Κατά μέσο όρο 50 εκατομμύρια ευρώ κέρδισαν οι κορυφαίες ποδοσφαιρικές ομάδες της Ευρώπης, οι οποίες έφτασαν στη φάση των 16 του UEFA Champions League, σύμφωνα με μελέτη που διενεργήθηκε εκ μέρους της MasterCard, επίσημο χορηγό του θεσμού.
Όπως προκύπτει από την έρευνα, η FC Girondins de Bordeaux είναι η πιο ευνοημένη, αφού κατάφερε να συγκεντρώσει 11,5 εκατομμύρια ευρώ από τα πριμ της φάσης των ομίλων του UEFA Champions League 2009 και να προσθέσει άλλα 3 εκατομμύρια ευρώ από το πριμ πρόκρισης στη φάση των 16.
Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα έσοδα από εμπορικές δραστηριότητες και μάρκετινγκ, η έρευνα έδειξε ότι ο τελικός του UEFA Champions League στη Ρώμη το 2009 είχε αξία μεγαλύτερη από 110 εκατομμύρια ευρώ για τους νικητές, την ομάδα της Μπαρτσελόνα, και τουλάχιστον 65 εκατομμύρια ευρώ για τη φιναλίστ Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, αποδεικνύοντας ότι τα έσοδα από την UEFA δεν είναι ούτε τα μισά από το σύνολο.