Σε λειτουργία το νέο τηλεφωνικό κέντρο του ΟΓΑ 1510

Πέμπτη, 08 Μαΐου 2008 14:17
A- A A+

Σε λειτουργία τέθηκε το νέο τηλεφωνικό κέντρο του ΟΓΑ με τον τετραψήφιο αριθμό 1510. Το νέο τηλεφωνικό κέντρο του ΟΓΑ εξυπηρετεί εισερχόμενες κλήσεις των συναλλασσομένων με τον Οργανισμό πολιτών για την παροχή εξατομικευμένης πληροφόρησης από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 8.00 έως 15.00.

Το κόστος της κλήσης προς τον πανελλήνιο τετραψήφιο αριθμό 1510 του ΟΓΑ είναι αστικής χρονοχρέωσης από τον καλούντα και αυτό σημαίνει ότι αν κάποιος πολίτης καλεί εκτός των ορίων του νομού Αττικής θα χρεώνεται με αστική χρονοχρέωση και η διαφορά της υπεραστικής με αστικής χρέωσης θα επιβαρύνει τον ΟΓΑ.

Πιο συγκεκριμένα, η υποστηρικτική λειτουργία του νέου τηλεφωνικού κέντρου 1510:

1. Μπορεί να εξυπηρετεί μέχρι 2.500 εισερχόμενες κλήσεις ανά ημέρα λειτουργίας με παροχή εξατομικευμένης πληροφόρησης προς τους συναλλασσομένους με τον Οργανισμό πολιτών.

2. Υποδέχεται εισερχόμενες κλήσεις στον τηλεφωνικό αριθμό 210- 3322100 των συναλλασσομένων με τον Οργανισμό, τις οποίες θα προωθεί/εκτρέπει στα επιθυμητά εσωτερικά τηλέφωνα του Οργανισμού, λειτουργώντας κατ’ αυτόν τον τρόπο ως Υπηρεσία Υποδοχής (Reception).

3. Εκτελεί εξερχόμενες κλήσεις- επαναπαντήσεις προς τους συναλλασόμενους του ΟΓΑ για την παροχή εξατομικευμένης πληροφόρησης. Οι κλήσεις αυτές αφορούν σε επαναπαντήσεις σε ερωτήματα που τέθηκαν με προηγούμενη κλήση τους στο τηλεφωνικό κέντρο 1510. Οι εξερχόμενες κλήσεις προς τους συναλλασσομένους θα εκτελούνται Δευτέρα έως Παρασκευή από 8.00 - 15.00.

4. Αναζήτηση στοιχείων και πληροφοριών των ασφαλισμένων σχετικά με την εξέλιξη της αίτησής τους μέσω του πληροφοριακού συστήματος του ΟΓΑ (δημιουργία αντιγράφου του πληροφοριακού συστήματος του ΟΓΑ).

Σημειώνεται ότι οι κλήσεις προς το νέο τηλεφωνικό κέντρο του ΟΓΑ 1510 πραγματοποιούνται μόνο από σταθερό τηλέφωνο και όχι από κινητό.

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή