Euro 2008: Γραμμή βοήθειας για τους φιλάθλους από E.E. και UEFA

Πέμπτη, 15 Μαΐου 2008 19:48
A- A A+

Η ΕΕ και η UEFA εγκαινιάζουν γραμμή βοήθειας για τους φιλάθλους που θα ταξιδέψουν για τους αγώνες του EURO 2008.

Η Επίτροπος της ΕΕ κα Meglena Kuneva, αρμόδια για θέματα καταναλωτών, ανακοίνωσε σήμερα την έναρξη ενημερωτικής εκστρατείας και γραμμής βοήθειας από την ΕΕ και την UEFA, με σκοπό την παροχή συμβουλών στους φιλάθλους που θα ταξιδέψουν για τους αγώνες του EURO 2008 σχετικά με τα δικαιώματα που έχουν ως καταναλωτές και την παροχή βοήθειας σε όσους αντιμετωπίσουν προβλήματα.

Η εκστρατεία αφορά θέματα καταναλωτών, ξεκινώντας από τα πλαστά εισιτήρια αγώνων και τη μεταβίβαση εισιτηρίων σε περίπτωση ασθένειας και φτάνοντας έως τα αεροπορικά ταξίδια, τις χρεώσεις περιαγωγής, την ευρωπαϊκή ασφάλιση ασθένειας και τα προβλήματα με τις αγορές στο εξωτερικό.

Στο δικτυακό τόπο www.euro2008.com και στο δικτυακό τόπο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής www.supportersrights.eu διατίθεται από σήμερα ένα φυλλάδιο σε ηλεκτρονική μορφή από την ΕΕ και την UEFA με χρήσιμες συμβουλές για τους φιλάθλους που θα ταξιδέψουν για να παρακολουθήσουν τους αγώνες της διοργάνωσης. Καθ’ όλη τη διάρκεια των αγώνων, ξεκινώντας από την 1η Ιουνίου 2008, θα λειτουργεί τηλεφωνική γραμμή βοήθειας χωρίς χρέωση – σε όλες τις γλώσσες της ΕΕ: γραμμή βοήθειας για τα δικαιώματα των φιλάθλων χωρίς χρέωση 00800 6 7 8 9 10 11.

Η γραμμή βοήθειας καταναλωτών ΕΕ θα λειτουργεί όλο τον Ιούνιο του 2008 και θα δίνει απαντήσεις στις ερωτήσεις των φιλάθλων που αφορούν τα δικαιώματα που έχουν ως καταναλωτές, ξεκινώντας από το τι δικαιούνται εάν η πτήση τους ακυρωθεί, τι πρέπει να κάνουν εάν ένα προϊόν που αγοράσουν αποδειχθεί ελαττωματικό, και φτάνοντας έως ποια ιατρική κάλυψη έχουν.

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή





    Αθλητικές Μεταδόσεις