MotoGP: Επιασε κορυφή ο Στόνερ

Σάββατο, 30 Ιουνίου 2012 17:00
UPD:01/07/2012 03:46

A- A A+

Ο Αυστραλός αναβάτης πήρε την τρίτη καρό σημαία εφέτος και ισοφάρισε στην γενική κατάταξη τον μεγάλο του αντίπαλο Χόρχε Λορένθο.

Ο αγώνας δεν εξελίχθηκε όπως ήλπιζε ο Ισπανός αναβάτης της εργοστασιακής ομάδας της Yamaha αφού εγκατέλειψε πολύ νωρίς. Μόλις στην πρώτη στροφή της πίστας λίγο μετά την εκκίνηση ο Αλβάρο Μπαουτίστα στην προσπάθειά του να κερδίσει περισσότερες θέσεις, έχασε το μπροστινό της Honda με αποτέλεσμα να πέσει και να παρασύρει μαζί του και τον Χόρχε Λορένθο. Η ενέργεια αυτή του αναβάτη της San Carlo Honda Gresini τιμωρήθηκε από τους Αγωνοδίκες μετά το τέλος του GP. Ετσι θα αναγκαστεί να ξεκινήσει στον επόμενο αγώνα από την τελευταία θέση του γκριντ.

Η ζημιά όμως είχε γίνει για τον Λορένθο, ο οποίος έφυγε από την Ολλανδία χωρίς βαθμούς και παράλληλα είδε τον μεγάλο του αντίπαλο, Κέισι Στόνερ να κερδίζει τον αγώνα και να τον «πιάνει» στην κορυφή της γενικής κατάταξης.

Ο Αυστραλός περυσινός παγκόσμιος πρωταθλητής έδωσε τη δική του μάχη με τον teammate του Ντάνι Πεντρόζα καθώς οι δύο τους είχαν ξεμακρύνει από τους υπόλοιπους αναβάτες. Θα έλεγε κανείς ότι ακολούθησε τη στρατηγική του Λορένθο σε προηγούμενα GP. Ετσι, ήταν μαζί με τον Πεντρόζα στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα και εννέα γύρους πριν το τέλος, έκανε την επίθεσή του, πέρασε μπροστά και οδήγησε το GP μέχρι το τέλος.

Ο Ντάνι Πεντρόζα έμεινε πίσω του, κερδίζοντας τη δεύτερη θέση, στην έκτη φετινή παρουσία του στο βάθρο των νικητών.

Τρίτος ήταν ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο που έδωσε μάχη με τον Μπεν Σπις για την τελευταία θέση στο πόντιουμ. Είναι η δεύτερη φορά φέτος μετά την Καταλούνια που ο Ιταλός αναβάτης της Monster Yamaha Tech 3 αναβαίνει στο βάθρο και δη τρίτος.

Ο Μπεν Σπις ήθελε πάσει θυσία να βρεθεί για πρώτη φορά εφέτος στο πόντιουμ. Κατάφερε καθ’όλη την διάρκεια του αγώνα να κρατήσει πίσω του τον Ντοβιτσιόζο αλλά στο τέλος ή καλύτερα στον τελευταίο γύρο δεν άντεξε και δέχθηκε την προσπέραση του Ιταλού αναβάτη στη στροφή 1 της πίστας, βλέποντας παράλληλα, την ελπίδα για παρουσία στο βάθρο να γκρεμίζεται. Η τέταρτη θέση που τερμάτισε ήταν η καλύτερη, μέχρι στιγμής, στο φετινό πρωτάθλημα.

Ο Καλ Κρούτσλοου μπόρεσε να ισοσκελίσει το έδαφος που έχασε στην αρχή του αγώνα από το ατύχημα των Μπαουτίστα και Λορένθο. Ο Βρετανός είχε πέσει ένατος, αλλά προς το τέλος βρήκε ρυθμό και κατάφερε να τερματίσει στην πέμπτη θέση.

