Αυτό σημαίνει αυτόματα ότι δεν θα έχει το δικαίωμα να συμμετάσχει ούτε στις προσεχείς επίσημες δοκιμές των ομάδων που είναι οι τελευταίες πριν από την έναρξη του πρωταθλήματος.
Επομένως τα πλάνα της να παρουσιάσει στην Ισπανία τη νέα MR01 που πυρετωδώς ετοιμάζει και να την δοκιμάσει για πρώτη φορά σε πίστα, ναυάγησαν ολοκληρωτικά.
Όπως είναι υποχρεωτικό φέτος από την FIA τα μονοθέσια των ομάδων θα πρέπει να περάσουν 18 crash τεστ προκειμένου να συμμετάσχουν στις επίσημες δοκιμές αλλά και στη συνέχεια στο πρωτάθλημα. Παλαιότερα, οι κανονισμοί επέβαλαν αυτά τα τεστ να διεξάγονταν πριν από τον πρώτο αγώνα της χρονιάς.
Η αποτυχία της Marussia σε αυτή την διαδικασία της δημιουργεί πολλά προβλήματα καθώς δεν θα έχει την δυνατότητα να δοκιμάσει το νέο της μονοθέσιο στην πίστα πριν από την έναρξη του πρωταθλήματος. Προς το παρόν, σύμφωνα με ανακοίνωσή της, όλες οι προσπάθειες των στελεχών της έχουν επικεντρωθεί στην επανάληψη των crash τεστ στο τέλος αυτής της εβδομάδας.
«Όλα τα μονοθέσια είναι υποχρεωτικό να περάσουν τα 18 τεστ της FIA ώστε να τους χορηγηθεί η απαιτούμενη άδεια. Παρά το γεγονός ότι η Marussia έχει περάσει όλα τα προηγούμενα 17 τεστ, οι κανονισμοί απαιτούν το μονοθέσιο να έχει ολοκληρώσει όλες τις δοκιμές πριν από την έναρξη της χρονιάς. Η ομάδα προς το παρόν δεν θα συμμετάσχει στις τελευταίες δοκιμές στην Βαρκελώνη αργότερα μέσα στην εβδομάδα (1-4 Μαρτίου) και αντ’ αυτού θα επικεντρώσει τις προσπάθειές της στην επανάληψη του crash τεστ στο τέλος της εβδομάδας», ανέφερε η ανακοίνωση της Ρώσικης ομάδας.
Αν επιτευχθεί αυτό που αναγράφεται στην ανακοίνωση, η Marussia ελπίζει ότι θα έχει λίγο χρόνο (μία ημέρα τουλάχιστον, την τελευταία) να τρέξει το μονοθέσιο της στην πίστα, προτού ξεκινήσει το παγκόσμιο πρωτάθλημα.
Παράλληλα, είναι η μοναδική ομάδα που δεν θα συμμετάσχει στο τετραήμερο τεστ στην πίστα της Βαρκελώνης. Και αυτό γιατί η HRT που αντιμετώπισε το ίδιο πρόβλημα κατάφερε να περάσει τα σχετικά τεστ και να πάρει άδεια συμμετοχής στις τελευταίες δοκιμές.