ΜotoGP: H επιστροφή του Λορένθο στην κορυφή

Δευτέρα, 09 Απριλίου 2012 00:40
UPD:01:20

A- A A+

Ο Ισπανός αναβάτης έφτασε έτσι στην πρώτη του νίκη μετά το Αμερικανικό GP τον περασμένο Ιούλιο και χάρισε στη Yamaha τους πολύτιμους βαθμούς της πρώτης θέσης.

Ο Λορένθο ακολούθησε αγώνα τακτικής που απέδωσε καρπούς στους τελευταίους γύρους. Αν και είχε την πολ-ποζίσιον κρατήθηκε στην πρώτη θέση μέχρι τον τρίτο γύρο όταν στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμούς δέχθηκε την προσπέραση του Στόνερ. Ο Αυστραλός αναβάτης της Honda κρατήθηκε στην κορυφή για αρκετή ώρα και έμοιαζε να πηγαίνει προς την πέμπτη του νίκη στο Κατάρ σε έξι GP.

Ο Λορένθο όμως κατάφερε να διατηρηθεί πίσω του και την κατάλληλη στιγμή, τρεις γύρους πριν τον τερματισμό να τον περάσει. Στη συνέχεια προσπέρασε και τον Πεντρόζα που τελικά τερμάτισε δεύτερος, αφού ο Στόνερ έμεινε στην τρίτη θέση. Αποτελέσμα σίγουρα δεν περίμενε ο Αυστραλός αναβάτης. Αυτή ωστόσο ήταν η 16η συνεχόμενη παρουσία του στο βάθρο των νικητών.

Για τον Πεντρόζα η δεύτερη θέση ήταν σημαντική επιτυχία αφού είχε ξεκινήσει τον αγώνα έβδομος. Ο Ισπανός είχε ταλαιπωρηθεί όλο το Σαββατοκύριακο από προβλήματα στην Ηonda του και πολλού θεωρούσαν ότι δεν θα τα πήγαινε καλά. Μετά την εκκίνηση ωστόσο κατάφερε να βρεθεί από την τρίτη σειρά στην τρίτη θέση ενώ στον 20ό γύρο η προσπέραση του στον Στόνερ στα φρένα για την στροφή 1 της πίστας ήταν θεαματική και του χάρισε τη δεύτερη θέση.

Σε όλη την διάρκεια του αγώνα ο Ισπανός αναβάτης της Respol Honda έμεινε πίσω από τον Λορένθο, ακολούθησε το ρυθμό του, γεγονός που τον βοήθησε αρκετά να παραμείνει στην πρώτη τριάδα. Μάλιστα, πριν ακόμα ο συμπατριώτης του κάνει την κίνησή του εναντίον του πρωτοπόρου μέχρι εκείνη τη στιγμή Στόνερ, ο Πεντρόζα τον πέρασε, ανεβαίνοντας δεύτερος. Η χαρά του όμως ήταν προσωρινή καθώς ο αναβάτης της Yamaha ανέκτησε πολύ γρήγορα τη θέση του και στη συνέχεια επιτέθηκε στον Στόνερ, κατακτώντας τελικά την κορυφή.

Αυτή ήταν η πρώτη νίκη του Λορένθο στην πίστα του Κατάρ, η οποία έχει ιδιαίτερη σημασία καθώς αποδεικνύει ότι επέστρεψε δριμύτερος μετά τον άσχημο τραυματισμό του στο χέρι τον περασμένο Οκτώβριο στην Αυστραλία.

«Ηταν ένας υπέροχος αγώνας! Εβαλα όλη μου την ενέργεια στην πίστα. Αυτή η νίκη ήλθε διότι δεν εγκατέλειψα, συνέχιζα να πιέζω και να προσπαθώ. Ο Κέισι ήταν πολύ δυνατός στην αρχή και δημιούργησε απόσταση. Ευτυχώς όμως για εμάς δυσκολεύτηκε στο τέλος, έχασε το ρυθμό του, όταν εγώ μπόρεσα να διατηρήσω το δικό μου. Ετσι κατάφερα να τον περάσω. Είμαι ευγνώμων στη Yamaha διότι έκαναν ένα μεγάλο βήμα αυτό τον χειμώνα με την YZR-M1», δήλωσε πανευτυχής ο νικητής μετά το τέλος του αγώνα.

