Την ολοκλήρωση του λεγόμενου «πράσινου κύματος» που δίνει προτεραιότητα στο τραμ στους φωτεινούς σηματοδότες, με στόχο τη μείωση του χρόνου των διαδρομών, προωθεί το υπουργείο υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
Οπως διευκρινίστηκε κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, με την εφαρμογή του «πράσινου κύματος» θα καταργηθούν πολλά φανάρια που εμποδίζουν την κίνηση του τραμ. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να μειωθεί ο χρόνος διαδρομής κατά 10-15 λεπτά στους τρεις βασικούς άξονες, δηλαδή από το Σύνταγμα στο ΣΕΦ θα γίνεται σε 40 από 50 λεπτά, η διαδρομή Σύνταγμα - Βούλα μειώνεται από τα 65 στα 50 λεπτά και η διαδρομή ΣΕΦ - Βούλα από τα 45 στα 35 λεπτά.
Σε ό,τι αφορά το έλλειμμα που παρουσιάζει η Τραμ ΑΕ, ο αρμόδιος υφυπουργός Νίκος Σηφουνάκης διευκρίνισε ότι κατά τα δύο χρόνια πειραματικής λειτουργίας του τραμ, δηλαδή μέχρι και το 2004 στην εταιρία απασχολούνταν 156 άτομα και το έλλειμμα ανήλθε σε περίπου 6,4 εκατ. ευρώ, ενώ στο τέλος του 2009 ο συνολικός αριθμός των εργαζομένων έφτασε τα 689 άτομα και το έλλειμμα εκτοξεύθηκε στα 155 εκατομμύρια ευρώ.
Ηδη, όπως δήλωσε ο κ. Σηφουνάκης, ο γενικός επιθεωρητής δημόσιας διοίκησης κ. Ρακιντζής ελέγχει τη νομιμότητα των προσλήψεων που έγιναν κατά το διάστημα αυτό, ενώ το πόρισμά του έχει διαβιβαστεί στις αρμόδιες εισαγγελικές αρχές.
Ο κ. Σηφουνάκης ανακοίνωσε ακόμη ότι η ολοκλήρωση της επέκτασης του τραμ προς τον Πειραιά αναμένεται στο τέλος του 2012 ή εντός του 2013.
Τέλος, τόνισε ότι δεν έχει σχέση η καθυστέρηση για την ολοκλήρωση του έργου του πράσινου κύματος με τις πρόσφατες εξελίξεις στη Siemens.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