Νέα εταιρική ταυτότητα για την ΕΡΤ

Τετάρτη, 04 Ιουνίου 2008 15:42
A- A A+

Αλλάζει το Σάββατο, 7 Ιουνίου, η εταιρική ταυτότητα, της ΕΡΤ. Η νέα ταυτότητα είναι προϊόν της συνεργασίας με τη βρετανική εταιρεία RED BEE MEDIA, θυγατρική του BBC και από τις μεγαλύτερες παγκοσμίως δημιουργικές εταιρείες με εξειδίκευση στα Media.

Η νέα ταυτότητα, πέρα από τη δημιουργία ξεχωριστού λογότυπου για την ΕΤ1, τη ΝΕΤ και την ΕΤ-3, περιλαμβάνει και τη δημιουργία δύο θεματικών λογότυπων, για τις ειδήσεις και για τις αθλητικές εκπομπές, που θα εμφανίζονται στις οθόνες, ανεξάρτητα από το κανάλι προβολής.

Οπως είπε ο Δημήτρης Γόντικας, γενικός διευθυντής τηλεόρασης της ΕΡΤ, η νέα ταυτότητα στηρίχθηκε στην ανάπτυξη μιας δημιουργικής ιδέας για την ΝΕΤ, που στηρίζεται στο μότο «ευφυής ψυχαγωγία για όλους» και υπογραμμίζει τον πρωταγωνιστικό ρόλο της ΝΕΤ στην προβολή μεγάλων διεθνών και εθνικών γεγονότων. Η ιδέα αυτή υλοποιείται με έξι διαφορετικά τηλεοπτικά σήματα, που γυρίστηκαν στην Ελλάδα και εκφράζουν την ποικιλία του προγράμματος της ΝΕΤ, ενώ το μουσικό σήμα είναι σύνθεση των Βρετανών Sound Designers Shriek. Σε ό,τι αφορά την ΕΤ1, η νέα της ταυτότητα βασίζεται στην ιδέα «ευφυής ψυχαγωγία για μένα», καθώς -όπως αναφέρθηκε- είναι το κανάλι, στο οποίο κάθε τηλεθεατής μπορεί να απολαύσει προγράμματα, που σχετίζονται με τα προσωπικά του ενδιαφέροντα.

Για τη δημιουργία των σημάτων, η Red Bee Media συνεργάστηκε με δυο από τα καλύτερα στούντιο animation στο Λονδίνο, τα Bermuda Sorts & Trunk και Sound Designers envy post.

Στο σχεδιασμό της στρατηγικής της ΕΡΤ εντάχθηκε και η δημιουργία δύο θεματικών ενοτήτων, με ξεχωριστά οπτικά σήματα και ξεχωριστά ολοκληρωμένα συστήματα γραφικών, το "ΕΡΤ Ειδήσεις" και το "ΕΡΤ Αθλητικά". Η καινοτομία συνίσταται στο ότι για πρώτη φορά, στην ιστορία της ΕΡΤ, οι θεματικές αυτές ενότητες θα έχουν τα ίδια σήματα και στην ΕΤ1 και στην ΝΕΤ -αργότερα και στην ΕΤ 3- δίνοντας έτσι έμφαση στην υπογραφή ΕΡΤ.

Όπως ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΤ, Χρήστος Παναγόπουλος, για την αλλαγή χρειάστηκαν 8 μήνες δουλειάς, έρευνες αγοράς και ποιοτικές έρευνες, ενώ το συνολικό κόστος ανήλθε στα 1,2 εκατ. ευρώ και για τα τρία κανάλια.

Από την πλευρά του ο υπεύθυνος σχεδιασμού της Red Bee Media, Τζεφ Κόντραν, επισήμανε το γεγονός ότι ενισχύεται το λογότυπο της ΕΡΤ, ως Media Brand, ως ενός αξιόπιστου μέσου ενημέρωσης.

Για την ΕΡΤ 3 θα δοθεί χωριστή συνέντευξη στην Θεσσαλονίκη και η νέα της ταυτότητα αναμένεται να ξεκινήσει μετά τις 7 Ιουνίου, ημερομηνία κατά την οποία εγκαινιάζονται τα νέα λογότυπα για τη ΝΕΤ και την ΕΤ1.

Πηγή ΑΠΕ

Προτεινόμενα για εσάς