Ο Νίκι Χέιντεν έφερε την εργοστασιακή Ducati στην έκτη θέση μετά από μάχη που έδωσε με τους Χέκτορ Μπαρμπερά και Βαλεντίνο Ρόσι, αντίστοιχα. Ο πρώτος απέφυγε μία πτώση ενώ ο δεύτερος ήταν άτυχος όταν δέκα γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας, είχε ένα πρόβλημα με το πίσω ελαστικό και αναγκάστηκε να μπει στα πιτς. Οταν βγήκε είχε πέσει πίσω σε θέσεις για να τερματίσει τελικά 13ος.

Ο Ράντι ντε Πουνιέ θα θυμάται σίγουρα τον αγώνα στην πίστα του Ασσεν καθώς πέτυχε το υψηλότερο φετινό του αποτέλεσμα, μέχρι στιγμής, καθώς και το καλύτερο για CRT μοτοσικλέτα. Ο Γάλλος αναβάτης εκμεταλλεύτηκε τις πολλές εγκαταλείψεις του αγώνα και ανέβηκε στην όγδοη θέση της γενικής κατάταξης, ακολουθούμενος από τους Μισέλ Πίρο και Ματτιά Παζίνι.

Στη λίστα των όσων εγκατέλειψαν πλην των Μπαουτίστα και Λορένθο, προστέθηκαν οι Στέφαν Μπραντλ, Κόλιν Εντουαρντς και Αλειξ Εσπαργκάρο. Ο τελευταίος σταμάτησε την προσπάθειά του έντεκα γύρους πριν τη ολοκλήρωση του αγώνα ενώ ο Εντουαρντς έφυγε νωρίτερα λόγω μηχανικών προβλημάτων.

Φαίνεται τελικά ότι το Ασσεν δεν είναι η τυχερή πίστα του Στέφαν Μπραντλ, ο οποίος είχε ένα déjà vu καθώς είδε τον περυσινό εφιάλτη να επαναλαμβάνεται. Ο νεαρός Γερμανός λίγο μετά την εκκίνηση του αγώνα, αν και ήταν τέταρτος, είχε μία πτώση και εγκατέλειψε, όπως και πέρυσι. Ηταν μάλιστα το πρώτο φετινό GP που ο αναβάτης της LCR Honda δεν κατάφερε να τερματίσει.

Ο Κάρελ Αμπραχαμ δεν έτρεξε τελικά στο Ασσεν καθώς αποδείχθηκε ότι ο τραυματισμός του στο χέρι ήταν πιο σοβαρός για να αγωνιστεί.

Το επόμενο ραντεβού δόθηκε στην Γερμανία και την πίστα του Σάχσενριγκ το επόμενο Σαββατοκύριακο.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα

1. K. Στόνερ Repsol Honda

2. Ντ. Πεντρόζα Repsol Honda +4.965

3. Α. Ντοβιτσιόζο Monster Yamaha Tech 3 +11

4. Μ. Σπις Yamaha Factory +14.775

5. Κ. Κράτσλοου Monster Yamaha Tech 3 +22.074

6. Ν. Χέιντεν Ducati +31.660

7. Χ. Μπαρμπερά Pramac Racing +59.107

8. Ρ. Ντε Πουνιέτ Power Electronics Aspar +1:04.441

9. Μ. Πίρο San Carlo Honda Gresini +1:06.980

10. Μ. Πασίνι Speed Master +1:25.087

11. Ν. Πετρόυτσι Came IodaRacing Project Ioda +1:32.103

12. Ι. Σίλβα Avintia Blusens +1:33.797

13. Β. Ρόσι Ducati Team 1 γύρος

14. Τ. Ελισον Paul Bird Motorsport 1 γύρος

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΦΟΥΣΙΑΝΗ - [email protected]

Προτεινόμενα για εσάς



Αθλητικές Μεταδόσεις