Την επιβολή προστίμου 225.000 ευρώ σε βάρος της εταιρείας Continental Airlines ζήτησε η γενική εισαγγελία στην κατ' εφέσιν δίκη για το αεροπορικό δυστύχημα του Concorde της Air France, το οποίο συνέβη πριν από 12 χρόνια κοντά στο Παρίσι.
Πρωτοδίκως, η αμερικανική εταιρεία καταδικάστηκε σε πιο ελαφρύ πρόστιμο, 200.000 ευρώ, καθώς της καταλογίστηκε ευθύνη για το δυστύχημα με 113 νεκρούς στις 25 Ιουλίου του 2000 στην Γκονές κοντά στο Παρίσι.
Σύμφωνα με τον γενικό εισαγγελέα Μισέλ Ντεμπάκ, ένα DC10 της Continental Airlines προκάλεσε την καταστροφή, επειδή μια μεταλλική λάμα από αυτό έπεσε στον διάδρομο απογείωσης του Concorde στο αεροδρόμιο Ρουασί. Αφότου τροχοδρόμησε πάνω σε αυτή τη μεταλλική λάμα ένα ελαστικό του Concorde έσκασε, τα κομμάτια του τρύπησαν τη δεξαμενή καυσίμων και προκάλεσαν ανάφλεξη της κηροζίνης, είπε, κρίνοντας ότι «υπάρχει σαφής αιτιώδης αλυσίδα». Κατηγόρησε μάλιστα την Continental Airlines «για αμέλεια στη συντήρηση του DC10».
Το πρόστιμο είναι το μέγιστο που απαιτείται από μια εταιρεία για εξ αμελείας ανθρωποκτονίες.
Ο κ. Ντεμπάκ ζήτησε επίσης από το εφετείο των Βερσαλλιών να απαλλάξει δύο υπαλλήλους της Continental Airlines. Ο ένας, ο Τζον Τέιλορ, είχε καταδικαστεί σε 15μηνη φυλάκιση με αναστολή το 2010 για κακή κατασκευή και προσαρμογή της μεταλλικής λάμας, ενώ ο επικεφαλής του συνεργείου του Στάνλεϊ Φορντ, είχε αθωωθεί.
Η γενική εισαγγελία ζήτησε 18μηνη φυλάκιση με αναστολή κατά του Κλοντ Φραντζέν, πρώην στέλεχος της Γενικής Διεύθυνσης Πολιτικής Αεροπορίας (DGΑC), ο οποίος είχε αθωωθεί στην πρωτοβάθμια δίκη. Σύμφωνα με έναν άλλο εισαγγελέα, ο Φραντζέν φέρεται ότι είχε παραβλέψει προβλήματα ασφαλείας που σχετίζονταν με τα Concorde.