Παίρνουν θέση οι οδηγοί της F1 στην πίστα του Μπαχρέιν

Σάββατο, 13 Μαρτίου 2010 00:13
UPD:00:31
A- A A+

Στην πίστα του Μπαχρέιν οι 24 οδηγοί της Formula 1 παίρνουν θέση και ετοιμάζονται για θέαμα. Το gazzetta.gr παρουσιάζει το νέο πρωτάθλημα.

Ο «βασιλιάς» είναι και πάλι εδώ!

Τα κόκκινα φώτα θα σβήσουν και η καρό σημαία θα περιμένει τον πρώτο νικητή της χρονιάς στο grand prix του Μπαχρέιν. Το φετινό πρωτάθλημα υπόσχεται στους φίλους του αθλήματος μεγάλες συγκινήσεις. Φυσικά... όλα τα λεφτά είναι η επιστροφή στην ενεργό δράση του Μίκαελ Σουμάχερ με την Mercedes GP. Ο «βασιλιάς» επιστρέφει στις πίστες και δίνει ένα έξτρα κίνητρο στους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού να παρακολουθήσουν την «μάχη».

Από κει και πέρα, και όσον αφορά το... φαβορί. Ο περυσινός πρωταθλήτης Τζένσον Μπάτον με την MC LAREN αλλά και ο ομόσταυλος του Λούις Χάμιλτον είναι από τα γερά «χαρτιά». Στην Ferrari Αλόνσο και Μάσα έχουν τις δικές τους πιθανότητες ενώ θα πρέπει να δούμε και τις δυνατότητες του... παλιού Μίκαελ Σουμάχερ.

Αλλαγές και πάλι

Formula 1 χωρίς αλλαγές είναι σαν φαγητό... χωρίς αλάτι. Οι ιθύνοντες της FIA προχώρησαν σε αρκετές αλλαγές.

Η σημαντικότερη από όλες είναι αυτή του ανεφοδιασμού καθώς αυτοί απαγορεύονται στη διάρκεια του αγώνα. Έτσι οι οδηγοί θα παίρνουν θέση στην εκκίνηση με γεμάτο το ρεζερβουάρ. Το μονοθέσιο όμως για να μπορέσει να έχει μεγαλύτερο ρεζερβουάρ, έγινε λίγο πιο φαρδύ και έχει και μεγαλύτερο μεταξόνιο.

Τα... παλιά pit-stop για ανεφοδιασμό ανήκουν πλέον στο παρελθόν και οι οδηγοί θα μπορούν να κάνουν… στάση μόνο για αλλαγή ελαστικών, τα οποία έχουν γίνει πιο στενά και από 27 εκ. είναι στα 24.5 με στόχο να βελτιωθεί η ισορροπία της προσφυγής. Έτσι προκειμένου τα μονοθέσια να αντέξουν το βάρος, η Bridgestone που είναι και ο μοναδικός προμηθευτής για τα ελαστικά θα δίνει στις ομάδες την σκληρή γόμα.

Παράλληλα, αλλαγή έχουμε και στον τρόπο βαθμολόγησης. Πλέον βαθμολογούνται δέκα οδηγοί και όχι οκτώ, όπως τα προηγούμενα χρόνια. Επίσης άλλαξαν και οι βαθμοί καθώς ο πρώτος παίρνει 25 ο δεύτερος 18, ο τρίτος 15, ο τέταρτος 12, ο πέμπτος 10 και οι επόμενοι, 8,6,4,2,1 αντίστοιχα.

Όσον αφορά στις κατατακτήριες δοκιμές, οι επτά τελευταίοι από την πρώτη εικοσάλεπτη δοκιμασία του Σαββάτου θα παίρνουν τις θέσεις από 18 έως 24 αντίστοιχα με τον χρόνο που έχουν κάνει. Ίδια διαδικασία και στην επόμενη δοκιμασία που θα γίνεται σε 15 λεπτά. Οι 7 πιο αργοί οδηγοί θα μπαίνουν στη σειρά εκκίνησης από την 11η έως και την 17η θέση.

Στο τελευταίο κομμάτι θα διεκδικήσουν την πρώτη θέση οι 10 που θα έχουν απομείνει. Τέλος, πλέον οι ομάδες γίνονται 12 από 10 και οι αγώνες στο καλεντάρι του πρωταθλήματος είναι 19.

