Ο χώρος του αυτοκινήτου ήταν ανέκαθεν εξαιρετικά ανταγωνιστικός, με πολλές νέες τεχνολογίες να αξιοποιούνται για την κυριαρχία στην «κούρσα» . Τα τελευταία χρόνια το ενδιαφέρον φαίνεται να επικεντρώνεται σε ηλεκτροκίνητα και υβριδικά οχήματα. Ωστόσο, η ινδική αυτοκινητοβιομηχανία Tata επέλεξε να κινηθεί σε διαφορετικά μονοπάτια, αναπτύσσοντας και παρουσιάζοντας ένα όχημα με μία ιδιαίτερη εμφάνιση και μία σίγουρα πρωτοφανή μέθοδο αυτοκίνησης: το τριθέσιο (τετραθέσιο, εάν ληφθεί υπόψιν η θέση που υπάρχει για ένα παιδί) AirPod δεν κινείται χρησιμοποιώντας κάποιου είδους ορυκτό καύσιμο ή ηλεκτρική ενέργεια, αλλά συμπιεσμένο αέρα.
Ο κινητήρας λειτουργεί χάρη στην πίεση από τον αέρα που βρίσκεται αποθηκευμένος σε ειδική δεξαμενή. Ο ανεφοδιασμός της εν λόγω δεξαμενής γίνεται είτε μέσω μίας «τρόμπας» (σαν αντλία βενζίνης, αλλά για αέρα) είτε εν κινήσει, τραβώντας αέρα από το περιβάλλον, με το όχημα να συνεχίζει να κινείται χάρη στη λειτουργία ενός εφεδρικού ηλεκτροκινητήρα. Ο χειρισμός του δεν γίνεται με κάποιου είδους τιμόνι, αλλά με ένα joystick.
Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, το AirPod δεν μπορεί να έχει τις ίδιες επιδόσεις με ένα βενζινοκίνητο, υβριδικό ή έστω ηλεκτροκίνητο όχημα νέας γενιάς: η μέγιστη ταχύτητά του κινείται γύρω στα 85 χιλιόμετρα ανά ώρα. Ωστόσο, ένα ενδιαφέρον χαρακτηριστικό του είναι το ότι ο ηλεκτροκινητήρας του επαναφορτίζεται όταν ο οδηγός χρησιμοποιεί τα φρένα του οχήματος, κάτι που, σε συνδυασμό με τη δυνατότητα γεμίσματος της δεξαμενής με αέρα εν κινήσει, σημαίνει ότι, σε θεωρητικό τουλάχιστον επίπεδο, το εν λόγω αυτοκίνητο θα μπορούσε ίσως να χαρακτηριστεί και ως…αεικίνητο, με το κόστος κίνησής του να υπολογίζεται γύρω στο 1 ευρώ ανά 200 χιλιόμετρα.
Η τεχνολογία που χρησιμοποιείται έχει αναπτυχθεί από την MDI (Λουξεμβούργο).
Οι προοπτικές που θα είχε το AirPod στις αγορές εκτός Ινδίας είναι άγνωστες, αλλά θεωρείται πως θα μπορούσε να γνωρίσει επιτυχία στην Ινδία, λόγω του μικρού του μεγέθους και του οικονομικού του χαρακτήρα. Η ευρωπαϊκή εταιρεία ανέπτυσσε τη συγκεκριμένη τεχνολογία για πολλά χρόνια, αλλά η σχετική συμφωνία με την Tata υπογράφτηκε μόλις το 2007. Επί του παρόντος, η ινδική αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται στα στάδια σχεδιασμού και ανάπτυξης ενός μοντέλου που θα μπορούσε να κυκλοφορήσει στην αγορά εντός των προσεχών ετών.