Δυναμικές κινητοποιήσεις εξήγγειλε η ΠΟΣ

Δευτέρα, 11 Οκτωβρίου 2010 17:02

Κατά τη διάρκεια σημερινής της συνεδρίασης, η ΠΟΣ αποφάσισε να προχωρήσει σε 24ωρη πανελλαδική πανσιδηροδρομική απεργία την προσεχή Πέμπτη, 14 του μηνός, ημέρα συζήτησης του σχεδίου νόμου στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής, καθώς και σε 24ωρες επαναλαμβανόμενες πανελλαδικές πανσιδηροδρομικές απεργίες, οι ημερομηνίες των οποίων θα καθοριστούν αργότερα.

A- A A+

Με δυναμικές κινητοποιήσεις αποφάσισε να απαντήσει στο σχέδιο νόμου για την εξυγίανση και ανάπτυξη του ελληνικού σιδηροδρόμου η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών.

Κατά τη διάρκεια σημερινής της συνεδρίασης, η ΠΟΣ αποφάσισε να προχωρήσει σε 24ωρη πανελλαδική πανσιδηροδρομική απεργία την προσεχή Πέμπτη, 14 του μηνός, ημέρα συζήτησης του σχεδίου νόμου στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής, καθώς και σε 24ωρες επαναλαμβανόμενες πανελλαδικές πανσιδηροδρομικές απεργίες, οι ημερομηνίες των οποίων θα καθοριστούν αργότερα.

Η ΠΟΣ απορρίπτει στο σύνολό του το σχέδιο νόμου, γιατί κατά την εκτίμησή της, καταργεί και ιδιωτικοποιεί μεγάλο μέρος του δικτύου και των σημερινών δραστηριοτήτων, ιδιωτικοποιεί την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, εκποιεί την ακίνητη περιουσία και καταργεί τις Σ.Σ.Ε., το μισθολόγιο και τους κανονισμούς εργασίας. Κατηγορεί δε την κυβέρνηση ότι τροφοδοτεί, «με κατασκευασμένα ψέματα την κοινωνία, συκοφαντώντας το σιδηρόδρομο και τους σιδηροδρομικούς».

Εν τω μεταξύ σε συνέντευξή του στην εφημερίδα Free Sunday ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Δημήτρης Ρέππας ερωτηθείς σχετικά με τις προωθούμενες αλλαγές σημείωσε ότι μια χώρα σε κρίση που περικόπτει τα δώρα για να εξοικονομήσει ένα δισ. ευρώ δεν επιτρέπεται την ίδια στιγμή να καλείται να πληρώσει 1,2 δισ. ευρώ για να καλύψει το έλλειμμα του ΟΣΕ για ένα χρόνο.

Όπως εξάλλου επισήμανε, το 2009 ο Όμιλος ΟΣΕ, είχε ετήσια έσοδα 250 εκατ. ευρώ και δαπάνες μόνο για μισθοδοσία ύψους 271 εκατ. ευρώ, ενώ σε αυτά θα πρέπει να προστεθούν κάποιες εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ για λειτουργικά έξοδα και άλλες υποχρεώσεις.

Με τις προοπτικές αυτές, τόνισε ο κ. Ρέππας, ο σιδηρόδρομος οδηγείται με μαθηματική ακρίβεια στην αυτοκατάργησή του, στο κλείσιμο. «Κάτι τέτοιο, το απορρίπτουμε απόλυτα, όπως είμαστε αντίθετοι με απολύσεις εργαζομένων», ανέφερε, τονίζοντας ότι με το σχέδιο νόμου διασφαλίζεται το δικαίωμα των εργαζομένων στην εργασία, αλλά και τις αποδοχές σε ύψος που υπερβαίνει το μέσο όρο των αποδοχών των εργαζομένων στο Δημόσιο.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή