Το ενδεχόμενο της μείωσης των διεθνών της πωλήσεων κατά 1,03 δισ. δολ., αλλά και του προϋπολογισμού άνω του 10% στο τμήμα μάρκετιγκ, εξετάζει σοβαρά η Volvo Car Corporation, η σουηδική θυγατρική εταιρεία της Ford.
H αυτοκινητοβιομηχανία, που συγχωνεύθηκε με την Ford πέρυσι, πρόκειται να καταργήσει τα κεντρικά γραφεία πωλήσεών της στην Ευρώπη και συγκεκριμένα στις Βρυξέλλες, όπου απασχολούνται συνολικά 100 άνθρωποι και να βελτιώσει την Volvo Cars International, η οποία δραστηριοποιείται εκτός της Ευρώπης και της Βόρειας Αμερικής.