Ο Βραζιλιάνος πιλότος ήδη βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την αποκλειστικό προμηθευτή ελαστικών της F1 για την επίτευξη μιας σχετικής συμφωνίας.
Η συνεργασία τους μετράει ήδη έναν χρόνο αφού από πέρυσι ο νεαρός πιλότος είχε χρηστεί επίσημος δοκιμαστής της Pirelli, έχοντας στα χέρια του μια Toyota TF109. Πλέον, αν καταλήξουν σε συμφωνία, θα μπορεί να οδηγεί την R30, το περυσινό μονοθέσιο της Renault (φέτος Lotus), το οποίο, όπως ανακοινώθηκε πρόσφατα, απέκτησε η ιταλική εταιρεία για να διεξάγει τις ιδιωτικές δοκιμές της που αφορούν στην εξέλιξη των ελαστικών.
Ο ντι Γκράσι αναζητούσε φέτος εναγωνίως ομάδα για να επιστρέψει στην Formula 1 ως οδηγός. Οι λίγες ελεύθερες θέσεις όμως και η παρουσία νέων προσώπων στο φετινό πρωτάθλημα δεν του επέτρεψαν να βρει νέα επαγγελματική στέγη.
Η τελευταία φορά που αγωνίστηκε στο θεσμό ήταν το 2010 για λογαριασμό της τότε Virgin. Στο πρωτάθλημα τερμάτισε 24ος, έχοντας επτά αποχωρήσεις σε 19 αγώνες. Η καλύτερη θέση στην οποία τερμάτισε ήταν η 14η, στο GP, της Μαλαισίας (3-4 Απριλίου), τρίτο γύρο της χρονιάς.