας πέρασε απο το μυαλο ότι θα μπορούσαν να νομοθετηθουν κάποια πράγματα ώστε να μην μπορει να συμβει ξανα αυτό ? και να λειτουργήσει με γνώμονα την κερδοφορία και μόνο ? αλλά με τα ωφέλη να μένουν στην Ελλάδα ?

Δεν πέρασε απο το μυαλό κανενός αυτό ??? τόσο πιπίλισμα πια ?

Και μην μου πείτε ότι δεν γίνεται. ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ! ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΑ !
ΝΟΜΟΘΕΤΕΙΣ ΣΥΓΚΕΡΙΜΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΝΟΜΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΑΜΕΣΑ ΕΦΑΡΜΟΣΙΜΕΣ.

Και τότε να δεις πως γίνεται να δουλεύει ρολόι ... κατ τα κέρδη να μενουν στην ΕΛΛΑΔΑ !

Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 6 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ΑΩ[212.251.3xx.xxx]
19/02/2013 15:54

οταν το δημόσιο χρωσταει χρηματα, αυτο που πρεπει να κανει ειναι να αυξησει τον πλουτο του ! Αυτη ειναι η ορθή σκέψη.

Πως αυξανεις τον πλουτο ?

Απάντηση : με το επιχειρείν !

Δηλαδή, να κάνει επιχειρήσεις κερδοφόρες και να επικαρπωθεί την υπεραξία ! Απλά πράγματα, η βάση του καπιταλιστικού συστήματος. Δηλ. δημιουργία πλούτου.

Γιατι να επιτρέπεται για όλους τους ιδιώτες αλλά όχι για το δημόσιο ? που χρωστάει κιόλας και τα πληρώνουμε εμείς ?

Πραγματικά η παραποίηση της λογικής σε όλο της το μεγαλείο !!!

Αντί να γεμίσει φωτοβολταικα πάρκα το δημόσιο, μεγάλες εκτάσεις, και να πουλάει το ρεύμα στην Γερμανία, σίγουρα κέρδη (!), θέλει να επιτρέψει στους γερμανούς να κάνουν τα πάρκα και να έχουν αυτοί το κέρδος. Το ίδο και με άλλες πλουτοπαραγωγικές πηγές. !

Η παραποίηση της λογικής σε όλο της το μεγαλείο !!!

Θα βρεθούν κάθε είδους αστεία επιχειρήματα για να πουν καποιοι ότι το δημόσιο δεν επιτρέπεται να επιχειρήσει !!! Το δημόσιο που χρωστάει και έχει άμεση αναγκη χρημάτων !!! Δεν επιτρέπεται να επιχειρήσει και να κερδίσει χρήμα !!!

Γιατι λεει καποιος εδω οτι η ΔΕΗ και ο ΟΤΕ έδωσαν το παράδειγμα. Το άσχημο παράδειγμα... ΝΑΙ. Συμφωνω 100%. Αλλα ρε παιδια, δεν σας πέρασε απο το μυαλο ότι θα μπορούσαν να νομοθετηθουν κάποια πράγματα ώστε να μην μπορει να συμβει ξανα αυτό ? και να λειτουργήσει με γνώμονα την κερδοφορία και μόνο ? αλλά με τα ωφέλη να μένουν στην Ελλάδα ?

Δεν πέρασε απο το μυαλό κανενός αυτό ??? τόσο πιπίλισμα πια ?

Και μην μου πείτε ότι δεν γίνεται. ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ! ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΑ !
ΝΟΜΟΘΕΤΕΙΣ ΣΥΓΚΕΡΙΜΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΝΟΜΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΑΜΕΣΑ ΕΦΑΡΜΟΣΙΜΕΣ.

Και τότε να δεις πως γίνεται να δουλεύει ρολόι ... κατ τα κέρδη να μενουν στην ΕΛΛΑΔΑ !