Ομάδες και οδηγοί:

1. Ferrari- Φερνάντο Αλόνσο, Φελίπε Μάσα

2. Μc Laren-Τζένσον Μπάτον, Λιούς Χάμιλτον

3. Renault-Ρόμπερτ Κούμπιτσα, Βιτάλι Πετρόφ

4. Mercedes GP-Μίκαελ Σουμάχερ, Νίκο Ρόσμπεργκ

5. Williams- Ρούμπενς Μπαρικέλο, Νίκο Χούλκενμπεργκ

6. Sauber- Πέδρο Ντε Λα Ρόσα, Καμούι Κομπαγιάσι

7. Red Bull- Σεμπαστιάν Φέτελ, Μάρκ Γουέμπερ

8. Force India- Τόνιο Λιούτζι, ¶ντριαν Σούτιλ

9. Lotus- Χέικι Κοβαλάινεν, Γιάρνο Τρούλι

10. Toro Rosso- Ζαϊμ Αλγκουερσουαρί, Σεμπαστιάν Μπουεμί

11. Virgin- Τίμο Γκλοκ, Λούκας Ντι Γκράσι

12. Hispania Racing –Μπρούνο Σένα, Καρούν Τσαντχοκ

Λίγα και... καλά

Ferrari: Η F10 έχει δείξει εξαιρετικά στοιχεία στις δοκιμές και οι Ιταλοί ελπίζουν πως η περσινή χρονιά ήταν μια κακή παρένθεση. Αν και δεν θέλουν να... πανηγυρίζουν πιστεύουν πολύ στο νέο μονοθέσιο. Ο Φελίπε Μάσα επιστρέφει μετά τον σοβαρό τραυματισμό του, αν και πρώτο βιολί είναι ο Φερνάντο Αλόνσο. Ο Ισπανός έχει ήδη εγκλιματιστεί και η σκουντερία στηρίζει πολλά πάνω του.

Force India: Μια από τις τρεις ομάδες που διατήρησε το ίδιο δίδυμο και ελπίζει πως με την εμπειρία τους θα καταφέρουν μια καλή χρονιά. Βελτιωμένες κινήσεις και αισιοδοξία. Οι ¶ντριαν Σούτιλ και Τόνι Λούτσι δεν είναι αμελητέες ποσότητες

Hispania Racing: Την τελευταία στιγμή εξασφάλισε την... σωτηρία της και δεν διαλύθηκε, αν και το ντεμπούτο στο Μπαχρέιν δεν αποκλείεται να είναι καταστροφικό, αφού δεν έχουν γίνει δοκιμές! Με... Ινδό στο τιμόνι της, και ο Καρούν Τσάντοκ καλείται να αποδείξει ότι μπορεί να... τερματίζει. Στην ομάδα και ένα βαρύ επίθετο, ο Μπρούνο Σένα, ο ανιψιός του θρυλικού και αδικοχαμένου, ¶ιρτον Σένα. Μεγάλο ταλέντο, αλλά σε πολύ μικρή ομάδα!

Lotus: Ομάδα της... Μαλαισίας πλέον η Lotus, χωρίς όμως πολλές ελπίδες. Τα δοκιμαστικά σκόρπισαν απογοήτευση, αφού τα προβλήματα ήταν πολλά. Ο Γιάρνο Τρούλι αν και έμπειρος, πολύ δύσκολα θα καταφέρει κάτι αξιοπρόσεκτο με τη νέα του ομάδα, ενώ Χάικι Κοβαλάινεν θα αποδείξει αν μπορεί να φανεί μετά τον αποχωρισμό του από τον Χάμιλτον.

McLaren: Η MP4-25 είναι καλύτερη από την προκάτοχό της και στόχος της η περαιτέρω βελτίωση. Διαθέτει δυο παγκόσμιους πρωταθλητές στις τάξεις της, τους Τζέισον Μπάτον, Λιούις Χάμιλτον και στόχος είναι η κορυφή.

Mercedes GP: Η Mercedes εξαγόρασε τη Brawn, τα πρώτα δείγματα είναι εξαιρετικά και όλοι περιμένουν την επίσημη πρεμιέρα στο Μπαχρέιν. Ο «Βασιλιάς» επιστρέφει και ο Μίκαελ Σουμάχερ ευελπιστεί να βρεθεί στο θρόνο του. Ο Νίκο Ρόζμπεργκ είναι φιλόδοξος, αλλά όχι τόσο έμπειρος.

Red Bull Racing: Μετά από χρόνια πάλεψε για τον τίτλο, και η εμπειρία αυτή θα τη βοηθήσει και στο φετινό πρωτάθλημα. Μάλιστα, η RB 6 δείχνει από τα γρηγορότερα μονοθέσια. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ αν και νεαρός, υπόσχεται πολλά και δεν θα εκπλαγεί κανείς αν τον τον δει να κατακτά τον τίτλο. Μαζί και ο Μαρκ Γουέμπερ, ο οποίος θα δώσει πολλές μάχες και με ένα τέτοιο μονοθέσιο είναι ικανός για πολλά.

