Η ενίσχυση της στρατηγικής προβολής της Ελλάδας μέσω του Διαδικτύου αποφασίστηκε σε σύσκεψη υπό το Πρωθυπουργό, με τη συμμετοχή του υπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού Παύλου Γερουλάνου και του αναπληρωτή υπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού, Τηλέμαχου Χυτήρη.
Όπως σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση που εκδόθηκε αμέσως μετά, το 2010, στοχεύσαμε κυρίως στο διαδίκτυο:
- Επενδύοντας στις υπάρχουσες δυνατότητες του Υπουργείου και των αρμόδιων Οργανισμών και Υπηρεσιών, σε ανθρώπινο δυναμικό και μέσα, αναβαθμίστηκε το visitgreece.gr, δημιουργήθηκε το my-greece.gr και μπήκε η Ελλάδα στα social media κανάλια (facebook, YouTube, twitter, flickr).
- Δημιουργήθηκε το Youingreece - μια καμπάνια που προβάλλεται κυρίως στο διαδίκτυο και αποστέλλεται σε στοχευμένους πολλαπλασιαστές (στα αγγλικά, γερμανικά και ρώσικα), βασισμένη στην εμπειρία του ίδιου του επισκέπτη, με πραγματικούς επισκέπτες, σε πραγματικούς τόπους, σε πραγματικό χρόνο.
- Ενισχύθηκαν τα famtrips, οι επισκέψεις ξένων δημοσιογράφων και opinion makers στην πατρίδα μας, για να ζήσουν από κοντά την Ελληνική Εμπειρία.
- Τέθηκαν οι βάσεις για συνδιαφήμιση του κράτους με τον ιδιωτικό τομέα, όπως άλλωστε συνηθίζεται στο εξωτερικό.
- Μπήκε τάξη στα οικονομικά, με στόχο την επανάκτηση της αξιοπιστία μας στο εξωτερικό.
- Ολοκληρώθηκε η αποπληρωμή των χρεών που είχε αφήσει η προηγούμενη κυβέρνηση στα ξένα μέσα.
- Για την ενίσχυση της προβολής της χώρας μας στο εσωτερικό, δημιουργήθηκε η Συμμαχία για την Ελλάδα, που σε συνεργασία με τον ΕΟΤ και με μηδενικό κόστος ετοίμασαν την καμπάνια «Ελλάδα κομμάτι της ψυχής» που προωθεί το www.my-greece.gr. Έτσι κάθε Έλληνας και κάθε Ελληνίδα μπορεί να αναδείξει ό,τι αγαπά στην πατρίδα μας.-
- Δημιουργήθηκαν δύο ειδικά προγράμματα προβολής των μεγάλων αστικών κέντρων, της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης:
- Athens Every Week
- Θεσσαλονίκη Σταυροδρόμι Πολιτισμών
Για το τρέχον έτος:
- Ενισχύονται όλες οι προεκτεθείσες δράσεις.
- «Χτίζεται» το νέο visitegreece.gr με περισσότερες υπηρεσίες και πληρέστερο περιεχόμενο.
- Ξεκινά εξειδικευμένη διαφήμιση -υπαίθρια και έντυπη- σε αγορές στόχους.
- Προωθείται διαφήμιση «ομπρέλα» στο διαδίκτυο με έμφαση στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης.
Στοιχεία σχετικά με τα αποτελέσματα των δράσεων στο διαδίκτυο:
http://www.visitgreece.gr
Με την έναρξη λειτουργίας της ανανεωμένης ιστοσελίδας, πριν από έναν χρόνο, το 90% των επισκέψεων ήταν από την Ελλάδα, ενώ τώρα το 65% είναι από το εξωτερικό.
Από τον Απρίλιο του 2010 έχουν πραγματοποιηθεί 2.213.702 επισκέψεις από χρήστες του εξωτερικού (pageviews by foreign visitors).
Από τον Ιανουάριο του 2011 παρατηρείται αύξηση των επισκέψεων (visits) κατά 100% από χρήστες του εξωτερικού (foreign visitors - από 30.000 σε 60.000).
Από τον Ιανουάριο του 2011, αυξήθηκαν κατά 110% οι επισκέψεις μέσω Google και κατά 600% από πέρσι.
Πριν από την έναρξη των δράσεων στο πλαίσιο της ακολουθούμενης Στρατηγικής, η Ελλάδα δεν είχε παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media).
Με τη λειτουργία τους:
http://www.facebook.com/visitgreecegr
Από τον Απρίλιο του 2010:
7.675.922 post views
13.500 monthly active users
44.987 post feedback (likes & comments)
http://twitter.com/visitgreecegr
Τον τελευταίο μήνα καταγράφεται αύξηση 24%.
Το τελευταίο 3μηνο 121%.
http://www.youtube.com/visitgreecegr
Από τον Μάρτιο του 2010 :
285.544 views
Αυτό σημαίνει ότι, κάθε 2 λεπτά ένας χρήστης βλέπει κάποιο από τα βίντεο που έχουν αναρτηθεί.
Τους τελευταίους μήνες έχουμε πάνω από 1.500 views την ημέρα.
http://www.flickr.com/photos/visitgreecegr
Από τον Μάρτιο του 2010 :
308.738 views
Τους τελευταίους μήνες έχουμε πάνω από 3.000 views την ημέρα.
Newsletter:
http://www.visitgreece.gr/portal/site/eot/menuitem.7f0d4e449429307c12596610451000a0/?vgnextoid=f6f3f1deab7f8210VgnVCM100000460014acRCRD&lang_choosen=en
Average open rate 45.8%
Average click rate 12.7%
Σημειώνεται ότι, ο μέσος όρος απόδοσης στην Τουριστική Βιομηχανία είναι:
Travel industry open rate 14.50%
Travel industry click rate 2.71%
Συμμετοχικό διαδραστικό site.
Στόχος: Όλοι μαζί να αναδείξουμε τις ομορφιές του τόπου μας.