Αισιόδοξος, για την διεξαγωγή των Ολυμπιακών Αγώνων στη χώρα μας, αλλά και φειδωλός στις δηλώσείς του, ήταν μετά την συνάντησή του με τον πρωθυπουργό Κώστα Σημίτη, ο αντιπρόεδρος του Οργανισμού Αθήνα 2004, Λάμπης Νικολάου, ο οποίος απέφυγε να απαντήσει σε ερωτήσεις δημοσιογράφων για το περιεχόμενο της συζήτησης που είχε με τον κ. Σημίτη.
Ο κ. Νικολάου σχολίασε ως «υπερβολικά» τα δημοσιεύματα για θέματα ασφαλείας των Αγώνων, ενώ για τις καθυστερήσεις στην κατασκευή των έργων είπε συγκεκριμένα ότι : «Kαθυστερήσεις υπάρχουν σε όλες τις οργανωτικές επιτροπές. Δεν υπάρχουν μόνο στην δική μας».