Η Microsoft ανανεώνει το Hotmail

Τετάρτη, 01 Αυγούστου 2012 10:27
UPD:10:27

Κάποια από τα χαρακτηριστικά της νέας υπηρεσίας, όπως λέγεται, θα είναι η δυνατότητα τακτοποίησης και διαλογής των μηνυμάτων καθώς αυτά έρχονται, και η δυνατότητα κλήσεων μέσω Skype.

A- A A+

Κάποτε ο όρος email ήταν συνώνυμος με το «Hotmail»: η δημοφιλής δωρεάν υπηρεσία email της Microsoft για πολλά χρόνια από το 1998 και μετά κυριαρχούσε στο χώρο, με τον ανταγωνισμό να προσπαθεί να αποκτήσει μερίδιο της «δόξας». Αλλά τα χρόνια πέρασαν και τα δεδομένα άλλαξαν, και άλλες υπηρεσίες (με χαρακτηριστικότερο παράδειγμα το Gmail) απέκτησαν την πρωτοκαθεδρία. Ωστόσο, η Microsoft δεν καταθέτει τα όπλα και επιλέγει να αντεπιτεθεί ανανεώνοντας συνολικά το Hotmail, το οποίο θα αλλάξει και όνομα, καθώς θα επονομαστεί Outlook.com.

Κάποια από τα χαρακτηριστικά της νέας υπηρεσίας, όπως λέγεται, θα είναι η δυνατότητα τακτοποίησης και διαλογής των μηνυμάτων καθώς αυτά έρχονται, και η δυνατότητα κλήσεων μέσω Skype. Ένας από τους κύριους στόχους της εταιρείας, όπως έχει ανακοινωθεί, είναι να πάψει η διαχείριση των email να αποτελεί μία «αγγαρεία», που θέλει τον χρήστη να αναγκάζεται να ψάχνει μέσα σε παραφορτωμένα inbox. Βασικό στοιχείο της ανανεωμένης υπηρεσίας θα είναι η αυτόματη τακτοποίηση των email, έτσι ώστε να γίνεται διάκριση μεταξύ των μηνυμάτων από επαφές, των newsletter, των φορτωμένων με συνημμένα αρχεία email και των ενημερώσεων από κοινωνικά δίκτυα. Επίσης, το Outlook θα μπορεί να συνδεθεί με άλλες υπηρεσίες, με ιδιαίτερη έμφαση να δίνεται, όπως ήταν αναμενόμενο, με τα social media (Facebook, Twitter, LinkedIn) και το Skype. Η Microsoft επισημαίνει επίσης πως τα προσωπικά δεδομένα των email θα παραμένουν προσωπικά, χωρίς να λαμβάνει χώρα κάποιου είδους συλλογή στοιχείων που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για αποστολή «στοχευμένων» διαφημίσεων. Πρόκειται για μία έμμεση «αιχμή» κατά της υπηρεσίας email της Google, η οποία μπορεί να περιορίζει την παρουσία διαφημίσεων στην κορυφή της σελίδας, ωστόσο έχει κατηγορηθεί στο παρελθόν για παραβιάσεις της ιδιωτικότητας και δρομολόγησης διαφημιστικών email στον χρήστη τα οποία βασίζονται στο περιεχόμενο των email που γράφει ο κάτοχος του λογαριασμού. Στο Outlook.com οι διαφημίσεις θα παρουσιάζονται στη δεξιά πλευρά, χωρίς να έλκουν ιδιαίτερα την προσοχή, εάν ο κέρσορας του ποντικιού δεν περάσει από πάνω, ενώ θα εξαφανίζονται εντελώς όταν ο χρήστης επιλέγει να χρησιμοποιήσει την instant messaging υπηρεσία.

Άλλα χαρακτηριστικά θα είναι η ενσωμάτωση online εκδόσεων των εφαρμογών του Office, καθώς και η άμεση σύνδεση με την υπηρεσία αποθήκευσης στο υπολογιστικό νέφος (cloud) της Microsoft, το Skydrive, έτσι ώστε να είναι ευκολότερη η αποστολή ογκωδών πακέτων δεδομένων για τα οποία μπορεί να μην ενδείκνυται η αποστολή ως συνημμένα αρχεία.

Μέχρι τώρα δεν έχει ανακοινωθεί ημερομηνία επίσημου λανσαρίσματος, ωστόσο μπορεί κανείς να αποκτήσει μία «πρώτη γεύση» στο http://www.outlook.com/.

Προτεινόμενα για εσάς