Ξηλώνονται όλες οι παράνομες διαφημιστικές πινακίδες

Τετάρτη, 14 Απριλίου 2010 16:31
UPD:17:50

A- A A+

Στο ξήλωμα όλων τα παράνομων διαφημιστικών πινακίδων που βρίσκονται διάσπαρτες στους δρόμους της Αθήνας και άλλων μεγάλων πόλεων, προχωρά το υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, σε συνεργασία με την Τροχαία και τις Νομαρχίες.

Όπως ανακοινώθηκε σε συνέντευξη Τύπου, η αρχή θα γίνει τη Δευτέρα, 26 Απριλίου, από τη Λεωφόρο Κηφισίας και η επιχείρηση θα συνεχιστεί στη Μαραθώνια διαδρομή, καθώς τον προσεχή Οκτώβριο η χώρα μας διοργανώνει τον 28ο κλασικό Μαραθώνιο.

Ο υπουργός Δημ. Ρέππας επεσήμανε πως σε ποσοστό πάνω από 80% οι διαφημιστικές πινακίδες είναι παράνομες και εγκυμονούν κινδύνους για τους οδηγούς και για τους πεζούς και εξέφρασε την αποφασιστικότητα της κυβέρνησης να δώσει οριστική λύση στο πρόβλημα.

Από την πλευρά του, ο υφυπουργός Ν. Σηφουνάκης, αφού σημείωσε ότι η παράνομη τοποθέτηση διαφημιστικών πινακίδων ευθύνεται για τροχαία δυστυχήματα, ανακοίνωσε ότι η κυβέρνηση θα προχωρήσει σε ένα νέο θεσμικό πλαίσιο για την τοποθέτησή τους.

Συμφωνα με όσα αναφέρθηκαν στη συνέντευξη Τύπου, οι ενδιαφερόμενοι έχουν περιθώριο πέντε ημερών για να ξηλώσουν τις πινακίδες τους, σε διαφορετική περιπτώση το έργο της αποξήλωσης θα αναλάβει μεικτό συνεργείο, το οποίο θα πληρωθεί από τους διαφημιζόμενους.

Παράλληλα, θα εφαρμοστεί στο ακέραιο ο νόμος και οι αποφάσεις του Συμβουλίου Επικρατείας, με συνέπειες τόσο για τον διαφημιστή, όσο και για τον διαφημιζόμενο.

Ήδη, στο υπουργείο ΥΜΔ λειτουργεί ιστοσελίδα στη διεύθυνση http://www.illegalsigns.gov.gr/ , στην οποία οι πολίτες μπορούν να δηλώνουν πινακίδες που κατά τη γνώμη τους είναι παράνομες και επικίνδυνες.

Παρεμβάσεις για την οδική ασφάλεια

Εξάλλου, ο υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας επανέλαβε την απόφαση της κυβέρνησης να προχωρήσει σε δράσεις και παρεμβάσεις στον τομέα της Οδικής ασφάλειας, με στόχο τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

Στο πλαίσιο αυτό εκπονείται μελέτη για παρεμβάσεις σε όλο το οδικό δίκτυο, δηλαδή σε συνολικό μήκος περίπου 10.000 χιλιομέτρων, ή όπως τονίστηκε χαρακτηριστικά σε περίπου 150 χιλιόμετρα δικτύου ανά Νομό. Το συνολικό κόστος θα ξεπεράσει τα 500 εκατομμύρια ευρώ.

Οι παρεμβάσεις αυτές χωρίζονται σε δύο σκέλη. Τις θεσμικές και τις πρακτικές. Στις θεσμικές περιλαμβάνονται:

- Η ενσωμάτωση της κοινοτικής οδηγίας 2008/96 για τη διαχείριση της οδικής ασφάλειας.

- Η εκπόνηση στρατηγικού σχεδίου για την οδική ασφάλεια, της περιόδου 2011 - 2020. Το σχέδιο αυτό θα περιλαμβάνει τις ακόλουθες ενότητες:

- Η εκπόνηση πρότυπων οδηγιών, σχεδιασμού μέτρων οδικής ασφάλειας.

Στο σκέλος των πρακτικών παρεμβάσεων περιλαμβάνονται τέσσερις ενότητες που αφορούν τους κόμβους στις οδικές αρτηρίες, τα υδραυλικά των οδών, την οριζόντια και κάθετη σήμανση και τις βελτιώσεις των γεωμετρικών χαρακτηριστικών στις οδικές αρτηρίες.

Η επιλογή των τμημάτων των οδικών αρτηριών που απαιτούνται παρεμβάσεις θα γίνει σε συνεργασία με τους Γενικούς Γραμματείς των Περιφερειών. Θα απαιτηθούν συνολικά 15 μελέτες οι οποίες θα έχουν ολοκληρωθεί μέσα στο 2010, ενώ οι εργασίες θα αρχίσουν το αργότερο σε 1 χρόνο από σήμερα, δηλαδή στις αρχές του 2011.

Για την Αττική, ο κ. Ρέππας ανακοίνωσε την κατασκευή 20 πεζογεφυρών σε κρίσιμα σημεία από άποψη επικινδυνότητας για τους πεζούς. Ειδικά για την πεζογέφυρα στη Λ. Κηφισίας στο σημείο όπου έχασε τη ζωή του ένας 15χρονος μαθητής, ο υπουργός ανέφερε ότι είναι έτοιμη η αρχιτεκτονική και στατική μελέτη και το έργο θα έχει ολοκληρωθεί το Φεβρουάριο του 2011.

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή