Τα πρώτα προβλήματα από την αποχή των ιδιοκτητών βυτιοφόρων μεταφοράς υγρών καυσίμων, έχουν κάνει την εμφάνισή τους στη Θεσσαλονίκη, με πρώτο «θύμα», το ταχύπλοο επιβατηγό και οχηματαγωγό σκάφος της «Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου», «Αίολος Κεντέρης« και τους 1600 επιβάτες του.
Το «Αίολος Κεντέρης», που εκτελεί το δρομολόγιο Λήμνος–Λέσβος–Χίος έπρεπε να αποπλεύσει από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης στις 9:30' το πρωΐ, αλλά εξαιτίας της αποχής των ιδιοκτητών βυτιοφόρων μεταφοράς υγρών καυσίμων παραμένει στο λιμάνι μέχρι αυτή την ώρα.
Σύμφωνα με δηλώσεις στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων (ΑΠΕ), του Ευστράτιου Σαλιακέλη, υπεύθυνου στο τμήμα εκμετάλλευσης της «Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου», η εταιρεία έχει ζητήσει την παρέμβαση εισαγγελέα για τον ανεφοδιασμό του πλοίου, ώστε να μπορέσει να αναχωρήσει για τον προορισμό του και, όπως είπε, ήδη έχουν ξεκινήσει βυτιοφόρα με καύσιμα για την τροφοδοσία του «Αίολος Κεντέρης», το οποίο εκτιμάται ότι θα αναχωρήσει μετά τη 1 το μεσημέρι.
Στο μεταξύ, χωρίς καύσιμα έχουν μείνει τα περισσότερα πρατήρια βενζίνης της πόλης, σύμφωνα με τον πρόεδρο των βενζινοπωλών, Δήμο Βασιλειάδη.
Όπως είπε ο κ. Βασιλειάδης το 50% των πρατηρίων ήδη είναι χωρίς καύσιμα, ενώ εκτιμάται ότι μέχρι αύριο το μεσημέρι κανένα βενζινάδικο της πόλης δεν θα έχει καύσιμα. «Δυστυχώς οι βυτιοφορείς», τόνισε, «αποφάσισαν την κινητοποίησή τους την ημέρα ανεφοδιασμού των περισσότερων πρατηρίων και χωρίς να υπάρξει προειδοποίηση. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τα περισσότερα βενζινάδικα να είναι με άδειες δεξαμενές πριν καν ξεκινήσει η απεργία» ,είπε.
Από την πλευρά τους οι ιδιοκτήτες βυτιοφόρων μεταφοράς υγρών καυσίμων δηλώνουν αποφασισμένοι να συνεχίσουν την αποχή τους επ' αόριστον αν δεν ικανοποιηθεί το αίτημά τους για αύξηση των κομίστρων μεταφοράς.
Παράλληλα, οι βυτιοφορείς της Θεσσαλονίκης, έχουν προχωρήσει και έχουν λάβει μέτρα περιφρούρησης των εγκαταστάσεων φορτοεκφόρτωσης των εταιριών πετρελαιοειδών και εμποδίζουν την είσοδο και έξοδο βυτιοφόρων των εταιρειών.
ΠΗΓΗ : Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων