Η δράση επέστρεψε στη Formula 1 έπειτα από αρκετό καιρό. Η πίστα της Χερέθ φιλοξενεί αυτές τις ημέρες τις πρώτες χειμερινές δοκιμές των ομάδων πριν την έναρξη του παγκοσμίου πρωταθλήματος.
Αρχή με το... δεξί έκανε ο Τζένσον Μπάτον αφού σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και βρέθηκε στην κορυφή της γενικής κατάταξης στο τέλος της σημερινής πρώτης ημέρας της διαδικασίας.
Ο Βρετανός κατάφερε να γυρίσει μόνο 37 φορές την πίστα και να πετύχει την καλύτερη επίδοσή του στα τελευταία λεπτά το απόγευμα, χρησιμοποιώντας τη σκληρή γόμα της Pirelli. Νωρίτερα, από το πρωΐ μέχρι το μεσημέρι έμεινε καθηλωμένος στο γκαράζ της McLaren λόγω προβλήματος στην αντλία καυσίμου, το οποίο παρουσιάστηκε ενώ είχε συμπληρώσει τρεις γύρους στην πίστα.
EPA/ROMAN RIOS
Ενα ηλεκτρικό πρόβλημα προκάλεσε τη φωτιά στον πίσω δεξί τροχό της W04, τερματίζοντας πολύ νωρίς και άδοξα τη σημερινή προσπάθεια του Νίκο Ρόζμπεργκ.
Από τους έντεκα πιλότους που ξεχύθηκαν από το πρωί στη Χερέθ μόλις οι δέκα κατάφεραν να ολοκληρώσουν την ημέρα. Ατυχος ήταν ο Νίκο Ρόζμπεργκ καθώς λίγο μετά το συμβάν του Μπάτον, έγινε η αιτία να βγει η δεύτερη κόκκινη σημαία σήμερα. Στον ενδέκατο γύρο του αναγκάστηκε να σταματήσει στην άκρη καθώς έπιασε φωτιά ο πίσω δεξιός τροχός της W04.
Αιτία ήταν ένα ηλεκτρικό πρόβλημα και πιο συγκεκριμένα η υπερθέρμανση των καλωδίων του νέου μονοθεσίου της Mercedes. Η γερμανική ομάδα αναγκάστηκε να αποσυρθεί από τη σημερινή διαδικασία, σε αναμονή όπως ανέφερε, νέων εξαρτημάτων. Ετσι, έληξε άδοξα η πρώτη επαφή του γερμανού πιλότου με το νέο μονοθέσιο. Αύριο θα είναι η σειρά του Λιούις Χάμιλτον να δοκιμάσει την τύχη του.
Τον δεύτερο καλύτερο χρόνο σημείωσε σήμερα ο Μαρκ Γουέμπερ, χρησιμοποιώντας τη μεσαία γόμα. Επειτα από 73 γύρους χωρίς προβλήματα στην ισπανική πίστα, ο Αυστραλός ήταν ταχύτατος με την RB9, την οποία οδήγησε πρώτος.
EPA/ROMAN RIOS
Τον τρίτο καλύτερο χρόνο σημείωσε σήμερα ο Ρομάν Γκροσεάν με τη νέα Lotus.
Παρά το γεγονός ότι μπήκε αργά το πρωΐ στην πίστα, ο Ρομάν Γκροσεάν είχε την πρωτοπορία μέχρι το μεσημεριανό διάλειμμα, για να ολοκληρώσει την ημέρα τρίτος με διαφορά μεγαλύτερη του ενός δευτερολέπτου από τον Μπάτον.
Θετικά ήταν τα πρώτα δείγμα της VJM06, η οποία στα χέρια του Πολ ντι Ρέστα ανέβηκε στην τέταρτη θέση. Η επίδοση του Σκωτσέζου είχε σημειωθεί το πρωί, αλλά ήταν αρκετή για να τον ανεβάσει ψηλά στην γενική κατάταξη. Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι ο ντι Ρέστα ήταν από τους δραστήριους σήμερα στην πίστα, συμπληρώνοντας τους περισσότερους γύρους (89).
Χάρη στην πρωινή του επίδοση ο Ντανιέλ Ρικιάρντο πέτυχε τον πέμπτο καλύτερο χρόνο στο κόκπιτ της νέας Toro Rosso. Ο νεαρός Αυστραλός έπειτα από 70 γύρους στην πίστα έμεινε ευχαριστημένος με την αξιοπιστία της νέας STR8.
EPA/ROMAN RIOS
Εκτος έμεινε ο Φελίπε Μάσα με τη νέα Ferrari.
Eπειτα από 64 γύρους ο Φελίπε Μάσα ανέβασε την F138 έκτη, 1,6 δευτ. πίσω από τον πρωτοπόρο Μπάτον.
Ακολούθησε ο Νίκο Χούλκενμπεργκ στην πρώτη του επαφή με τη C32 της Sauber, η οποία κρίθηκε επιτυχημένη.
EPA/ROMAN RIOS
Ενα πρόβλημα στην πίσω ανάρτηση της MR02, έκανε τον Μαξ Τσίλτον να χάσει τον έλεγχο του μονοθεσίου και να πέσει στις μπαριέρες στο απόγευμα.
Στην ένατη θέση γενικής ήταν ο Παστόρ Μαλντονάτο με το περυσινό μονοθέσιο της Williams, την FW34. Στις δύο τελευταίες θέσεις βρέθηκαν ο Γκιέντο φαν ντερ Γκάρντε με τη νέα Caterham και ο Μαξ Τσίλτον με την MR02 της Marussia. Ο Βρετανός πιλότος της ρωσικής ομάδας έπεσε το απόγευμα πάνω στις μπαριέρες ενώ είχε μόλις σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο του, μετά από πρόβλημα στην πίσω ανάρτηση του μονοθεσίου, όπως ανακοίνωσε εκ των υστέρων η Marussia. Ετσι, έληξε άδοξα η προσπάθειά του.
Οι δοκιμές συνεχίζονται αύριο με τη δεύτερη ημέρα.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΦΟΥΣΙΑΝΗ - [email protected]