Ανακοίνωση με την οποία ενημερώνει τους επιβάτες για τη νέα δρομολογιακή και τιμολογιακή πολιτική από 1ης Αυγούστου εξέδωσε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε:
Α. ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Βασικά χαρακτηριστικά των νέου πλέγματος των δρομολογίων είναι τα εξής:
1. Εξασφαλίζεται η καθολική υπηρεσία, δηλαδή κάθε περιοχή της Ελλάδας με σιδηροδρομικό δίκτυο εξυπηρετείται σιδηροδρομικά.
2. Αυξάνεται η δυναμικότητα των δρομολογίων αιχμής.
3. Αναπτύσσονται περαιτέρω τα προαστιακά δρομολόγια και μάλιστα και σε περιοχές πέραν της Αττικής.
4. Διασυνδέονται τα αρτηριακά με τα περιφερειακά δρομολόγια, με τα δεύτερα να λειτουργούν τροφοδοτικά των πρώτων.
5. Εξασφαλίζονται όλες οι υπηρεσίες που απορρέουν από τον ιστορικά καταξιωμένο ρόλο του σιδηρόδρομου, όπως οι στρατιωτικές μετακινήσεις και οι νυκτερινές υπηρεσίες.
Επισημαίνει ακόμη ότι στο βασικό άξονα ΠΑΘΕΠ (Πάτρα – Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Προμαχώνας), όπου και κινείται η συντριπτική πλειοψηφία της επιβατικής βάσης (πλέον του 80% των επιβατών), τα δρομολόγια διατηρούνται ή και ενισχύονται με επιπλέον οχήματα στους συρμούς.
Επίσης από το Σάββατο 1 Αυγούστου 2009 αποδίδεται στην κυκλοφορία και η γραμμή Κορίνθου – ¶ργους / Ναυπλίου – Τρίπολης, αναβαθμίζοντας σημαντικά τα δρομολόγια της Πελοποννήσου.
Οι επιβάτες μπορούν να ενημερώνονται για τα νέα δρομολόγια που τους ενδιαφέρουν στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. στον τηλεφωνικό αριθμό 1110 ή στους κατά τόπους Σταθμούς.
Β. ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Από 1ης Αυγούστου 2009 τίθενται επισης σε ισχύ και τα νέα τιμολόγια για τις επιβατικές μεταφορές. Εκτός των εισιτηρίων των προαστιακών μετακινήσεων (συμπεριλαμβανομένης και της Λάρισας – Θεσσαλονίκης) που παραμένουν σταθερά σε χαμηλή τιμή, τα υπόλοιπα εισιτήρια του σιδηροδρόμου αυξάνονται κατά 7% έως 33% - ανά περίπτωση και ανά κατηγορία εισιτηρίου.
Ενδεικτικά παραδείγματα παρατίθενται στο συνημμένο αρχείο.
Γ. ΛΟΙΠΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ
Παράλληλα με τις αλλαγές στο πλέγμα των δρομολογίων της και τα τιμολόγια των εισιτηρίων, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. έχει ήδη δρομολογήσει σειρά μικρότερων και μεγαλύτερων αλλαγών στον τομέα της Εξυπηρέτησης Πελατών.
Κυριότερες εξ αυτών είναι:
1. Η δυνατότητα έκδοσης εισιτηρίων μέσω ΑΤΜ τραπεζών.
2. Η ριζική αναμόρφωση των Σημείων Πώλησης στα κέντρα των πόλεων.
3. Νέες υπηρεσίες μέσω σταθερού και κινητού τηλεφώνου.
4. Η βελτίωση των ‘ξενοδοχειακών’ υπηρεσιών επί των τρένων.
5. Αναθεώρηση πολιτικής αποζημιώσεων των επιβατών για καθυστερήσεις.