WRC: Ενατος συνεχόμενος παγκόσμιος τίτλος για τον Λεμπ

Κυριακή, 07 Οκτωβρίου 2012 19:36

A- A A+

Ενα ρεκόρ ασύλληπτο στην ιστορία του θεσμού καθώς κανένας οδηγός δεν έχει καταφέρει να πετύχει κάτι τέτοιο.

Ο Λεμπ μπροστά στους συμπατριώτες του και στην γενέτειρα του, Haguenau, εκεί όπου διεξήχθη η τελευταία ειδική της ημέρας και του αγώνα, ο Γάλλος εννέα πλέον φορές παγκόσμιος πρωταθλητής γιόρτασε την 75η νίκη στην καριέρα του.

Παρά το γεγονός ότι σήμερα ακολούθησε πιο συγκρατημένο ρυθμό, η διαφορά που είχε χτίσει από την προηγούμενες ημέρες του χάρισε τον πολυπόθητο τίτλο, μέσα στην χώρα του και δύο αγώνες πριν το τέλος του πρωταθλήματος. Παράλληλα, η Citroen εξασφάλισε ήδη την πρώτη θέση στους κατασκευαστές για όγδοη φορά.

«Είναι απίστευτο! Ονειρευόμασταν αυτή τη στιγμή από την αρχή του αγώνα, έχοντας ξαναζήσει αυτές τις στιγμές πριν από δύο χρόνια. Τώρα είμαστε και πάλι εδώ με τη νίκη και το πρωτάθλημα μπροστά σε αυτούς του υπέροχους ανθρώπους. Δεν μπορεί να γίνει καλύτερο από αυτό, ήταν ονειρεμένο όλο το Σαββατοκύριακο μπροστά σε όλον αυτόν τον κόσμο. Πριν από δύο χρόνια δε μπορούσαμε να φανταστούμε την ατμόσφαιρα, ήταν εκπληκτικά και τότε και τώρα.

Πέραν του Αλσατού που ήταν ιδιαίτερα συγκινημένος, ενθουσιασμένος με την δεύτερη θέση και την επίδοσή του στην άσφαλτο ήταν ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα. Ο Φινλανδός κατετάγη δεύτερος, 15,5 δευτ. πίσω από τον Λεμπ, οδηγώντας πολύ προσεκτικά διότι οι σημερινές συνθήκες ήταν δύσκολες. Η λάσπη και η υγρασία ιδιαίτερα στο πρώτο πέρασμα των ειδικών δυσκόλεψαν αρκετά τα πληρώματα.

«Για να είμαι ειλικρινής ήταν το καλύτερο αποτέλεσμα μου στην άσφαλτο. Ποτέ δεν ήμουν τόσο κοντά στο Σεμπάστιαν σε ασφάλτινο ράλι, αν σκεφτεί κανείς τη συνολική διαφορά, επομένως θα πρέπει να είμαι χαρούμενος», δήλωσε ο Λάτβαλα μετά το τέλος του αγώνα.

Την τρίτη θέση στην γενική κατάταξη διατήρησε ο Μίκο Χίρβονεν με το δεύτερο εργοστασιακό Citroen DS3 WRC που παραμένει δεύτερος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος.

Θεαματικός ήταν σήμερα παρά τη λάσπη ο Τιερί Νουβίλ, ο οποίος υπερίσχυσε στις πέντε από τις έξι ειδικές και ανέβηκε από την έκτη στην τέταρτη θέση της γενικής, εκθρονίζοντας τους Οστμπεργκ και Σορντό που αρκέστηκαν στην πέμπτη και έκτη θέση, αντίστοιχα.

Ακόμη κι αυτή η επίδοση όμως ήταν το καλύτερο αποτέλεσμα για τον Οστμπεργκ σε ασφάλτινο αγώνα. Ο Σορντό αντιθέτως αν και είχε τις περγαμηνές για κάτι καλύτερο, ήταν άτυχος στην 18η ειδική μετά από ένα χτύπημα στο κάρτερ του Mini WRC.

Ο Οτ Τανάκ συνέχισε τις καλές του εμφανίσεις κερδίζοντας και την Powerstage, ανεβαίοντας έτσι έκτος γενικής. Ο Ευγκένι Νόβικοφ έχασε τρία λεπτά στην 18η ειδική όταν ντεραπάρισε και προσπάθησε να γυρίσει το αυτοκίνητο για να επιστρέψει στον αγώνα. Η ζημιά ήταν εξωτερική και ο νεαρός Ρώσος συνέχισε τον αγώνα για να τερματίσει έβδομος.

Ο Κρις Ατκινσον ήταν όγδοος γενικής με τον Μάρτιν Πρόκοπ να τον ακολουθεί. Την πρώτη δεκάδα ολοκλήρωσε ο Σεμπαστιέν Σαρντονέ στην πρώτη του παρουσία σε αγώνα παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι.

Ο Σεμπαστιέν Οζιέ κέρδισε τον teammate του Αντρέας Μίκαελσεν με το Skoda Fabia Super 2000, τερματίζοντας ενδέκατος.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΦΟΥΣΙΑΝΗ - [email protected]

Προτεινόμενα για εσάς



Αθλητικές Μεταδόσεις