Η υλοποίηση των αποφάσεων της 26ης Οκτωβρίου και όχι ιδεολογικοπολιτικά ζητήματα στις προτεραιότητές μας, δήλωσε ο νέος υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μάκης Βορίδης, στην τελετή παράδοσης - παραλαβής του υπουργείου από τον Γιάννη Ραγκούση, ο οποίος αναλαμβάνει χρέη αναπληρωτή υπουργού Εθνικής Αμυνας.
«Η κυβέρνηση αναλαμβάνει σε μια εξαιρετικά δύσκολη και κρίσιμη στιγμή και ο στόχος της είναι μέσα σε αυτές τις δύσκολές συνθήκες να διασφαλίσει την αδιάσπαστη χρηματοδότηση της χώρας και προκειμένου να επιτευχθεί αυτό να υλοποιήσει δεσμεύσεις οι οποίες είναι ήδη ειλημμένες», παρατήρησε ο κ. Βορίδης.
Διαβεβαίωσε επίσης ότι θα κάνει ό,τι περνάει από το χέρι του για να ανταπεξέλθει στο δύσκολο έργο που έχει να επιτελέσει.
Από την πλευρά του, ο κ. Ραγκούσης κάνοντας έναν απολογισμό του έργου του, υποστήριξε ότι «δύο χρόνια τώρα η κυβέρνηση έκανε ό,τι ήταν ανθρωπίνως δυνατόν να ανταπεξέλθει στις δυσκολίες και να επιλύσει τα προβλήματα που είχαν συσσωρευτεί στη χώρα από το 1974 και μετά».
«Κάναμε ότι μπορούσαμε να παραδώσουμε μια Ελλάδα στις επόμενες γενιές απαλλαγμένη από το πολύ μεγάλο βάρος που η σκοτεινή πλευρά της μεταπολίτευσης με το κομματικό κράτος και τις πελατειακές σχέσεις, είχε συσσωρεύσει», ανέφερε.
Υπήρξε πρόοδος, αλλά κάναμε και λάθη, πρόσθεσε, σημειώνοντας ότι η μεγάλη πρόκληση του συσσωρευμένου δημόσιου χρέους οδήγησε την κυβέρνηση να κάνει αποδεκτή την πρόκληση των καιρών και να αξιοποιήσει δυνάμεις από την αξιωματική αντιπολίτευση και το ΛΑΟΣ.
Σημειώνεται ότι ο νέος υπουργός Μ. Βορίδης, καλείται να αντιμετωπίσει μια σειρά σημαντικών θεμάτων που έχουν σχέση με την απελευθέρωση των λεγόμενων κλειστών επαγγελμάτων, κάτι που ζητάει μετ΄ επιτάσεως η τρόικα.
Η πιο «καυτή πατάτα» που θα αντιμετωπίσει ο κ. Βορίδης, είναι σαφώς το θέμα της απελευθέρωσης των ταξί, για το οποίο ο ΛΑΟΣ έχει κατά καιρούς εκφράσει την αντίθεσή του με το πολυνομοσχέδιο που προωθούσε ο Γιάννης Ραγκούσης και υποστήριζε το μέτρο των πληθυσμιακών κριτηρίων στην έκδοση των νέων αδειών.
Στο θέμα των ταξί θα πρέπει να προστεθεί και η πλήρης απελευθέρωση των φορτηγών και βυτιοφόρων Δημόσιας Χρήσης, την οποία ο κ. Ραγκούσης είχε επισπεύσει, αλλά δεν πρόλαβε να καταθέσει στην ολομέλεια της βουλής το σχετικό νομοσχέδιο.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