Οι Lotterer, Fassler και Treluyer που προηγούνταν στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, υπερασπίστηκαν τον περυσινό τους τίτλο, χαρίζοντας έτσι στην Γερμανική εταιρεία την ενδέκατη νίκη της τα τελευταία 13 χρόνια ενώ παράλληλα επικράτησαν και στη μεγαλύτερη από τις τέσσερις κατηγορίες, LMP01.
Η επιτυχία τους αυτή όμως σηματοδότησε την έναρξη μίας νέας εποχής στο θεσμό καθώς είναι η πρώτη φορά στα 80 χρόνια ιστορίας του συγκεκριμένου αγώνα που κέρδισε ένα υβριδικό αυτοκίνητο. To Audi R18 e-tron με σύστημα ανάκτησης ενέργειας και κίνηση στους τέσσερις τροχούς είναι το πρώτο υβριδικό μοντέλο που χρήζεται νικητής στις 24 Ωρες του Λε Μαν.
Στις δύο επόμενες θέσεις τερμάτισαν δύο ακόμη Audi, πιστοποιώντας την κυριαρχία της Γερμανικής εταιρείας με τους McNish, Capello και Kristensen σε ένα ακόμη R18 e-tron και την τριάδα των Jarvis, Banonomi και Rockenfeller στο έτερο Audi R18 Ultra.
Στην τέταρτη θέση βρέθηκε η ομάδα της Rebelion Racing Lola Toyota έχοντας στις τάξεις της τους Jani, Prost και Χάιντφελντ. Ο τελευταίος είναι ο γνωστός από την θητεία του στην Formula 1 Γερμανός πιλότος ενώ ο Nicolas Prost είναι ο υιός του πασίγνωστου Αλέν Προστ.
Nικητές στην κατηγορία LMP02 ήταν οι Potolicchio, Dalziel και K-Smith με HPD ARX-03b ενώ την GTE Pro κέρδισαν οι Fisichella, Bruni και Vilander έχοντας μία Ferrari 458 GTC. Πρώτοι στην GTE Am ήταν η ομάδα των Bornhauser, Canal και Lamy με μία Corvette C6 R.
Ο αγώνας σημαδεύτηκε από το πολύ άσχημο ατύχημα του πρώην οδηγού της Formula 1, Αντόνι Ντέιβιτσον, ο οποίος, αφού είχε μία επαφή με τη Ferrari 458 Italia του Περατσίνι, απογειώθηκε με την Toyota TΣ 030, έκανε στροφή 360 μοιρών στον αέρα και έπεσε με πολύ δύναμη στα προστατευτικά της στροφής Mulsanne. Παρά τη σφοδρότητα του ατυχήματος, ο Ντέιβιτσον βγήκε από το αυτοκίνητο και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, όπου διαπιστώθηκε ότι έχει υποστεί κάταγμα σε δύο σπονδύλους.