Γ. Μαγκριώτης: Η «Εγνατία Οδός» εκχωρεί πόρους και αρμοδιότητες στις περιφέρειες

Δευτέρα, 11 Οκτωβρίου 2010 17:07
A- A A+

Η κατασκευαστική εταιρεία του δημοσίου «Εγνατία Οδός ΑΕ» όχι μόνο δεν αφαιρεί, αλλά εκχωρεί πόρους και αρμοδιότητες στις περιφέρειες της χώρας διαβεβαίωσε ο υφυπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννης Μαγκριώτης.

Στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε στα γραφεία της εταιρείας, απαντώντας στις καταγγελίες βουλευτών της ΝΔ και του υποψήφιου περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, Παναγιώτη Ψωμιάδη, ότι η κυβέρνηση αφαιρεί αρμοδιότητες από τέσσερις περιφέρειες της χώρας και τις αναθέτει στην «Εγνατία Οδό ΑΕ», υπογράμμισε ότι συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο.

Ο υφυπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννης Μαγκριώτης.

Ο κ. Μαγκριώτης, αφού αναφέρθηκε στην πορεία της εταιρείας τα τελευταία χρόνια, επεσήμανε ότι οι πέντε κοινές υπουργικές αποφάσεις για την υλοποίηση οδικών έργων στις περιφέρειες υπογράφηκαν με τη σύμφωνη γνώμη πρώην υπουργών και βουλευτών της ΝΔ, εκπροσώπων της τοπικής αυτοδιοίκησης που υποστηρίζονται από το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης, αλλά και τοπικών φορέων.

«Καμία αρμοδιότητα δεν αφαιρείται. Αντίθετα, θα δοθούν αρμοδιότητες και πόροι», τόνισε χαρακτηριστικά.

Περιέγραψε ακόμη την πορεία των οδικών έργων, που προβλέπονται από τις υπουργικές συμβάσεις, σημείωσε ότι η «Εγνατία Οδός ΑΕ» θα πρέπει να προστατεύεται ως κόρη οφθαλμού και υπενθύμισε ότι είναι η μεγαλύτερη σε μέγεθος και τεχνογνωσία κατασκευαστική δημόσια εταιρίεα στην Ελλάδα, που έχει αναπτύξει δραστηριότητες και σε χώρες της ΝΑ Ευρώπης.

Σε ό,τι αφορά το ενδεχόμενο αύξησης στις τιμές των διοδίων μετά τις αυτοδιοικητικές εκλογές, δήλωσε ότι η κυβέρνηση προσπαθεί να τροποποιήσει, προς όφελος των πολιτών, τις συμβάσεις παραχώρησης που υπογράφτηκαν το 2007. Όπως είπε, ορισμένοι βουλευτές και υποψήφιοι με τη ΝΔ αντί να λαϊκίζουν ας ενημερωθούν πρώτα για τις συμβάσεις που υπέγραφε η προηγούμενη κυβέρνηση.

Για την Εγνατία οδό εξάλλου ανέφερε ότι το ετήσιο κόστος συντήρησης, που φθάνει τα 100 εκατ. ευρώ θα πρέπει να το πληρώνουν οι χρήστες και όχι οι φορολογούμενοι και προανήγγειλε ότι σε 1,5 περίπου χρόνο το αργότερο θα αρχίσει η λειτουργία των «ηλεκτρονικών» διοδίων κατά μήκος του αυτοκινητόδρομου.

Από την πλευρά του ο πρόεδρος της εταιρείας Αναστάσιος Μουρατίδης παρατήρησε πως μέσα από την κατασκευή του υπερσύγχρονου αυτοκινητόδρομου Ηγουμενίτσα - Κήποι, η εταιρεία απορρόφησε τα τελευταία 14 χρόνια κοινοτικούς πόρους ύψους 3 δισ. ευρώ, ενώ αυτή τη στιγμή απασχολούνται 270 μόνιμοι υπάλληλοι και 100 συμβασιούχοι.

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή