Στις 12 το μεσημέρι κατεβαίνουν σε νέο πανελλαδικό συλλαλητήριο - μετά το αντίστοιχο της περασμένης Τρίτης - έξω από το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων οι αδιόριστοι εκπαιδευτικοί, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της Ενωσης Αδιόριστων Εκπαιδευτικών. Μεταξύ των αιτημάτών τους εντάσσονται οι μαζικοί διορισμοί μόνον από την επετηρίδα, άμα της επαναφοράς της και η ματαίωση του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ.