Η διαδικασία των συνενώσεων και ιδρύσεων σχολικών μονάδων είναι ιδιαίτερη για κάθε περίπτωση και γίνεται με γνώμονα τις αρχές της αποκέντρωσης και της περιφερειακής ανάπτυξης, διευκρινίζει με σχετική ενημερωτική επιστολή της προς τους δημάρχους η υφυπουργός Παιδείας Εύη Χριστοφιλοπούλου.
Η διαδικασία των συνενώσεων και ιδρύσεων σχολικών μονάδων είναι ιδιαίτερη για κάθε περίπτωση και γίνεται με γνώμονα τις αρχές της αποκέντρωσης και της περιφερειακής ανάπτυξης, διευκρινίζει με σχετική ενημερωτική επιστολή της προς τους δημάρχους η υφυπουργός Παιδείας Εύη Χριστοφιλοπούλου.
Με αφορμή το έντονο κλίμα, όπως αναφέρεται στην επιστολή, που έχει δημιουργηθεί γύρω από το θέμα, η υφυπουργός ζητεί τη συνεργασία των δημάρχων με στόχο την ομαλή και εύρυθμη λειτουργία των σχολείων, ξεκαθαρίζοντας παράλληλα ότι οι συνενώσεις γίνονται με παιδαγωγικά κριτήρια και σε συνάρτηση με απόσταση, το γεωγραφικό ανάγλυφο, το οδικό δίκτυο και τις καιρικές συνθήκες της κάθε περιοχής.
Όπως σημειώνει η κ. Χριστοφιλοπούλου, κάθε περιοχή που εμφανίζει ικανοποιητικούς δείκτες οικονομικής ανάκαμψης και αυξητική τάση μετοίκησης πληθυσμού, εξετάζεται με ιδιαίτερη προσοχή.
Υπογραμμίζει επίσης ότι από τις συνενώσεις σχολείων εξαιρούνται απομακρυσμένες, δύσβατες και ακριτικές περιοχές.