«Δεν ωφελεί το ποδόσφαιρο να εξελιχθεί η κερκίδα σε πεδίο πολιτικής αντιπαράθεσης».
Αυτό δήλωσε ο υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, Γ. Νικητιάδης, κληθείς να σχολιάσει σε συνέντευξή του στον ραδιοφωνικό σταθμό Radio 9 την ανάρτηση πανό σε ποδοσφαιρικά γήπεδα με απαξιωτικά συνθήματα για τους πολιτικούς και την πολιτική της κυβέρνησης.
Ερωτηθείς αν υπήρξε παρέμβαση από πλευράς κυβέρνησης για να κατέβουν τα πανό, ο κ. Νικητιάδης είπε ότι δεν θα μπορούσε να υπάρξει τέτοια παρέμβαση και σημείωσε ότι η απόσυρση των πανό πολιτικού περιεχομένου από τα γήπεδα προβλέπεται τόσο στον Πειθαρχικό Κώδικα της ΕΠΟ όσο και στους κανονισμούς της UEFA. Όπως επεσήμανε, εάν οι αρμόδιες αρχές του ποδοσφαίρου δεν εφαρμόσουν τους κανόνες, θα λογοδοτήσουν στην UEFA.
Όσον αφορά τη στάση της Αστυνομίας, χθες ο εκπρόσωπος της ΕΛ.ΑΣ., μιλώντας στο ραδιοσταθμό Bήμα FM, σημείωσε πως «δεν είναι θέμα μεγάλης σπουδής», αλλά «θέμα υποχρέωσης που έχει η Αστυνομία στα πλαίσια της συμμετοχικής της δράσης στη διεξαγωγή των αγώνων». «Δεν μπαίνουμε στη λογική της ανάρτησης του πανό. Το τι απαγορεύεται ή επιτρέπεται προβλέπεται άλλωστε στον Κανονισμό Ποδοσφαίρου. Γενικώς δεν επιτρέπεται η ανάρτηση πανό με υβριστικό ή αντεθνικό περιεχόμενο», ανέφερε ο κ. Κοκκαλάκης.