Υπερψηφίστηκε από 8 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
19/02/2013 14:37

Μα αγαπητέ φίλε Θεοδόσιε, γιατι κάνεις πάλι ρητορικές ερωτήσεις? Τι να τα κάνει το Δημόσιο 20 δις χρυσού (άλλοι το αποτιμούνε γύρω στα 22, αλλά δεν θα τα χαλάσουμε εκεί) μπρος στην ανάπτυξ??. ΤΟΣΑ χρήματα πήρε ήδη το δημόσιο από αυτή τη δουλεια! 11 ολόκληρα εκατομμύρια ευρώ πήρε το 2003 (που ήθελαν και αυτά να επιστρέψουν πίσω???) Μα θα παίρνουμε τα royalties θα μου πείτε, οι ρουμάνοι από το κοίτασμα χρυσού στη Ρόσια Μοντάνα θα πάρουν 4 δισ από τα δικαιώματα εξόρυξης. Πως είπατε? Ο ελληνικός μεταλλευτικός κώδικας δεν προβλέπει royalties δηλαδή τα χαρίζει στο όνομα της ανάπτυξης?? Βλέπετε είναι λεει ο κώδικας που γράφτηκε επί χούντας. Αν και δεν νομίζω ότι και ο προηγούμενος προέβλεπε τίποτα καλύτερο. Να ρωτήσουμε τον Σερπιέρι και σια και τον μέγα εθνικό ευεργέτη Συγγρό επί του θέματος! Α ρε Συγγρέ πρωτοπόρε της πυραμίδας στο χρηματιστήριο!

Υπερψηφίστηκε από 5 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
panos[94.71.1xx.xxx]
19/02/2013 14:23

Η TVX έφυγε διότι έμπλεξε με τη σύμπραξη "οικολόγων"-αριστεριστών-οικοπεδολάγνων (περιμένουν τα πάντα στη ζωή από την υπεραξία των οικοπέδων τους) που εξάντλησαν κάθε νόμιμο και παράνομο μέσο για να εμποδίσουν την επένδυση.Η απόεπένδυση της TVX που σημειωτέον εφάρμοζε νέα φιλική στο περιβάλλον τεχνολογία δυσφήμισε και εβλαψε τη χώρα διεθνώς.Για να βγούμε από την κρίση πρέπει να αξιοποιήσουμε όλες τις δυνατότητες που έχει η χώρα:Τουρισμός,ορυκτός πλούτος,γεωργική παραγωγή,μεταποίηση,ναυτιλία κλπ.Πως αλλιώς θα δημιουργηθούν 1,4 εκ θέσεις εργασίας;Ας απαντήσουν με συγκεκριμένα στοιχεία όσοι διαφωνούν.Πια είναι η εναλλακτική λύση;Διορισμοί στο δημόσιο,κρατικοποίηση επιχειρήσεων,κοινωνική αναταραχή,τρομοκρατική βία,να ριχτούν χρήματα στην αγορά;Ας μας πουν που έγιναν αυτά εκτός από τη χώρα της ουτοπίας

Υπερψηφίστηκε από 9 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
19/02/2013 13:47

Οι επενδύσεις ξεκίνησαν αγαπητοί φίλοι, ήρθε ο Francois! Και όσοι εξ'΄ημών (όπως εγώ) είχαν την ατυχή έμπνευση να έχουν εργασία για την οποία έπρεπε να μετακινηθούν γύρω στις 11 προς Ζωγράφου μεριά, ανακάλυψαν ότι η αστυνομία είχε αποκλείσει Καρέα, Κατεχάκη, Μεσογείων κλπ κλπ κλπ, οπότε καλό θα ήταν να έχουν προμηθευτεί εφημερίδα και υπομονή για την παραμονή τους στο αυτοκίνητο. Άλλωστε τι σημασία έχουν οιεργασίες των υπολοίπων.

