Σε υψηλά επίπεδα έκλεισε ο Nikkei

Δευτέρα, 05 Ιουνίου 2000 09:36
A- A A+

Στις 17.201,79 μονάδες, αύξηση σε ποσοστό 2,4%, έκλεισε σήμερα ο δείκτης Nikkei στο Χρηματιστήριο του Τόκυο. Από την αρχή της συνεδρίασης ο δείκτης κινείτο ανοδικά, κερδίζοντας στο κλείσιμο συνολικά 401,73 μονάδες.

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή