Σημαντικό μέρος των αλλαγών που θα παρουσιάσει είναι οι εξατμίσεις τύπου Coanda, οι οποίες χρησιμοποιούνται από τις περισσότερες ομάδες και αποτέλεσαν πρώτη επιλογή για τις McLaren και Sauber, αρχικά.
Ο τεχνικός διευθυντής της Lotus, Τζέιμς Αλισον θεωρεί ότι οι αναβαθμίσεις που θα κάνει η ομάδα στην Ε20 είναι πολύ σημαντικές και θα συνδράμουν στον πιο άμεσο στόχο της Lotus που είναι η πρώτη της νίκη.
«Οι αναβαθμίσεις στην Κορέα είναι ένα σημαντικό βήμα. Είναι η απαρχή μιας νέας εποχής για εμάς. Περιμένουμε να δουλέψουν, αλλά ανέκαθεν βέβαια ήταν δύσκολο έργο να βρεθεί το σωστό στήσιμο για το μονοθέσιο όταν παράλληλα δοκιμάζoνται νέα εξαρτήματα».
Η Lotus ανήκε στην κατηγορία των ελάχιστων ομάδων που δεν είχαν επιλέξει τη συγκεκριμένη λύση σε ό,τι αφορά στις εξατμίσεις. Αυτό ωστόσο δεν σημαίνει ότι η εταιρεία του Ενστοουν δεν είχε ξεκινήσει δοκιμές για την χρήση του συγκεκριμένου εξαρτήματος.
«Πολύ πριν την παρουσίαση της E20 και μέχρι σήμερα δοκιμάζαμε παράλληλες αναβαθμίσεις στην αεροδυναμική μας σήρραγα που βασίζονταν πάνω στις εξατμίσεις τύπου Coanda. Μόλις είδαμε το δυνητικό κέρδος του συστήματος Coanda να ξεπερνά αυτό του υφιστάμενου σχεδιασμού μας, ήταν σαφές ότι έπρεπε να το εφαρμόσουμε, τόσο για το όφελος που θα έχουμε στους τελευταίους αγώνες αυτής της χρονιάς, αλλά και για την εμπειρία εκμάθησης που θα μας δώσει για την επόμενη χρονιά.
Θα δοκιμάσουμε την πρώτη εκδοχή αυτού του είδους των εξατμίσεων στην Κορέα», δήλωσε ο Τζέιμς Αλισον ενώ παράλληλα αποκάλυψε ότι το διπλό DRS που παρουσίασε προβλήματα στην Ιαπωνία δεν θα ξαναχρησιμοποιηθεί μέχρι τις δοκιμές νέων οδηγών στο Αμπου Ντάμπι.