Μετά το τέλος της πρώτης ημέρας όπου το χιόνι και ο πάγος είχαν την τιμητική τους, ευνοημένος ήταν ο Σεμπάστιαν Λόεμπ ο οποίος κέρδισε τις τρεις από τις τέσσερις ειδικές και βρίσκεται στην πρώτη θέση με διαφορά ενός λεπτού και τεσσάρων δευτερολέπτων από τον δεύτερο Ντάνι Σορντό.
Ο πέντε φορές γάλλος νικητής του ράλι εκμεταλλεύτηκε την έξοδο και εγκατάλειψη του Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα. Ο Φινλανδός μέχρι την τέταρτη και τελευταία χθεσινή ειδική διαδρομή ήταν 30 δευτερόλεπτα εμπρός από τον Λόεμπ. Μια απροσεξία του όμως στην τέταρτη ειδική του στοίχισε τη συνέχεια στον αγώνα.
Όπως δήλωσε και ο ίδιος δεν είχε εστιάσει πάνω στις σημειώσεις του συνοδηγού του καθώς τον απασχολούσε την κατάσταση του οδοστρώματος με αποτέλεσμα να βγει εκτός δρόμου και να ντεραπάρει. Ο Λάτβαλα αναγνώρισε στον διευθυντή της Ford Μάθιου Γουΐλσον το λάθος του.
Η στιγμή ήταν άκρως άτυχη για τον Φινλανδό οδηγό, ο οποίος μέχρι τότε με την κατάλληλη επιλογή ελαστικών (πολύ μαλακά σλικ ελαστικά και ελαστικά χιονιού) είχε πάρει κεφάλι στην γενική κατάταξη του Λόεμπ.
Ο Γάλλος παγκόσμιος πολυπρωταθλητής εξακολουθεί μετά το τέλος της σημερινής έκτης ειδικής διαδρομής να προηγείται στην γενική κατάταξη. Μάχη όμως γίνεται πίσω του μεταξύ των Πέτερ Σόλμπεργκ και Ντάνι Σορντό. Ο τελευταίος μετά την πολύ καλή επίδοσή του στην έκτη ειδική διαδρομή ξαναπήρε την δεύτερη θέση στην γενική κατάταξη από τον Νορβηγό οδηγό της Ford(πλέον) που έμεινε λίγο πίσω (τέταρτος).
Νωρίτερα ο Σόλμπεργκ είχε ανέβει δεύτερος, δηλώνοντας ενθουσιασμένος με το νέο του αυτοκίνητο.
Το εργοστασιακό πάντως Mini του Σορντό δείχνει πολύ ανταγωνιστικό και ο Ισπανός έχει μέχρι στιγμής εντυπωσιάσει με τις επιδόσεις του.
Αντίστοιχα πολυ θετική είναι και η εικόνα του Σεμπαστιέν Οζιέ, ο οποίος σε αυτόν τον αγώνα τρέχει με το Skoda Fabia S2000. Ο Γάλλος ήταν εξαιρετικός χθες, τερματίζοντας στην τέταρτη θέση της γενικής καταταξης. Επίδοση που του επιτρέπει να δώσει με τον τρόπο του απαντήσεις στην Citroen που του έδει την πόρτα της εξοδου. Σήμερα έχει πέσει στην έκτη θέση της γενικής κατάταξης.
Αντιθέτως ανέβασε ταχύτητα ο Μίκο Χίρβονεν και πέρασε μετά την έκτη ΕΔ στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης. Ο Φιλανδός δείχνει να προσπαθεί να εξοικειωθεί με το Citroen DS3 WRC. Χθες πάντως αντιμετώπισε κάποια προβλήματα με τα φρένα και έμεινε πίσω σχετικά.
Οι επόμενες τέσσερις ειδικές διαδρομές αναμένεται να είναι συναρπαστικές σε έναν αγώνα που έχει ενδιαφέρον…