Με ειλικρινή αγαλλίαση παρατηρώ ότι η αστυνομία έχει ενεργοποιηθεί πλήρως τους τελευταίους μήνες και είναι πανταχού παρούσα για τη σύλληψη απεργών, την απαγόρευση οποιασδήποτε μορφής συγκέντρωσης (μέχρι την Κηφισιά απέκλεισαν προσφάτως για να μην πάνε πουθενά οι τρομοκράτες μικρο-ομολογιούχοι που είχαν συγκεντρωθεί εκεί σε προγραμματισμένη τους συνάντηση, έριξαν και μερικά χημικά σε τρομοκράτισσες γριές), απαγόρευση κυκλοφορίας κλπ κλπ. Τα δημοκρατικών φρονημάτων μέλη της βουλήε και της κυβέρνησης, όπως οι κ. Βορίδης, Γεωργιάδης και Δένδιας θα πρέπει να είναι πραγματικά ευτυχισμένοι για τόση νομιμότητα! Επιτέλους, είχαμε να δούμε τόση νομιμότητα από το 1973! ¨Ημουνα μόλις 4 βέβαια, αλλά θυμάμαι πολύ καλά την μητέρα μου μου να προσπαθεί να πείσει τον μεγαλύτερο αδελφό μου να μην πάει προς κέντρο μεριά.

Υπερψηφίστηκε από 5 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Londoner[91.132.5xx.xxx]
19/02/2013 13:14

Σε ευχαριστώ belnuto και τους υπόλοιπους για τα χρήσιμα σχόλια. ΟΣΕ, ΔΕΗ, Ολυμπιακή είναι η δική μου απάντηση καθώς και εκατοντάδες κρατικές επιχειρήσεις μικρότερου μεγέθους. Εγώ δεν είμαι ανεπίδεκτος μαθήσεως ούτε βέβαια και αυτοί που αντιδρούν επειδή πιστεύουν ότι θα πάρουν κι αυτοί την αργομισθία τους στα κρατικά χρυσωρυχεία.

Υπερψηφίστηκε από 7 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
paratiro[87.166.1xx.xxx]
19/02/2013 12:51

@"Αν τυχόν εκμεταλλευόταν τα χρυσωρυχεία το κράτος, έχει κανείς την παραμικρή αμφιβολία ότι θα τα γέμιζε με διάφορους....."
Συμφωνώ απόλυτα, συμπληρώνω την "λεπτομέρεια", ότι το κράτος πρέπει να κάνει πλαίσιο -να το επιβάλει και να το ελέγχει συνεχώς- στην νομοθεσία και στην συνθήκη με τον ιδιώτη, δηλ. ποιές άδειες απαιτούνται βάση ποίων προδιαγραφών γιά την εξόρυξη. Φυσικά η ψωροκώστενα δεν έχει το know-how, να το πάρει από Καναδά και Αυστραλία.
Το καταλαβαίνω, ονειρεύομαι γιατί δεν γίνεται τίποτα, δεν είμαστε ικανοί γιά τέτοια έργα, π.χ. στην πατρίδα της γυναίκας μου υπάρχει ένα ποταμάκι που το λένε Ασωπός, αυτό ήταν πεντακάθαρο, τα παιδιά έκαναν μπάνιο, μετά ήρθε η βιομηχανία, και σήμερα βρωμάει από μακριά ("...λαχανικά μολύνει ο Ασωπός...").

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
1 2 3 

Γράψτε το δικό σας σχόλιο

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά.
Απομένουν 3000 χαρακτήρες.

Διατηρήστε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Τα σχόλια σας θα δημοσιευτούν εφόσον το περιεχόμενο τους συμμορφώνεται με τους όρους χρήσης.

Μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία και greeklish.

Στατιστικά

  • Συνολικός αριθμός σχολίων: 44
  • Δημοσιευμένα σχόλια: 44
  • Απορριφθέντα σχόλια: 0

Δημοφιλή