Πλώρη για την έβδομη νίκη του στο ράλι Μόντε Κάρλο έχει βάλει ο Σεμπάστιαν Λεμπ. Παρά το γεγονός ότι αυτός είναι ο πρώτος από τους τέσσερις αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος που θα αγωνιστεί εφέτος, ο Γάλλος είναι σε εξαιρετική κατάσταση και δείχνει να ξεχωρίζει μακράν από τους υπόλοιπους. Μέρα με την ημέρα δε, φροντίζει όχι μόνο να διατηρείται στην κορυφή, αλλά να διευρύνει ακόμη περισσότερο τη διαφορά του από τον σταθερά δεύτερο στην γενική κατάταξη Οζιέ. Ετσι, από το 1:20 της πρώτης ημέρας, έκλεισε τη χθεσινή στο 1:34 ενώ στο τέλος της σημερινής, τρίτης ημέρας η χρονική του απόσταση ανέβηκε στο 1 λεπτόκαι:47 δευτερόλεπτα και έπεται συνέχεια.
Τα πληρώματα κλήθηκαν σήμερα να καλύψουν μόλις τρεις ειδικές διαδρομές που ήταν οι πιο δύσκολες και πιο απαιτητικές του αγώνα. Ιδιαίτερα η θρυλική Sisteron που επέστρεψε στο πρόγραμμα του ράλι για πρώτη φορά μετά το 2002, είχε λίγο από όλα, από απότομες αναβάσεις και καταβάσεις σε ανοιχτά σπριντ αλλά τεχνικά σημεία. Αν στα παραπάνω συμπληρώσουμε και τον πάγο που υπήρχε από το 21ο χλμ της ειδικής και για τα επόμενα πέντε χιλιόμετρα, τότε γίνεται κατανοητό πως τα 36,7 χλμ της ΕΔ, φάνηκαν σε κάποιους... βουνό.
Ο Σεμπάστιαν Λεμπ δεν επηρεάστηκε από τον αυξημένο βαθμό δυσκολίας της Sisteron και κατάφερε να πετύχει τον καλύτερο χρόνο. Αυτή ήταν η δεύτερη φορά σήμερα που ο Αλσατός σημείωσε την καλύτερη επίδοση και συνολικά μέχρι στιγμής, η έβδομη από την ημέρα που ξεκίνησε ο αγώνας. Αξίζει επίσης να σημειωθεί δεν έχει χάσει την πρωτοπορία στην γενική κατάταξη από την δεύτερη ειδική.
Η VW βλέπει τις ελπίδες της για διάκριση από τον πρώτο της αγώνα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι ως κατασκευαστής να γίνονται πραγματικότητα. Σταθερά από την δεύτερη ειδική του αγώνα και έπειτα ο Σεμπαστιέν Οζιέ παραμένει πίσω από το Λεμπ και οδηγεί το Polo R WRC στο πρώτο του βάθρο. Ο Γάλλος ήταν σήμερα πολύ προσεκτικός και δεν θέλησε να πάρει ρίσκα έτσι ώστε να εξασφαλίσει τη δεύτερη θέση στον αγώνα και μαζί τους σημαντικούς βαθμούς για τη συνέχεια του πρωταθλήματος.
Η μεγάλη μάχη δόθηκε, όπως ήταν αναμενόμενο, για το τρίτο σκαλί στο βάθρο. Νόβικοφ και Σορντό ήταν εντυπωσιακοί με τον Ρώσο να παίρνει εκδίκηση από τον Ισπανό και να ολοκληρώνει εκείνος τη σημερινή ημέρα τρίτος. Σε αυτό βέβαια συνέβαλε και ένα τετ-α-κε του Σορντό στην πρώτη σημερινή ειδική (ενδέκατη του αγώνα) όταν το πίσω μέρος του DS 3 WRC χτύπησε ένα μεγάλο κομμάτι πάγου. Εντούτοις, ο οδηγός της Citroen κατάφερε να «μαζέψει» μέχρι το απόγευμα τη διαφορά του από τον Νόβικοφ μόλις στα 1,7 δευτερόλεπτα. Το σίγουρο είναι ότι και οι δύο αύριο θα παλέψουν για τη μία θέση που είναι κενή στο πόντιουμ.
Μετά από δύο ανάποδες ημέρες, ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα έδειξε σήμερα να αισθάνεται πιο άνετα στο Polo R WRC. Αυτό φάνηκε ιδίως στην σημερινή τρίτη και τελευταία ειδική (Sisteron) όπου ο Φινλανδός πέτυχε τον δεύτερο καλύτερο χρόνο πίσω από τον Λεμπ. Οπως δήλωσε μετά το τέλος της ημέρας, απόλαυσε ιδιαίτερα τη Sisteron και θα ήθελε να υπήρχαν κι άλλες τέτοιες ειδικές κατά την διάρκεια του αγώνα.
Ο Μίκο Χίρβονεν δε φαίνεται να περνάει καλά στο Μόντε Κάρλο και συνεχίζει να κατρακυλάει στην γενική κατάταξη. Χθες ολοκλήρωσε την ημέρα πέμπτος, σήμερα όμως βρέθηκε έκτος. Αυτό οφείλεται στην επέλαση του Λάτβαλα στη Sisteron σε συνδυασμό με ένα πρόβλημα στα φρένα (υπερθέρμανση)που είχε με το DS3 WRC του Φινλανδού.
Ο Γιούχο Χάνινεν συνεχίζει να τα πηγαίνει καλά και να παραμένει στην έβδομη θέση, έχοντας πίσω του τον Μαντς Οτμπεργκ. Ο Νορβηγός παρηγορήθηκε από τη νίκη του στη 12η ειδική διαδρομή ενώ παράλληλα ανέβηκε όγδοος στη γενική κατάταξη. Οι Μπουφιέ και Πρόκοπ κλείνουν την πρώτη δεκάδα.
Ο αγώνας ολοκληρώνεται αύριο αργά το βράδυ με πέντε ειδικές διαδρομές.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΦΟΥΣΙΑΝΗ - [email protected]