Η San Carlo Honda Gresini μετά τη συμφωνία με τον Αλβάρο Μπαουτίστα πριν μερικές ημέρες, επιβεβαίωσε σήμερα τη συνεργασία της με την εταιρεία παραγωγής πλαισίων FTR προκειμένου να συμμετάσχουν στο επόμενο Παγκόσμιο πρωτάθλημα με μία CRT (Claiming Rules Team) μοτοσικλέτα.
Η ονομασία της θα είναι FTR MGP12 και θα φέρει κινητήρα Honda CBR1000R. Το όνομα του οδηγού ακόμη δεν έχει γίνει γνωστό, αλλά αναμένεται να ανακοινωθεί πολύ σύντομα. Εχει ήδη ξεκινήσει η τεχνική εξέλιξης της μοτοσικλέτας ενώ σύντομα θα ξεκινήσουν και οι πρώτες δοκιμές της.
Και οι δύο πλευρές δηλώνουν ενθουσιασμένες με την επίτευξη της συμφωνίας με τον Φάουστο Γκρεζίνι, ιδιοκτήτη της ομώνυμης ομάδας, να αναφέρει ότι η μάχη στις μοτοσικλέτες CRT αναμένεται να είναι συναρπαστική.
«Είναι μια πηγή μεγάλης ικανοποίησης ότι καταλήξαμε σε συμφωνία με την FTR για να συμμετάσχουμε στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα με CRT. Η μάχη μεταξύ των ομάδων CRT θα είναι συναρπαστική και εισερχόμαστε σε αυτό με μεγάλο ενθουσιασμό. Η θέληση μας να λάβουμε μέρος βασιζόταν στην προϋπόθεση ότι θα είχαμε το σωστό συνεργάτη από τεχνικής πλευράς. Με την FTR όμως και κινητήρα της Honda CBR 1000R πιστεύουμε ότι θα μπορούσαμε να δημιουργήσουμε μια ανταγωνιστική μοτοσικλέτα σε αυτή τη νέα κατηγορία. Είναι μια νέα περιπέτεια που απευθύνεται στο αγωνιστικό μας πνεύμα και θα μπορούσε να αποδειχθεί το μέλλον των MotoGP. Θα βάλουμε τα δυνατά μας και είμαι σίγουρος ότι μαζί θα έχουμε σημαντικά αποτελέσματα».
Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκαν και οι δηλώσεις του διευθύνοντα συμβούλου της Βρετανικής εταιρείας FTR, Στιβ Μπόουνς. «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που θα ξεκινήσει η νέα συνεργασία με την ομάδα San Carlo Honda Gresini και ότι θα συμμετάσχουμε μαζί τους σε μια νέα περιπέτεια στα MotoGP. Η ομάδα Gresini έχει αποδείξει όλα αυτά τα χρόνια ότι είναι άρτια τεχνικά, αυτό αποδεικνύουν άλλωστε και οι επιτυχίες της. Είμαστε σίγουροι ότι θα συνεχίσούν μαζί με την FTR σε αυτή τη νέα προσπάθεια. Το αυξανόμενο ενδιαφέρον στη νέα κατηγορία CRT στα MotoGP είναι συναρπαστικό για όλους εμάς και ανυπομονούμε να μπούμε στην πίστα όσον το δυνατόν συντομότερα για να ξεκινήσουμε την εξέλιξη της μοτοσικλέτας και να ξεπεράσουμε νέα τεχνολογικά όρια».