Οι δύο επόμενες θέσεις της γενικής κατάταξης, τέταρτη και πέμπτη, ήταν μία… εσωτερική υπόθεση για την δορυφορική ομάδα της Yamaha, Monster Tech 3. Οι Καλ Κρούτσλου και Αντρέα Ντοβιτσιόζο έδωσαν μάχη με τελικό νικητή τον Βρετανό που ισοφάρισε έτσι την καλύτερη επίδοσή του σε αγώνα. Ο teammate του βρισκόταν μπροστά του μέχρι τον 17ο γύρο, όπου ο Κρούτσλοου τον πέρασε για να ανέβει εκείνος τέταρτος. Μέχρι τότε όμως οι τρεις πρώτοι του αγώνα είχαν ξεφύγει αρκετά κι έτσι ο Βρετανός δε μπόρεσε να κάνει κάτι καλύτερο από το να τερματίσει τέταρτος. Πάντως κατάφερε να εκπληρώσει τον στόχο του που ήταν μία θέση στην πρώτη εξάδα. Η απόδοση του Ντοβιτσιόζο στον πρώτο του επίσημο αγώνα με τη M1 απέδειξε ότι ο ανταγωνισμός στην συγκεκριμένη ομάδα θα είναι πολύ μεγάλος.

Η υψηλότερη θέση που κατέλαβε στον αγώνα η Ducati ήταν η πέμπτη και ήρθε από τον Νίκι Χέιντεν. Ο Αμερικανός καθόλη την διάρκεια του τριημέρου είχε καλύτερα πλασαρίσματα από τον teammate του Βαλεντίνο Ρόσι που έμεινε πολύ πίσω (δέκατος). Ο Χέιντεν ήταν μόλις 0,033 δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον Αλβάρο Μπαουτίστα και την ομάδα της San Carlo Honda Gresini, στο ντεμπούτο του Ισπανού αναβάτη με την δορυφορική ομάδα της Honda.

Aξιόλογη ήταν η πρώτη επίσημη εμφάνιση στα MotoGP του περυσινού παγκόσμιου πρωταθλητή της Moto2, Στέφαν Μπραντλ (LCR Honda) ο οποίος τερμάτισε όγδοος.

Πίσω του ο Χέκτορ Μπαρμπερά που ήταν λίγο άτυχος καθώς στην αρχή του αγώνα είχε μία επαφή με τον Βαλεντίνο Ρόσι που είχε ως αποτέλεσμα ο Ιταλός αναβάτης της Ducati να βγει εκτός πίστας. Στη συνέχεια είχε και μία έξοδο ενώ μαχόταν με τον Νίκι Χέιντεν για την έκτη θέση. Ετσι έχασε χρόνο και έπεσε ένατος.

Με το… αριστερό φαίνεται ότι ξεκίνησε η χρονιά για τον Μπεν Σπις, έτερο αναβάτη της εργοστασιακής ομάδας της Yamaha. Ο Τεξανός έμοιαζε εκτός αγώνα και τερμάτισε τελικά ενδέκατος. Οπως φάνηκε, η πτώση του στις κατατακτήριες μάλλον τον επηρέασε αρνητικά.

Σε ό,τι αφορά στις CRT μοτοσικλέτες τον καλύτερο χρόνο σημείωσε ο Κόλιν Εντουαρτς με τη Suter BMW, ο οποίος τερμάτισε δωδέκατος, αφήνοντας πίσω του τους Ράντι ντε Πουνιέ (Aspar Aprilia) και Γιόνι Ερντάντεθ (Αvintia FRT-Kawasaki), αντίστοιχα.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα

1. Χ. Λορένθο, Yamaha Factory Racing

2. Ντ. Πεντρόζα, Repsol Honda, +0.852

3. Κ. Στόνερ, Repsol Honda, +2.908

4. Κ. Κρούτσλοου, Μonster Yamaha Tech 3, +17.114

5. Α. Ντοβιτσιόζο, Μonster Yamaha Tech 3, +17.420

6. Ν. Χέιντεν, Ducati, +28.413

7. Α. Μπαουτίστα, San Carlo Honda Gresini, +28.446

8. Σ. Μπραντλ, LCR Honda, +29.464

9. Χ. Μπαρμπερά, Pramac Racing, +31.384

10. Β. Ρόσι, Ducati, +33.665

11. Μ. Σπις, Yamaha Factory Racing, +56.907

12. Κ. Έντουαρντς, Forward Racing, +58.088

13. Ρ. Ντε Πουνιέτ, Aspar Team, +1:10.650

14. Γ. Ενράντεθ, Avintia FTR-Kawasaki, +1:15.943

15. Α. Εσπαργκάρο, Aspar Aprilia, +1:26.733

16. Ι. Σίλβα, Avintia FTR-Kawasaki, +1:43.327

17. Μ. Παζίνι, Speed Master Aprilia, +1:47.419

18. Τζ. Ελισον, Paul Bird Aprilia, +1:51.882

19. Μ. Πίρο, Gresini FTR-Honda, + 7γύροι

Προτεινόμενα για εσάς



Αθλητικές Μεταδόσεις