Αττικό Μετρό: Ανακριβή τα περί υποχρηματοδότησης των έργων

Πέμπτη, 29 Ιανουαρίου 2009 18:51
UPD:18:57
A- A A+

«Είναι πέρα για πέρα ανακριβή τα περί υποχρηματοδότησης των έργων Μετρό. Οι απορροφήσεις για τα έργα Μετρό έχουν ξεπεράσει τα 2 δις € όταν οι προηγούμενες κυβερνήσεις προέβλεπαν μόλις 1,17 δις € για την περίοδο του Γ΄ ΚΠΣ», δήλωσε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε Γιώργος Γιαννής απαντώντας στις δηλώσεις του εκπροσώπου του ΠΑΣΟΚ για τα Δημόσια Έργα Γιάννη Μαγκριώτη.

Ο κ. Γιαννής δήλωσε ακόμη ότι η νέα επέκταση προς Καλαμαριά προωθείται με εντατικούς ρυθμούς και σύντομα θα αντιληφθεί πώς δημοπρατούνται τα έργα του Μετρό, ενώ χαρακτήρισε τελείως ανακριβή τα περί μη διασφαλισμένων πόρων του έργου του Μετρό της Θεσσαλονίκης που κατασκευάζεται.

Σε ό,τι αφορά τα έργα του Μετρό στην Αθήνα ο κ. Γιαννής τόνισε ότι οι όποιες χρονικές αποκλίσεις υπάρχουν οφείλονται στις προσφυγές των κατασκευαστικών εταιρειών στη φάση της δημοπράτησης και στα αρχαιολογικά ευρήματα στη φάση της κατασκευής. «Σήμερα, όλα αυτά τα ζητήματα έχουν ξεπεραστεί και τα έργα εκτελούνται με ταχύτητα και θα παραδοθούν στις ημερομηνίες που ανακοινώθηκαν».

Ο κ. Μαγκριώτης εξαπέλυσε χθες επίθεση στην κυβέρνηση και στον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ προσωπικά για καθυστερήσεις στην πορεία των έργων και ειδικότερα των επεκτάσεων του μετρό της Αθήνας και της κατασκευής του μετρό της Θεσσαλονίκης.

Υποστήριξε ότι με αυτές τις ολιγωρίες και τις καθυστερήσεις η χώρα και οι πολίτες έχουν ζημιωθεί σε μεγάλο βαθμό, ενώ έχουν χαθεί εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ από το Γ΄ ΚΠΣ και θα επιβαρυνθεί για την κατασκευή τους το Δ΄ ΚΠΣ το οποίο ούτως ή άλλως είναι περιορισμένο και δεν καλύπτει τις βασικές ανάγκες των αναπτυξιακών υποδομών που έχει η χώρα.

Επίσης σύμφωνα με τον κ. Μαγκριώτη, 6 δισ. ευρώ λιγότεροι πόροι έχουν αξιοποιηθεί από το ΥΠΕΧΩΔΕ για μελέτες και κατασκευές δημοσίων έργων, ενώ αντίστοιχες είναι οι καθυστερήσεις και οι απώλειες κοινοτικών κονδυλίων.

Αναφερόμενος στα έργα των επεκτάσεων του μετρό της Αθήνας καθώς και των τριών νέων σταθμών προς Δουκίσσης Πλακεντίας έκανε λόγο για καθυστερήσεις πάνω από δύο χρόνια και μεγάλες απώλειες πόρων, ενώ για το μετρό της Θεσσαλονίκης υποστήριξε ότι αντί για το 2012 θα ολοκληρωθεί μετά το 2014 και η επέκταση προς την Καλαμαριά δεν πρόκειται να ξεκινήσει πριν το 2014 και θα ολοκληρωθεί μετά το 2017.

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή