Formula 1: Ο Γκροσεάν στην κορυφή, ο Χάμιλτον εκτός

Τετάρτη, 06 Φεβρουαρίου 2013 23:19
EPA/ROMAN RIOS

Τον καλύτερο χρόνο και των δύο πρώτων ημέρων σημείωσε σήμερα ο Ρομάν Γκροσεάν.

A- A A+

Ο Ρομάν Γκροσεάν μπορεί να ήταν ο ταχύτερος σήμερα στη Χερέθ, τη δεύτερη ημέρα δοκιμών, αλλά την παράσταση έκλεψε... ο Λιούις Χάμιλτον. Ο βρετανός πιλότος είχε σήμερα την πρώτη του επαφή με τη νέα Mercedes, αλλά η γνωριμία τους δεν εξελίχθηκε θετικά.

EPA/ROMAN RIOS

Ενα πρόβλημα στην πίεση των πίσω φρένων οδήγησε την W04 του Λιούις Χάμιτλον στις μπαριέρες, προκαλώντας ζημιές στο μονοθέσιο και αναγκάζοντας τον Βρετανό να εγκαταλείψει.

Μετά από 15 γύρους, ένα πρόβλημα στο υδραυλικό σύστημα των πίσω φρένων είχε ως αποτέλεσμα η W04 του πρώην παγκόσμιου πρωταθλητή να βρεθεί στη μπαριέρα. Το μονοθέσιο υπέστη σημαντική ζημιά στο ρύγχος και την ανάρτησή του. Στη συνέχεια η γερμανική ομάδα αποφάσισε να αποχωρήσει πρόωρα και από τη σημερινή διαδικασία.

Αρχικά οι μηχανικοί προσπάθησαν να επισκευάσουν τη ζημιά έτσι ώστε να επιστρέψει ο Χάμιλτον στην πίστα, αλλά τελικά υπερίσχυσε στο γερμανικό στρατόπεδο η άποψη της αποχώρησης προκειμένου να επισκευαστεί και η βλάβη στο υδραυλικό σύστημα.

Είναι η δεύτερη συνεχόμενη ημέρα που η Mercedes δεν ολοκληρώνει τις δοκιμές λόγω προβλήματος. Πλην του Χάμιλτον σήμερα, ο Ρόζμπεργκ χθες αναγκάστηκε να εγκαταλείψει από ηλεκτρικό πρόβλημα στον πίσω δεξί τροχό, ο οποίος έπιασε φωτιά.

Η σημερινή ημέρα ήταν άκρως επεισοδιακή αφού ούτε λίγο ούτε πολύ, τέσσερις φορές βγήκε η κόκκινη σημαία και διακόπηκε η διαδικασία.

Ακόμη και ο πρωτοπόρος Γκροσεάν ήταν ένας από τους υπαίτιους, όταν η Ε21 έμεινε από καύσιμα στον τελευταίο από τους 95 γύρους που πραγματοποίησε. Ο Γάλλος ακινητοποιήθηκε μεταξύ των στροφών 3 και 4, έπειτα από δοκιμές της Lotus πάνω στην κατανάλωση καυσίμου του κινητήρα. Μία διαδικασία που συνηθίζεται από όλες τις ομάδες πριν την έναρξη του παγκοσμίου πρωταθλήματος.

EPA/ROMAN RIOS

Λίγο πριν το τέλος των δοκιμών, ο Νίκο Χούλκενμπεργκ με τη C32 έμεινε από καύσιμα.

Για τον ίδιο ακριβώς λόγο εγκατέλειψε και ο Νίκο Χούλκενμπεργκ λίγο πριν το τέλος των δοκιμών, όταν έμεινε με την C32 μεταξύ των στροφών 8 και 9 της πίστας, ολοκληρώνοντας την ημέρα πέμπτος.

Αγωνιστικά, ο Γκροσεάν «ρίζωσε» στην πρώτη θέση από νωρίς το πρωΐ και κατάφερε με τη μαλακή γόμα να σημειώσει χρόνο (1:18.218) που ήταν έξι δέκατα καλύτερος του Τζένσον Μπάτον χθες. Το απόγευμα ο Γάλλος πιλότος επικεντρώθηκε στις δοκιμές με πλήρες φορτίο καυσίμου και τις πιο σκληρές γόμες.

Η δεύτερη καλύτερη επίδοση της ημέρας ανήκει στον Πολ ντι Ρέστα, ο οποίος γύρισε αρκετές φορές την πίστα (95) χωρίς να αντιμετωπίσει ιδιαίτερα προβλήματα. Ο χρόνος του σημειώθηκε με τη μεσαία γόμα. Μία ώρα πριν τη λήξη των δοκιμών ο σκωτσέζος πιλότος παρέδωσε την VJM06 στον Τζέιμς Ρόσιτερ, οδηγό της Force India στους προσομοιωτές, ο οποίος ξαναπάτησε πίστα για πρώτη φορά έπειτα από το 2008, όταν ήταν στην Super Aguri.

EPA/ROMAN RIOS

Τον τρίτο καλύτερο χρόνο σημείωσε σήμερα ο Ντανιέλ Ρικιάρντο με τη νέα Toro Rosso.

Επειτα από 83 γύρους ο Ντανιέλ Ρικιάρντο με τη νέα STR8 ήταν ο τρίτος ταχύτερος πιλότος στο τέλος της ημέρας. Πίσω του ακολούθησε ο Μαρκ Γουέμπερ με την RB9, έχοντας πολύ φορτωμένο πρόγραμμα. Ο Αυστραλός ήταν ο πιο δραστήριος σήμερα στην πίστα αφού συμπλήρωσε 101 γύρους, προτού παραδώσει αύριο το νέο μονοθέσιο στα χέρια του παγκόσμιου πρωταθλητή Σεμπάστιαν Φέτελ.

Ο Σέρτζιο Πέρεθ στην πρώτη του επαφή με τη νέα McLaren έμεινε πίσω από τον άτυχο Χάμιλτον, τερματίζοντας έβδομος. Ο Μεξικανός δείχνει να εγκλιματίζεται στη νέα MP4-28.

EPA/ROMAN RIOS

Πιστός στο πρόγραμμα δοκιμών της Ferrari ήταν ο Φελίπε Μάσα.

Τη Ferrari φαίνεται πως δεν την ενδιαφέρουν οι χρόνοι, αλλά επικεντρώνεται σε δοκιμές εξαρτημάτων. Η F138 του Φελίπε Μάσα έφερε πολλούς αισθητήρες με τον Βραζιλιάνο να επικεντρώνεται στις διατάξεις των εξατμίσεων.

Ο Παστόρ Μαλντονάτο άργησε το πρωί να βγει στην πίστα με την περυσινή Williams αφού ένα πρόβλημα στο συμπλέκτη τον καθήλωσε στο γκαράζ της ομάδας. Κατάφερε ωστόσο να αναπληρώσει τον χαμένο χρόνο, πραγματοποιώντας συνολικά 71 γύρους και να ολοκληρώσει την ημέρα δέκατος.

Τις δύο τελευταίες θέσεις κατέχουν τα μονοθέσια των Caterham και Marussia. Την CT03 είχε στα χέρια του Γκιέντο φαν ντερ Γκάρντε ενώ την MR02 οδήγησε για πρώτη φορά ο Λουίς Ράζια, ο οποίος ανακοινώθηκε από τη ρωσική ομάδα σήμερα το πρωί. Ο Βραζιλιάνος ήταν όμως, άτυχος καθώς εγκατέλειψε το πρωί από πρόβλημα στον κινητήρα έπειτα από μόλις 31 γύρους. Οι μηχανικοί της Marussia δεν κατάφεραν να βρουν λύση έγκαιρα έτσι ώστε ο 23χρονος πιλότος να επιστρέψει στην πίστα.

Προτεινόμενα για εσάς



Αθλητικές Μεταδόσεις