MotoGP: Νέο σύστημα ποινών από το 2013

Πέμπτη, 20 Δεκεμβρίου 2012 14:30
UPD:14:30

A- A A+

Στη συνεδρίαση της Επιτροπής όπου συμμετέχουν εκπρόσωποι της Dorna, της FIM, της IRTA και της MSMA, αποφασίστηκε ένα νέο σύστημα ποινών σε μία προσπάθεια να υπάρχει συνέπεια στην τιμωρία των αναβατών και να αποφευχθούν τα φαινόμενα επιεικών ή αυστηρών αποφάσεων.

Σύμφωνα λοιπόν με το νέο σύστημα, θα υπάρχει μία βαθμολογούμενη κλίμακα από το ένα μέχρι το δέκα, ανάλογα με το παράπτωμα του αναβάτη, η οποία θα ισχύει και στα τρία πρωταθλήματα, MotoGP, Moto2 και Moto3.

Όταν ο αναβάτης συγκεντρώσει τέσσερις βαθμούς, τότε θα αναγκαστεί να εκκινήσει στον επόμενο αγώνα από την τελευταία θέση του γκριντ, ανεξαρτήτως του που τερμάτισε στις κατατακτήριες δοκιμές. Αν οι βαθμοί γίνουν επτά, τότε θα λάβει εκκίνηση από τα πιτς (πάλι στο επόμενο GP) ενώ αν φτάσει τους δέκα, αναγκαστικά θα αποκλειστεί από τον επόμενο αγώνα.

Στην περίπτωση που θα εκτίσει την ποινή του, τότε αυτομάτως ο δείκτης μηδενίζεται και σε καμία περίπτωση δεν μεταφέρονται ούτε αθροίζονται οι βαθμοί κατά την διάρκεια του παγκοσμίου πρωταθλήματος.

Παράλληλα κρίθηκε απαραίτητο να θεσπιστεί ο κανονισμός του 107%, έπειτα από το νέα διαδικασία στις κατατακτήριες δοκιμές, η οποία θα ισχύσει από εφέτος. Κατά συνέπεια, για να συμμετάσχει ένας αναβάτης στις κατατακτήριες δοκιμές χρειάζεται να σημειώσει χρόνο καλύτερο κατά 107% της επίδοσης του πρώτου αναβάτη, τουλάχιστον σε μία από τις τέσσερις περιόδους ελεύθερων δοκιμών.

Στην περίπτωση των αναβατών που εκτελούν χρέη αντικαταστάτη, τότε θα έχουν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν στην πρώτη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών, όπου θα ισχύσει κανονικά ο κανονισμός του 107%.

Προτεινόμενα για εσάς



Αθλητικές Μεταδόσεις