Renault: Η νέα ομάδα πέρασε πολλά εμπόδιο και... υγιής πλέον θέλει να κάνει ένα νέο ξεκίνημα, αν και δύσκολα θα κάνει κάτι καλό φέτος. Ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα και η πρώτη παρουσία του Ρώσου Βιτάλι Πετρόφ δεν υπόσχονται πολλά...

BMW Sauber: Ομάδα χωρίς πολλές δυνατότητες, αλλά με εξαιρετικά ελαστικά και δεν είναι λίγοι αυτοί που πιστεύουν πως είναι ικανή για έκπληξη, Μετά από απουσία τεσσάρων ετών ο Πέδρο Ντε λα Ρόσα επιστρέφει στην ενεργό δράση και μπορεί να δώσει ώθηση στους Ελβετούς. Μαζί του και ο Καμούι Κομπαγιάσι, ο οποίος δεν έχει πολλές παραστάσεις, αλλά έχει ταλέντο.

Scuderia Toro Rosso: Έκπληξη ή κάτω από την δεκάδα; Μεγάλο ερωτηματικό η αυτόνομη ιταλική ομάδα που έχει στο τιμόνι της, τους Σεμπάστιαν Μπουέμι, Χάιμε Αλγκουερσουάρι. Ο τελευταίος πήρε εμπειρίες πέρσι και μοιάζει πλέον πιο δυναμικός.

Virgin Racing: Καλή τεχνολογία, αλλά και κάποια εμπόδια στα υδραυλικά της. Αυτό ίσως μπορεί να της στοιχίσει κάτι καλό. Ο Τίμο Γκλοκ είναι έμπειρος, αλλά με τέτοιο μονοθέσιο δεν μπορεί να περιμένει και πολλά πράγματα. Ο Λούκας ντι Γκράσι είναι ενθουσιώδης οδηγός, αλλά και άπειρος. Θα αρπάξει την ευκαιρία του;

Williams: Νέο δυνατό δίδυμο και η Williams αισιοδοξεί πως με το νέο μονοθέσιο θα μπορεί να προκαλέσει... μπελάδες. Ο Ρούμπενς Μπαρικέλο αρκετά έμπειρος θέλει να κάνει φέτος την υπέρβαση. Ο ομόσταβλός του Νίκο Χούλκενμπεργκ κάνει ντεμπούτο στην F1, όμως πολλοί μιλούν για μεγάλο ταλέντο.

Οι νικητές του Μπαχρέιν

2004: Μίκαελ Σουμάχερ – Ferrari

2005: Φερνάντο Αλόνσο - Renault

2006: Φερνάντο Αλόνσο - Renault

2007: Φελίπε Μάσα – Ferrari

2008: Φελίπε Μάσα – Ferrari

2009: Τζέισον Μπάτον – Brawn - Mercedes

Το καλένταρι

1. Μπαχρέιν, Σακχίρ, 12-14 Μαρτίου

2.Αυστραλία, Μελβούρνη, 26-28 Μάρτιου

3.Μαλαισία, Κουάλα Λαμπούρ, 2-4 Μαΐου

4.Κίνα, Σανγκάι, 16-18 Μαΐου

5.Ισπανία, Καταλονία, 7-9 Απριλίου

6.Μονακό, Μόντε Κάρλο, 13-16 Απριλίου

7.Τουρκία , Κωνσταντινούπολη, 28-30 Απριλίου

8.Καναδάς, Μόντρεαλ, 11-13 Ιουνίου

9.Ευρωπαϊκό GP, Βαλένθια, 25-27 Ιουνίου

10.Μεγάλη Βρετανία, Σιλβερστόουν, 9-11 Ιουλίου

11.Γερμανία, Χοκενχάιμ, 23-25 Ιουλίου

12.Ουγγαρία, Βουδαπέστη, 30-1 Αυγούστου

13.Βέλγιο, Σπα, 27-29 Αυγούστου

14.Ιταλία, Μόντσα, 10-12 Σεπτεμβρίου

15.Σιγκαπούρη, 24-26 Σεπτεμβρίου

16.Ιαπωνία, Σουζούκαμ 8-10 Οκτωβρίου

17.Κορέα, Γεογκάμ, 22-24 Οκτωβρίου

18. Βραζιλία, Σάο Πάολο, 5-7 Νοεμβρίου

19.¶μπου Ντάμπι, Ιάς Μαρίνα, 12-14 Νοεμβρίου

Πηγή: www.gazzetta.gr

Προτεινόμενα για εσάς


NAFTEMPORIKI TV

Δημοφιλή





    Αθλητικές Μεταδόσεις