Ο Αλσατός οδηγός που αγωνίζεται εντός έδρας κέρδισε και τις δύο από τις τρεις ειδικές και έχει πλέον δημιουργήσει μία διαφορά 7,5 δευτερολέπτων από τον δεύτερο στη γενική κατάταξη Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα.
«Οι δύο πρώτες ειδικές ήταν πραγματικά καλές, αλλά δεν ξέρω αν η επιλογή των ελαστικών μου ήταν η καλύτερη για την τελευταία», δήλωσε ο Λεμπ, ο οποίος είχε αποφασίσει να βάλει για σήμερα τη σκληρή γόμα έχοντας δύο ελαστικά με τη μαλακή για εφεδρικά.
Ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα δεν τα πήγε καλά στην πρώτη σημερινή ΕΔ, χάνοντας προσωρινά τη δεύτερη θέση απόν Μίκο Χίρβονεν. Τα καλά πλασαρίσματά του όμως στις δύο επόμενες, τον βοήθησαν να βρεθεί πίσω από τον Λεμπ. Προς το παρόν ο Φινλανδός δηλώνει ευχαριστημένος από την απόδοσή του λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «όλα πηγαίνουν προς τη σωστή κατεύθυνση».
Ο Μίκο Χίρβονεν δεν θα πρέπει να έχει τα συναισθήματα με τον οδηγό της Ford καθώς αν και ξεκίνησε καλά την ημέρα, έμεινε πολύ πίσω, μόλις πέμπτος, στις ειδικές διαδρομές τρία και τέσσερα του αγώνα, με αποτέλεσμα να χάσει τη δεύτερη θέση στην γενική κατάταξη και να είναι τρίτος.
Πίσω του με 11,5 δευτ. διαφορά ο νικητής της πρώτης ΕΔ, Τιερί Νουβίλ που δεν έχει όμως σήμερα το ανάλογο χθεσινό ξεκίνημα. Ιδιαίτερα στην πρώτη σημερινή ειδική καθώς έμεινε έβδομος, πληρώνοντας το τίμημα της επιλογής της μαλακής γόμας στα ελαστικά του.
Ο Ντάνι Σορντό βρίσκεται στην πέμπτη θέση μέχρι στιγμής με τον ισπανό να αναφέρει ότι θα κάνει κάποιες αλλαγές στο Mini WRC στο επικείμενο σέρβις.
Εκτος είναι ο Πέτερ Σόλμπεργκ που ανέβασε ρυθμό στην τέταρτη ειδική διαδρομή και τερμάτισε τρίτος. Το οδηγό της εργοστασιακής ομάδας της Ford ακολουθεί μετά μανίας στη γενική κατάταξη ο Μαντς Οστμπεργκ, σε μία νορβηγική μάχη που όπως φαίνεται έχει ξεσπάσει για τα καλά.
Ο Οτ Τανάκ είναι όγδοος, διατηρώντας την χθεσινή του θέση, όπως και ο Ευγκένι Νόβικοφ που ακολουθεί. Την πρώτη δεκάδα ολοκληρώνει ο νεαρός Σεμπαστιέν Σαρντονέ με το Citroen DS3 WRC, στην πρώτη παρουσία σε αγώνα παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΦΟΥΣΙΑΝΗ - [email protected]