Αύξηση 23,44% σημείωσε η διαφημιστική δαπάνη τον Ιούλιο

Τετάρτη, 06 Αυγούστου 2003 17:30
A- A A+

Αυξημένα κατά 23,44% στα 130,8 εκατ. ευρώ εμφανίζονται τον Ιούλιο τα συνολικά διαφημιστικά έσοδα των εγχώριων μέσων ενημέρωσης (τηλεόραση, περιοδικά, εφημερίδες, ραδιόφωνο), σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα.

Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας Media Services SA, τα περισσότερα κεφάλαια (54,69 εκατ. ευρώ) κατευθύνθηκαν προς τα περιοδικά. Ακολούθησε η τηλεόραση, η οποία είχε έσοδα από διαφημίσεις που ξεπέρασαν τα 41,9 εκατ. ευρώ, οι εφημερίδες με 24,5 εκατ. ευρώ και το ραδιόφωνο με 9,5 εκατ. ευρώ.

Πρώτος τηλεοπτικός σταθμός σε διαφημιστικά έσοδα τον Ιούλιο ήταν ο ANT-1 TV με περίπου 12,9 εκατ. ευρώ και ακολούθησαν το Mega με 10,2 εκατ. ευρώ, το Star με 7,2 εκατ. ευρώ, ο Alpha με 6 εκατ. ευρώ και το Alter με 3,5 εκατ. ευρώ.

Στους ραδιοφωνικούς σταθμούς πρώτος ήταν ο Village 88 FM με

1 εκατ. ευρώ και ακολουθούν ο Kiss FM με 967.326 ευρώ, ο Sky 100,4 με 958.279 ευρώ και η Λάμψη FM με 870.285 ευρώ.

Προτεινόμενα για εσάς