Περισσότερες από χίλιες κλήσεις ενδιαφερόμενων έχει δεχθεί στις τρεις πρώτες ημέρες λειτουργίας της, η ειδική γραμμή ενημέρωσης του κοινού από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή για το νόμο για τη «Ρύθμιση Οφειλών επιχειρήσεων, επαγγελματιών και αγροτών προς τα πιστωτικά ιδρύματα».
Υπενθυμίζεται ότι ο αριθμός του τηλεφωνικού κέντρου είναι 8011197367 και οι κλήσεις γίνονται ατελώς.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αναζητήσουν το πλήρες κείμενο του νόμου στις ιστοσελίδες του Ελληνικού Κοινοβουλίου και του Υπουργείου Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, ενώ σύντομα θα αρχίσει και η διανομή ενημερωτικών φυλλαδίων στο κοινό.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, το 35% των ερωτημάτων που τέθηκαν τις πρώτες δύο ημέρες λειτουργίας του κέντρου αφορούσαν υποθέσεις ληξιπρόθεσμων οφειλών, το 13% θέματα ενήμερων οφειλών, το 9% θέματα του Τειρεσία και 30% άλλα ερωτήματα.
Όπως αναφέρεται, οι κύριες ερωτήσεις που τέθηκαν τις πρώτες δύο ημέρες λειτουργίας του κέντρου ήταν οι εξής:
· Από πότε ισχύει ο νόμος;
· Έχει δημοσιευθεί σε ΦΕΚ και πότε θα κοινοποιηθεί στις τράπεζες;
· Εμπίπτουν στο νόμο οφειλές σε ΙΚΑ, εφορία και άλλα χρέη προς το Δημόσιο;
· Πού μπορεί να βρεθεί το πλήρες κείμενο του νόμου;
· Στη ρύθμιση υπάγονται και δάνεια για τα οποία έχει γίνει ήδη διακανονισμός;
· Αν η συνολική ληξιπρόθεσμη οφειλή είναι πάνω από 1,5 εκατ. ευρώ, μπορεί να ρυθμιστεί η οφειλή μέχρι αυτό το ποσό και το υπόλοιπο να παραμείνει ληξιπρόθεσμο; Υπάγονται αυτές οι περιπτώσεις στο νόμο;
· Για αλληλόχρεους λογαριασμούς από επιταγές τι ισχύει; Καλύπτεται η περίπτωση αυτή από το νόμο;