Αυξημένες κατά 36% ήταν οι ερωτήσεις και οι καταγγελίες σχετικά με τον τουρισμό, κυρίως για για τιμές και υπηρεσίες, που κατέγραψε το Κέντρο Καταγγελιών του ΙΝΚΑ από 1η Ιανουαρίου 2011 έως 18 Αυγούστου 2011.
Συγκεκριμένα έγιναν 9.262 καταγγελίες στην Υπηρεσία Προστασίας Τουριστών της συγκεκριμένης οργάνωσης καταναλωτών. Το ΙΝΚΑ επισημαίνει πως το πρόβλημα του ελληνικού τουρισμού είναι η επικυριαρχία της μετριότητας στα προσφερόμενα προϊόντα-υπηρεσίες, που αφήνει μία γεύση μη ικανοποίησης.
Επίσης αναφέρει ότι από τις έρευνες τιμών που έχει πραγματοποιήσει προκύπτει ότι το κόστος ζωής στις ημιαστικές περιοχές είναι τουλάχιστον κατά 18% υψηλότερο από τις αντίστοιχες πρωτεύουσες νομών, ενώ στις αμιγώς τουριστικές περιοχές, ιδιαίτερα κατά την περίοδο αιχμής, οι τιμές παρουσιάζουν αποκλίσεις 25-38%.
«Έτσι, μαζί με τους τουρίστες, οι οποίοι πληρώνουν για τις διακοπές τους συχνά παράλογα υψηλές τιμές, πληρώνουν και οι ντόπιοι σε όλη τη διάρκεια του χρόνου ένα διαφοροποιημένο προς το πολύ υψηλότερο, κόστος ζωής και όλο και χαμηλότερα ως προς την ποιότητα και τις προσφερόμενες υπηρεσίες», σημειώνει το ΙΝΚΑ.
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