Σε «Καλή Σκάλα» μετατρέπεται στο τέλος του 2003 το πιο δύσκολο κομμάτι της Εθνικής Οδού. Σε δύο χρόνια από σήμερα θα έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου μήκους 8 χλμ. στην Κακιά Σκάλα, που θα ανακουφίσει σημαντικά την είσοδο προς την πρωτεύουσα και την έξοδο προς τη Δυτική Ελλάδα και την Πελοπόννησο.
Το εργοτάξιο επισκέφθηκε σήμερα, ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Κ. Λαλιώτης, ο οποίος υπογράμμισε ότι το τμήμα της Κακιάς Σκάλας, που χρηματοδοτείται από κοινοτικούς και εθνικούς πόρους, είναι το σημαντικότερο από τα έργα που εκτελούνται στον ΠΑΘΕ (Πάτρα-Αθήνα, Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι).
Το έργο στην Κακιά Σκάλα περιλαμβάνει και την κατασκευή πέντε σηράγγων ( συνολικού μήκους 3,8χλμ. ) και εκτός του αυτοκινητοδρόμου προβλέπει την κατασκευή νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων, συνολικού μήκους 8,5 χλμ. Το σιδηροδρομικό τμήμα του έργου περιλαμβάνει ακόμα δύο σήραγγες συνολικού μήκους περίπου τεσσάρων χιλιομέτρων.
Το συνολικό κόστος του έργου ανέρχεται σε 60 δισ. δραχμές εκ των οποίων τα 36 δισ. αφορούν τον αυτοκινητόδρομο και τα υπόλοιπα 24 δισ. αφορούν τη νέα σιδηροδρομική γραμμή.