Στα 15,9 εκατομμύρια ευρώ κατέγραψε η IAB Hellas το ποσό της επένδυσης στο online display advertising στην Ελλάδα για το πρώτο τρίμηνο του 2011.
Όπως και το 2010, έτσι και στο πρώτο τρίμηνο του 2011, πρώτος σε διαφημιστική δαπάνη εμφανίζεται ο κλάδος των Χρηματοοικονομικών με επενδύσεις 3,6 εκατομμυρίων ευρώ, και ποσοστό 22,7% επί της συνολικής δαπάνης, ακολουθούμενος από τον κλάδο των Τηλεπικοινωνιών, με επενδύσεις 3,4 εκατομμυρίων ευρώ και ποσοστό 21,6%, των Καταναλωτικών Αγαθών με επενδύσεις 3 εκατομμυρίων ευρώ και ποσοστό 18,7% ενώ την πεντάδα συμπληρώνουν η Ψυχαγωγία με επενδύσεις 1,5 εκατομμυρίων ευρώ και ποσοστό 9,2% και η Λιανική με επενδύσεις 1 εκατομμυρίου ευρώ και ποσοστό 6,5%.