Το δ.σ. της ΟΛΜΕ «θεωρεί απαράδεκτη τη στάση του υπουργείου Παιδείας που επιχειρεί να συγκαλύψει το ζήτημα που δημιουργήθηκε με τη λανθασμένη διατύπωση του θέματος 4γ των Πανελλαδικών στα Μαθηματικά κατεύθυνσης της Γ' Λυκείου».
Υπενθυμίζεται ότι γινόταν αναφορά σε «σημείο καμπής», ενώ η σωστή έκφραση ήταν «πιθανό σημείο καμπής».
Το δ.σ. της ΟΛΜΕ ζητάει από το υπουργείο να σταματήσει τη βαθμολόγηση των γραπτών, μέχρι να διευκρινιστεί με απόλυτη σαφήνεια ο τρόπος βαθμολόγησης.