Αυξημένες κατά 11% ήταν οι πωλήσεις πρώτου τριμήνου της Publicis Groupe, ιδιοκτήτριας των διαφημιστικών γραφείων Leo Burnett και Saatchi & Saatchi, χάρη στις μονάδες Ευρώπης και Βόρειας Αμερικής και στην ανάπτυξη των ψηφιακών δραστηριοτήτων.
Τα έσοδα της γαλλικής εταιρείας αυξήθηκαν σε 1,29 δισ. ευρώ από 1,16 δισ. ευρώ πριν από ένα χρόνο και ξεπέρασαν ελαφρώς τις προσδοκίες των αναλυτών, οι οποίοι τα ανέμεναν σε 1,28 δισ. ευρώ.
Σημειώνεται ότι το 48,3% των πωλήσεων του τριμήνου προήλθε από τις ψηφιακές λειτουργίες στις αναδυόμενες αγορές.
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Publicis, Μορίς Λεβί, η τρίτη μεγαλύτερη διαφημιστική εταιρεία στον κόσμο αναμένεται να υπεραποδώσει έναντι των ανταγωνιστών της και να βελτιώσει τα λειτουργικά της περιθώρια μέσα στο 2011.
Στους πελάτες της Publicis συγκαταλέγονται διεθνείς κολοσσοί όπως η Microsoft και η Walt Disney.