Υπηρεσία διαδικτυακού ραδιοφώνου από την Apple;

Παρασκευή, 26 Οκτωβρίου 2012 15:48
UPD:15:48

A- A A+

Οι φήμες περί πιθανής εμφάνισης υπηρεσίας διαδικτυακού ραδιοφώνου, αντίστοιχης του Pandora, από την Apple, κυκλοφορούν εδώ και καιρό, ωστόσο φαίνεται ότι μάλλον η εταιρεία θα αποφασίσει να κάνει τελικά αυτό το «βήμα».

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, η Apple έχει εντείνει τις διαπραγματεύσεις προς αυτή την κατεύθυνση, σκοπεύοντας να έχει έτοιμη την υπηρεσία μέσα στο 2013.

Οι φήμες περί εισόδου της Apple στο χώρο των υπηρεσιών streaming μουσικής έχουν εμφανιστεί από παλιά: το 2007 είχαν γίνει κάποιες αναφορές σε πιθανή συνδρομητική υπηρεσία του iTunes. Αρκετά αργότερα, το 2010, είχαν επανεμφανιστεί, - μάλιστα είχαν κυκλοφορήσει και πληροφορίες σχετικά με το πιθανό ύψος της συνδρομής (υποτίθεται ότι θα ήταν γύρω στα 10 - 15 δολάρια το μήνα). Παρόλα αυτά, το 2011, δημοσίευμα των Financial Times, επικαλούμενο πηγές στο εσωτερικό της εταιρείας, ανέφερε πως η Apple επικεντρώνεται περισσότερο στο να δώσει τη δυνατότητα στους χρήστες να αποθηκεύουν τη μουσική τους εξ αποστάσεως, αντί να «ρισκάρει» ξεκινώντας μία τέτοια υπηρεσία.

Ωστόσο, το θέμα φάνηκε να επανέρχεται στο προσκήνιο τον προηγούμενο μήνα, όταν σε δημοσίευμα της Wall Street Journal αναφέρθηκε ότι η Apple ασχολείται σοβαρά με το θέμα. Όπως πιστευόταν, η νέα υπηρεσία θα απευθυνόταν σε συσκευές με λειτουργικό iOS, Μac και ενδεχομένως και σε PC, δημιουργώντας υπόνοιες πως θα πρόκειται για κάτι που θα σχετίζεται με το iTunes.

Από πλευράς του, το Bloomberg κάνει λόγο για μία υπηρεσία που θα στηρίζεται σε διαφημίσεις. Θεωρείται πως οι δισκογραφικές ζητούν από την Apple προπληρωμή για τα τραγούδια που θα παίζονται από την υπηρεσία, καθώς και μερίδιο από τα έσοδα από τις διαφημίσεις. Για την ακρίβεια, η Apple φαίνεται ότι επιθυμεί να προωθήσει τη διαφημιστική της πλατφόρμα, iAd, και αναζητεί τρόπους να το κάνει συνδυάζοντάς την με το iTunes, αναφέρεται στο δημοσίευμα. Γενικότερα, η Apple υπό τη διοίκηση του Τιμ Κουκ φαίνεται να δίνει μεγαλύτερη σημασία στις δραστηριότητες του χώρου του mobile advertising, επιδιώκοντας να προσελκύσει περισσότερους πελάτες και να ενσωματώσει διαφημίσεις σε ήδη υπάρχουσες υπηρεσίες της.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις, οι διαπραγματεύσεις σχετικά με το πώς θα διαμοιράζονται τα έσοδα θα έχουν ολοκληρωθεί κατά τα μέσα του Νοεμβρίου, ενώ η νέα υπηρεσία θα κάνει την εμφάνισή της εντός του πρώτου τριμήνου του 2013.

Προτεινόμενα για εσάς