Antenna: Συμφωνία για την απόκτηση του 49% του FOX Televizija

Δευτέρα, 28 Δεκεμβρίου 2009 20:09
A- A A+

Στην απόκτηση του 49% του σερβικού τηλεοπτικού δικτύου FOX Televizija προχωρά ο Όμιλος Antenna.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση «ο Ομιλος Antenna προχώρησε σε συμφωνία με τον Όμιλο News Corporation του Rupert Murdoch για την απόκτηση σημαντικού ποσοστού του μετοχικού κεφαλαίου της FOX Televizija που ανήκουν στη News Corporation».

«Η μεταβίβαση αυτή», προστίθεται στην ανακοίνωση, «αποτελεί ένα ακόμα μεγάλο βήμα στην υλοποίηση της στρατηγικής του Ομίλου για επενδύσεις στα ευρωπαϊκά ΜΜΕ. Πρόκειται για την πρώτη σημαντική διεθνή συμφωνία του Ομίλου Antenna μετά την πώληση της βουλγαρικής Nova Televizia που ολοκληρώθηκε πριν από ένα χρόνο».

Όπως σημειώνεται, «η απόφαση του Ομίλου Antenna να επεκταθεί στη Σερβία, βασίζεται στην πεποίθηση ότι πρόκειται για μία ραγδαία αναπτυσσόμενη τηλεοπτική αγορά, γεγονός που αντανακλά θετικές προοπτικές για περαιτέρω οικονομική ανάπτυξη σε όλους τους τομείς και ειδικότερα στη βιομηχανία των ΜΜΕ. Επιπλέον, η επένδυση αυτή συμπίπτει χρονικά με την υποβολή της υποψηφιότητας της Σερβίας για ένταξη στην Ευρωπαϊκή Ενωση. Η μεταβίβαση έχει ήδη εγκριθεί από το Ραδιοτηλεοπτικό Συμβούλιο της Σερβίας, ενώ εκκρεμεί ακόμα η έγκριση της από τη σερβική Επιτροπή Ανταγωνισμού».

«Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από την απόκτηση σημαντικού μεριδίου της FOX Televizija. Είναι ο μοναδικός τηλεοπτικός σταθμός μη σερβικής ιδιοκτησίας που έλαβε άδεια μετάδοσης από το Ραδιοτηλεοπτικό Συμβούλιο της Σερβίας το 2006 και σημείωσε ραγδαία ανάπτυξη τα τελευταία δύο χρόνια», δήλωσε ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Antenna Θοδωρής Κυριακού.

«Αυτή τη στιγμή είναι ένας πολύ επιτυχημένος εμπορικά σταθμός με μερίδιο τηλεθέασης 9% σε μία περιοχή με εξαιρετικές δυνατότητες οικονομικής ανάπτυξης. Σκοπεύουμε να αξιοποιήσουμε και να ενισχύσουμε ακόμα περαιτέρω το δυναμικό της Fox Televizija», πρόσθεσε.

Καταλήγοντας ο κ. Κυριακού υπογράμμισε ότι «ο Ομιλος Antenna έχει ιστορικά αποδείξει την ικανότητά του να μεγιστοποιεί την απόδοση των επενδύσεων του στα ΜΜΕ, στην Κεντρική και Νότια Ευρώπη».

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

Προτεινόμενα για εσάς